„Życzenie może sprawić, że marzenia staną się rzeczywistością.” – kompendium Tsubasy RC

TRC chapter 195

Mmm… ja i moje wywiązywanie się w czasie xD Ech… a notka miała być w piątek xP Ale już trudno. Do rzeczy.  Trochę zmieniłam (cz. zmienię, jak mi się zachce xD) opis Syao. Faktycznie, troszeczkę się rozpisałam… więc będzie krótszy – dla leniwych i pełna biografia – dla chętnych i łakomych spoilerów xD Nastąpi też mała edycja poprzednich notek – żeby było ciekawie.
Ale ponieważ musze napisać notki na jeszcze… hm… 2 innych blogach i obejrzeć przynajmniej z 7-8 odc. CardCaptor Sakura (dziś mija tydzień odkąd zaczęłam to oglądać i jak na razie przetrwałam przez 50 epów. Nawet nieźle, bo czasami to było trochę nudnaaaawe… trochę! Bo komedia niesamowita. Ale chwila? Czy ja nie pomyliłam blogów? xDDD) itd.
Dobra, koniec przynudzania!

***

Screeny, jak i tekst mojego autorstwa!

Treść nie zawiera znaczących spoilerów!

TYTUŁ: Granica Świata
OKŁADKA Z: Sakurą (skrzydlatą i nie?)
LICZBA STRON: 19 w tym podwójna
BOHATEROWIE: Syaoran, Sakura, Fei Wong Reed
OPIS: Ciąg dalszy wspomnień Syaorana. 7 dzień jego pobytu w Clow. Zaczyna się rytuał oczyszczenia księżniczki. W pewnym momencie zostaje ona jakby ‚zahipnotyzowana’ (tak jak w rozdziale/odcinku 1). Pojawia się nasz znajomy czarny charakter FWR, który otwiera przejcie między wymiarami (chyba). Syaoran próbuje ją ‚obudzić’, jednak jest ona chroniona przez wodę. A FW używa jakiegoś czaru?, który ma ją wciągnąć między światami.

***

Denny opis… ale mój pierwszy nt. TRC, więc proszę o wyrozumiałość! Notkę także kończę – nie mam już czasu na pisanie.
Dedykacja dla Hiyori i ~SaKuRy HiMe~ za miłe słowa pod ostatnią notką, pozdrowionka także dla Was + ~Sakury Kinomoto~ ^^
Sayonara <33

Skomentuj

