„Życzenie może sprawić, że marzenia staną się rzeczywistością.” – kompendium Tsubasy RC

Ohayo ;)

Witajcie na nowym blogu poświęconemu świetnej mandze i anime – Tsubasa Reservoir Chronicle. Nie będę teraz pisała o czym to jest – od tego nie jest moja znienawidzona pierwsza notka.
Na moje nieszczęście nie mam Hypera, więc wszystko oglądałam online T.T Ale podobno TRC i tak się już kończy…
Ale to i tak nie zmienia żadnego faktu.
Bardzo lubię to anime, więc chciałam założyć o tym bloga, aby każdy nowy/stary fan mógł tu znaleźć potrzebne informację, dodatki itp.
Blog dopiero się zaczyna rozwijać i na razie nie ma tu nic ciekawego, ale w międzyczasie powinno się to zmienić.
Cóż, ja jak pewnie większość bloggerów nie wiem co napisać w pierwszej notce… hm… no to napiszę coś o mnie:

Nick: Nati
Wiek: 14 lat
Ulubione anime: CLANNAD, Terra e…, Code Geass: Lelouch of the Rebellion, Shounen Onmyouji, AIR, ef -a tale of memories itp.
Ulubione mangi: Tsubasa Reservoir Chronicle, CardCaptor Sakura, Kuroshitsuji, Reborn!, Hikaru no Go, D.Gray-man, Gakuen Alice, kilka innych CLAMPowskich i wieeeele innych ;P
W planach:
~ anime: od czego jest MAL?
~ manga: j/w
Jaka jestem?:
Jestem typem bardzo nieśmiałej osoby.
Nie lubię awantur i konfliktów,
ale jak się zdenerwuje to potrafię być ostra. W innych ludziach doceniam szczerość
i wiele innych cech.
Nie cierpię występów publicznych itd. Lubię rysować, pisać opka, czytać, blogować i pełno innych rzeczy ;)
Chciałabym pojechać do Japonii oraz opanować ten język :D
Interesuje się astronomią, anime, mangą, kulturą japońską itd.
Kocham słuchać muzyki.

Wystarczy? ^_^

Na blogu oprócz takich ‚zwykłych’ informacji będę dawała opisy nowych rozdziałów mangi.

Cóż, sądzę, że ten blog będzie kolejnym moim blogiem, którego praktycznie nikt nie odwiedzi, ale trudno, takie życie T.T

Pozdrowionka dla fanów Tsubasy ;)

EDIT: 13 II 09r., 17 VII 09r., 16 II 10r.

Comments on: "Ohayo ;)" (3)

  1. ~Sakura~ said:

    Konichiwa (nie wiem czy dobrze naspałam xD) Dodałam cię do linków i wkleiłam avka, moim zdaniem jest fajny. Kto ci go robił??

  2. Mii-chan said:

    Widziałam lepsze początki ale nie jest źle.

  3. ~Sakura~ said:

    oczywiście Mokona ma być ;)) Znalazłam parę zdjęć to linki do nich
    [linki]
    To parę fotek jak jakaś jest za duża albo nie pasuje nie musisz dawać wszystkich, możesz oczywiście dać jakieś swoje zdjęcia których tu nie ma, ze zdjęć możesz wyciąć same twarze nie przeszkadza mi to ;))
    Wymiary to 197×109 oczywiście nie muszą być idealnie takie jakie podałam ;))

Skomentuj

