„Życzenie może sprawić, że marzenia staną się rzeczywistością.” – kompendium Tsubasy RC

Chaptery 196 i 197

Gomen, że nie pisałam, ale siadł mi system ;/ No i muszę go wgrać od nowa, a ani ja, ani moja mama się na tym nie znamy :( Tata siedzi w Norwegii, a wszyscy rodzinni informatycy są na wczasach :((( No i nie mam żadnych obrazków, komp się non stop zawiesza ;/ No i mam nadzieję, że chociaż tą notkę skończę.

TYTUŁ: Moment wahania
OKŁADKA Z: z młodym i obecnym Syaoranem
LICZBA STRON: 19
BOHATEROWIE: Syaoran, Sakura, Fei Wong Reed
OPIS: Zacięta walka między Syaoranem a FWR. Można by powiedzieć, że los bardziej sprzyja temu drugiemu, który oprócz pojedynkiem zajmuje się nakładaniem klątwy na Sakurcię. Kto wygrał? Co to za pieczęć? Zapraszam do lektury :)

***

TYTUŁ: 2 życia
OKŁADKA Z: Fei Wong Reedem
LICZBA STRON: 19
BOHATEROWIE: Syaoran, Yuuko, Maru, Moro
OPIS: C.d. retrospekcji, czyli kolejne wspomnienia naszego bohatera ;-)
Syaoran wraca do sklepu Yuuko, ale nie czuje się i wygląda wspanie, co kończy się ciągłym snem i bardzo wielkim osłabieniem. Kiedy Mumia* wreszcie się budzi (tymczasowo) dochodzi do rozmowy na linii Syao-Yuuko. Chłopak dowiaduje się między innymi co zrobi klątwa nałożona na Sakurę i jaka jest cena za uratowanie ją. Mimo tego, on nadal postanawia wyruszyć do Clow. Jednak za to jest też cena, gdyż ani S., ani żadne z jego rodziców nie posiadają mocy do przekraczania wymiarów. Jak wielkiego poświęcenia musiałby podjąć się chłopak? Czy ma szansę uratować osobę, którą obiecał ochraniać? Czy jest szansa na ‚drugi wybór’?
Przeczytajcie ;)
_______________

*Nie mogłam się powstrzymać!

*********

Troszke przy tym najnowszym rozdziale się rozpisałam… Ech, no co, fajny był nawet ^^ Chociaż po prawie 10 rozdziałach tych wspomnień CLAMPki mogłyby wreszcie dać sobie z tym spokój. Ja chcę się dowiedzieć czy Syaoran, Kurogane i Fay uratują Sakurę, ale w teraźniejszości… ;/
Dobra, kończę <3
Pozdrowionka dla wszystkich co tu wchodzą.

Skomentuj

