„Życzenie może sprawić, że marzenia staną się rzeczywistością.” – kompendium Tsubasy RC

Komban wa!

Ah, dobiega koniec sobotniego dnia, Wszystkich Świętych… Byliście odwiedzić groby? Ja tak ;D I jestem totalnie zmęczona, ale postanowiłam jeszcze się trochę powysilać i resztami sił napisać tą notkę. A taka krótka, to ona nie będzie, jak widać po tytule :)
Ale po kolei…

1. Nowy layout!

Nareszcie go zrobiłam, ale mówiąc szczerze, jakoś mi się nie podoba ;/ Jest taki…no… ech, no nie wiem xD Ale chyba mogłam się bardziej wysilić xP

Nazwa: Twoje centrum informacji o TRC!
Autor: Nati (ja :P)
Kolor: Niebieski
Tło zewnętrzne: Biało.. ffffff
Render: —
Program: GIMP 2.4.1
Postac: Syaoran & Mokona
Anime: Co za pytanie ^^
Brushe: ee-eto… jakieś z rozszerzeniem .abr
Wg mnie: beznadzieja!

Wszelkie uwagi itp. proszę pisać :D Aha, i jakby co do tych nieco widocznych kropeczek, to był efekt, taki jaki miał być…

***

2. New chapy

TYTUŁ: Zniekształcone życzenie
OKŁADKA Z: Watanuki’m
LICZBA STRON: 18
BOHATEROWIE: Syaoran, Yuuko, Fei Wong Reed, Watanuki
OPIS:Pominę ten punkt. Bez opisu poprzedniego rozdziału ten kto nie czyta mangi tyle z tego zrozumie, że szok! W każdym razie ma to związek (dalej) z Syaoranem i Watanukim.

***

TYTUŁ: (To) w ciemności
OKŁADKA Z: Syaoranem
LICZBA STRON: 20
BOHATEROWIE: Syaoran, Fai, Kurogane, Mokona (oraz wspomnienie Watanuki’ego)
OPIS:O ile mogę wierzyć własnym oczom to jest to prawdopodobnie koniec… flashback’ów! No wiec wszystko się wyjaśniło. Przy okazji Syao wyjaśnia Fai’owi i Kurogane, że ich bliscy nadal mogliby żyć (dlaczego? odpowiedź w rozdziałach 202 i 203)… Wszystko jednak mówi zrzucając na siebie całą odpowiedzialność, za co mu się… obrywa po głowie (screen 2) od Kuro-rina ^^ Również i Fay coś mu „wyjaśnia”. W końcu nasz dziecinny (w odwrotności) protagonista im dziękuje :D Rozdział kończy się takim jakby zwróceniem myśli chłopaka do Watanukiego – w końcu są…-
Miłego czytania =)

***

3. Nowości: sondy!

Na jednej z podstron (>>KLIK<<) dodałam aż 5 sond! Dotyczą głównie TRC oraz innych mang CLAMPa. Ale przeczytajcie sami ^-^ Zapraszam również do (jakby ktoś nie wiedział xD) darmowego i anonimowego głosowania w nich ;)
Wkrótce kolejne nowości.

***

4. Materiały, które przygotowuje, i które już za niedługo będą dostępne:

Opisy postaci:
Kurogane – ok. 65 %

Opisy wymiarów:
-Brak-

Dodatki:
Avatary.
Napisy z imionami bohaterów itp.
Darmowe szablony na blogi.

Aktualizacje:
Biografia Syaoran’a.

Korekta:
3, 4 i 5 notka.
Dodanie opisów do poprzednich opisów rozdziałów.

Co prawda, dużo tego nie jest, no ale nie od razu Japonię zbudowano :D xD

***

5. Tłumaczenie 203 rozdziału!

Taaa… tylko jednego. Ale dla mnie o i tak o wiele za dużo, zwłaszcza, że z angielskim jako takim na razie u mnie średnio. Jednak zrobię ten jeden raz wyjątek i postaram się jak najszybciej to przetłumaczyć. Przekonam się czy sprawdzę się jako tłumacz ;P Nie no żarty. Chociaż na pomoc bym się nie obraziła. W pojedynkę trudno coś samego zrobic. A tak w ogóle to mam już jako tako przetłumaczone całe 2 strony O! Dużo nie…? xDDDD

***

Ech, to ja już nikogo nie zadręczam. Trochę tego jednak jest. A teraz przyznać się, kto doszedł do tego momentu? ;p
Pozdrawiam wszystkich stałych czytelników.
Oyasumi.

Skomentuj

