„Życzenie może sprawić, że marzenia staną się rzeczywistością.” – kompendium Tsubasy RC

Sumimasen!!! Jak ja dawno nie pisałam. Ale jednak z czasem u mnie krucho ;// Najpierw sprawa z kompem, później musiałam odzyskiwać wszystko! Obrazki, programy, muzykę itd.
Potem zaczęła się szkoła, ale póki miałam luzy oglądam i czytałam Full Moon wo Sagashite. Pare dni po tym wreszcie zabrałam się za dokończenie Bleach’a… uwierzycie, że znam to od roku, a dopiero teraz to zobaczyłam/przeczytałam w całości? o.O
A teraz mam taki nawał nauki, że totalnie nie mam na nic czasu.

Teraz za bardzo też nie mam, więc dzisiaj same screeny. No i dla tych, którzy jeszcze nie wiedzą (chociaż wątpię, że ktoś taki jest): Tsubasa obchodziła swój jubileusz! Z tej okazji 8-śmio okienkowy screenek :D


TYTUŁ: Niewidoczny ślad
OKŁADKA Z: Faiem, Kurogane i Syaoranem w wersji „dziecięcej”
LICZBA STRON: 20
BOHATEROWIE: Kurogane, Fai, Syaoran, Sakura (fashback), Nadeshiko (mama Sakury)
OPIS: Syaoran wraca do Clow.


TYTUŁ: Moc do ocalenia
OKŁADKA Z: Clow Reed’em
LICZBA STRON: 19
BOHATEROWIE: Kurogane + jego rodzice, Yuui + Fai, Mokona + Clow Reed, Syaoran, Sakura
OPIS: Rozdział 1 z numerkiem 199 + kilka drobnych zmian i zakończenie.


TYTUŁ: Zatrzymany czas
OKŁADKA Z: Yuuko
LICZBA STRON: 20
BOHATEROWIE: Syaoran, Kurogane, Fai, Mokona, („strzępki” wspomnień Syao, niektóre postacie też wystąpiły, jako „flashbackowe) Yukito, Nadeshiko, Fujitaka, Touya (koniec!), Sakura,
OPIS: Sakura jest… no i coś robi jej mama… i takie tam.


TYTUŁ: Prawda w Ruinach
OKŁADKA Z: Syaoranem (powinnam też uznac stronę drugą, czyli Syaoran, Sakura, Kurogane i Fai w takiej wersji: KLIK)
LICZBA STRON: 22 (!)
BOHATEROWIE: Syaoran, Fei Wong Reed, Yuuko, Sakura, Yukito, Touya, Nadeshiko, Fujitaka, Watanuki
OPIS: Powiem krótko: duzo się dzieje, jak i trochę wyjaśnia. Między innymi sprawa powiązania Syaorana i Watanukiego.

******

Teraz muszę już niestety kończyć. Obiecuję pisać notki w miarę możliwości regularnie.
Wybaczcie.
Aha, no i zamierzam zmienić ten durny szablon. Jest okropny, brr. Aż mnie ciarki przechodzą xD
Pozdrawiam wszystkich co nie stracili do mnie cierpliwości!
^^
Pa pa.

/EDIT: 21 XII 2008r.

Skomentuj

