„Życzenie może sprawić, że marzenia staną się rzeczywistością.” – kompendium Tsubasy RC

TRC 209! Wreszcie…!

Po – znowu – długiej przerwie powraca nasza ukochana manga! W każdym razie, mając naprawdę dużo do opowiedzenia itp. zacznę od tego… Uwaga na spoilery, to taki typ rozdziału, który łatwo wydać…

TYTUŁ: Król Demonów i Marionetka
OKŁADKA Z: Syaoranem i Kurogane (ten opis sprawił, że zrobiło mi się cieplej… i to nie od zupy, którą jadłam w trakcie czytania, no i którą ofc. przerwałam, ale tak w ogóle… świetne!)
LICZBA STRON: 17
BOHATEROWIE: R!Syaoran, C!Syaoran, Fai, Kurogane, Fei Wong Reed,
OPIS: Tak jak wyżej trudno powiedzieć mi cokolwiek… No tak, ale jakoś spróbuje: ktoś kogoś oszukuje, ktoś się z kimś sprzymierza, ktoś przegrywa – ktoś wygrywa, ktoś się martwi, a ktoś w tyle walczy. I tyle moi państwo Wam wystarczy, po resztę zapraszam do lektury: np. na OneManga czy MangaShare… lub gdzie tam chcecie xP Ale powiem jeszcze tyle, żebyście zerknęli na 14 stronę… 12, 13 też… kurcze no, ja polubiłam bardziej klona! Nie bardziej, w sensie bardziej niż reala, ale bardziej… a zresztą, wiadomo o co chodzi? Chwila, czy ja nie odeszłam trochę od tematu?!

***

Ech, brakowało mi ostatnio tego w Tsubasie. Tego, za co kocham tą mangę. Nienawiści, przyjaźni, niepewności… brakuje tu tylko trochę romansu… ;) Ale jako, że ostatnio mamy do czynienia z samymi bishounenami to ja nie chce jakiejś wielkiej miłości xD Brakowałoby tu tylko, żeby FWR zakochał nam się w Syaoranie XDDDDDD
Nienawidzę tych nieskończenie długich przerw… Ale te flashbaki, które były nie tak dawno – były dobre do momentu – bo nawet jeśli w ogromnej mierze dotyczą Twojego najukochańszego bohatera na wszystkie anime i mangi jakie widziałaś/eś, to ile można z cierpieć kompletnie naciągane i mało przemyślane, w dodatku zdeczka zawiłe retrospekcje?! Przynajmniej w moich odczuciach…
Mm… ja naprawdę lubię się czasem wygadać xD Dziękować tylko Bogu, że zdecydowałam się na założenie tego bloga. I dziękować CLAMP-owi za tak cudowne mangi :*

***

Hm, co ja dalej miałam… ach, no tak!

Do:

a) Sakura Kinomoto /po części też do Ai-chan – notka z 27 grudnia:
Ach, a wiesz, że mój angielski też dużo pozostawia do życzenia? Czasami muszę siedzieć po *dzieści minut na 1 rozdział… Ale ma to swoje dobre strony. Trochę wprawy z obsługą translatora, troszeczkę samozaparcia, nieco pamięci (bo uwierz, w Tsubasie jest tyle słów, które powtarzają się co chwile… „hurt”, „reach”, „wish”, „grand” i caaaaaaaaała masa innych). Po dodaniu tego wszystkiego robi się naprawdę łatwo, a i przydaje się na lekcjach angielskiego. Bo jak załapiesz gramatykę z widzenia, poznasz nowe słownitwo, to nie trudno o dobrą ocenę, np, moją 6… (ale ze mnie chwalipięta… wybaczcie… xD)
A jeśli chodzi o czytanie online, to polecam OneManga, wszystkie rozdziały w niezłej, ale nie doskonałej jakości. Serio, edytorzy mogliby się czasami przyłożyć…

b) Narinn
Naprawdę, jeśli to się źle skończy, tak jedziemy tam! To co było w nowym chapie… mnie po prostu ZAMUROWAŁO!!
Poza tym, napisze do Ciebie na gg… jak się jakoś wyrobie, o ile nie masz nic przeciwko?

c) Do reszty, którzy mangi nie czytali:
No, no, bierzcie się za ten tytuł :D Nie ma lepszej lektury na poprawę humoru, chęć zobaczenia czegoś słodkiego (Syaoran-kun… wii! :*) czy takich tam… Nie bd się kolejny raz powtarzać, bo jak dotąd piszę to od pół godziny… Strasznie się wlecze ;/

***

Eee, dalej xD
Proszę o ocenę:

SyaoranXSakura AMV
Piffle AMV
Syaoran Slideshow
Ring Your Song + denne tłumaczenie i tekst
i całej reszty zresztą…

***

Co tam jeszcze miało być… sama już nie wiem…
Oglądaliście Gakuen Heaven? Co prawda shounen-ai, ale jak nie xD Słodkie, śliczne i tylko Syaorana mi brakuje pośród tych wszystkich bishounenów xD Ale Keita, i Kazuki też, są słodcy. I Niwa, i cała reszta xP Tylko czemu ja do tej pory nie moge do końca wszystkich po kojarzyć? Zdecydowanie za dużo tych chłopaków xD 13 odcinków przyjemności, 1 pocałunek xD Heh, ja to jestem głupia xD

Pozdrowionka dla:

Sakura Kinomoto
~SaKuRa~HiMe~
Emi-chan
Ai-chan
Kira Asai
Narinn

i pozostałych odwiedzających i komentujących ;P

***

No tak, ponad 40 minut pisania, 2 kubki herbaty i cały wzór: „Jak napisać wypociny #1” xP
A teraz szczerze: kto przeczytał to całe?
:-)
Trzymajcie się :*

EDIT:
I zapomniałam! Jak zwykle! Tego można było się po mnie spodziewać!
Oceńcie proszę też to:
http://www.fothost.pl/show.php/1266630_Najgorszylaynaswiecie.png.html

To jeszcze nie skończony lay, ale coś w tym stylu na blogu się wkrótce pojawi. Dlatego chcę usłyszeć (przeczytać?) wszelkie opinie na ten temat…

Skomentuj

