„Życzenie może sprawić, że marzenia staną się rzeczywistością.” – kompendium Tsubasy RC

Wesołych Świąt!

Rany, alem zaniedbała tego bloga! Taki wstyd… Ech ;/ Ale wiecie jak to jest – zbliża się powoli koniec 1 semestru, to cza się trochę wysilić… (jak ja NIENAWIDZĘ się uczyć!).
Ale teraz postanowiłam, że zajmę się tym blogiem jak należy! To moje Noworoczne postanowienie.
Ale koniec tego nudziarstwa! Dzisiejsza notka będzie z deczka inna niż zwykle. Nie będą to nudne opisy rozdziałów (chociaż w Tsubasie się WRESZCIE coś dzieje, ale i tak zajmę się tym po Świętach), zawiłe i zagmatwane biografie i inne badziewie, a taka troszeczkę świąteczna notka:
Tsubasowo-CCSowo-Świąteczna galeria. Początkowo miała zawierać większość CLAMPowych mang, ale pozostanę przy Tsubasie i seriach głównie z nią powiązanych (xxxHolic, no i CardCaptor ofc. – moją drugą wieeeeeeeeeeelką miłość powstała w studiu Clampa).
UWAGA: Ale niektóre obrazki (głównie fanarty) mogą zawierać elementy yaoi/shounen-ai (czyli KuroXFai). Ja osobiście tego nie lubię, chociaż Gravitation było całkiem niezłe…
Miłego oglądania!
PS. Mam nadzieję, że nowy lay Wam się podoba =)


***

Myślę, że tyle starczy.
Starałam się wybierać jak najlepsze, co nie jest takie proste przy takiej ilości artów…
Galeria stworzona dzięki obrazkom (czy to nie jest „masło maślane”?) pochodzącym z serwisów takich jak deviantArt.com, Photobucket.com i z google.pl.

A ponieważ to ostatnia przed-świąteczna notka życzę wszystkim
Wesołych Świąt Bożego Narodzenia i Szczęśliwego Nowego Roku, dużo zdrowia, szczęścia pomyślności, dużo radości z prezentów, wspaniałych zabaw na śniegu (a nie w błocie…), szampańskiej imprezy sylwestrowej, spełnienia marzeń i wszystkiego czego sobie życzycie!
Pozdrawiam, Nati~

Skomentuj

