„Życzenie może sprawić, że marzenia staną się rzeczywistością.” – kompendium Tsubasy RC

Mamy wreszcie nowy rozdział z serii „Największy wyciskacz łez – coś, co nie powinno się zdarzyć.” Tsubasa RESERVoir CHRoNiCLE XD

No więc tak, bardzo mi przykro, jeśli ta notka zawierać będzie znaczące spoilery. Ale przepraszam bardzo, to nie ja tworzę tą mangę, żeby teraz się pohamowywać xD Tak wyszło, ostatnio dzieją się rzeczy, których krótko się nie opisze, no chyba, że ze spoilerami.

A właśnie, korzystając z mojego zapalenia krtani (i jak ja mam śpiewać bez głosu? o.O) i nieobecności mojej mamy (Yatta!!), tworzę tą notkę.

TYTUŁ: Słowa, które chcę znać.
OKŁADKA Z: Syaoranem i Fai’em
LICZBA STRON: 16 (nie martwcie się, o ile Clampki wydadzą new rozdział za tydzień, to będzie 15, potem jakaś miesięczna przerwa i może znowu będzie rosnąc xD Oby się tak nie stało!)
BOHATEROWIE: R!Syaoran, C!Syaoran, Fei Wong Reed, Sakura (wspomnienia)
OPIS: GAME OVER – takie słowa mi się nasuwały po przeczytaniu jakiś 6 stron. Koniec – czego? Przeczytajcie. Dalej to już było tylko gorzej. Nie gorzej jakościowo-treściowo. Również był (czyjś) koniec. Nigdy bym nie pomyślała, że nasza para – Syaoran i klon – są tacy… Kyaa! Czytajcie :)

***

TŁUMACZENIE – NATI!
NIE KOPIOWAĆ!!!

Legenda:
FWR – Fei Wong Reed
RS – prawdziwy Syaoran
CS – Klon

Od prawej do lewej!

Pod OneManga: http://www.onemanga.com/Tsubasa_Reservoir_Chronicles/210/

Strona 1:
OPIS: Gorycz, ból | Ta osoba zmienia to wszystko | w dobroć
TYTYŁ: Chapitre. 210 Słowa, które chcę znać

Strona 2:
FWR: C…

Strona 3:
FWR: DLACZEGO, TY…!!

Strona 4:
RS: Fuuka!!

Strona 6:
RS: Dlaczego… to zrobiłeś…

Strona 7:
CS: Ponieważ chciałem… | …wiedzieć co było następne. | Słowa…

Strona 8-9:
CS: Których nie miałem okazji… | …usłyszeć… | …wcześniej……

Storna 11:
CS: Pióra…

Strona 12:
CS: Zabierz je… do Sakury…

Strona 13:
?*: Kurogane-san… | Fai-san… | Mokona…

Strona 14:
CS: Sakura… | Syaoran…

Strona 15:
CS: Prze… praszam…

Strona 16:
CS: Dziękuje W…
KONTEST: Zostawiając całą pozostałą moc Jemu | z tymi, których kochał | Zniknął
PLUS: NASTĘPNY ROZDZIAŁ, KOLOROWE STRONY!

*Z kontekstu wnioskuje, że to też mówi klon

OK, to była za proste! Mało do tłumaczenia, a mnie się nudziło… Kto chce się w edytora pobawić, to pisać ^-^ Ja chętnie się tłumaczeniem podzielę :D W końcu to i tak zabawa, no nie?

***

Eee co by tu dodać… nie wiem…
O, może napiszę coś o OAD. Wszyscy już pewnie coś o nim wiedzą, więc to będzie samo powielanie, ale co ja mogę poradzić na moją STRASZNĄ!!! nudę??

Powinniście pooglądać:

FRAGMENT OPENINGU!
TRAILER xxxHOLiC X Tsubasa RC

Akcja ma rozgrywać się się w kraju Nihon (Kurogane), a to znaczy, że się będzie działo! Mam nadzieję, że zrobią jakiś wstęp czy coś… No w każdym ja się już doczekać nie mogę. I sądze, że każdy zaznajomiony z mangą (nie znający jej w sumie też) ma tak samo. Tylko… jeśli będzie identycznie jak w mandze, to czy z nowu nie dostaniemy dużej porcji smutków? oOo No cóż, czeka nas kolejny dramat, ale to przecież jest Tsubasa, no nie?
W każdym razie, wszystkie 4 OVA (2 TRC, 2 Holica) mają być ze sobą powiązane. Oficjalna strona to KLIK.

Daty poszczególnych wydań itp. w ramce powyżej.

***

No dobra, ja JUŻ kończę. Naprawdę nie mam co już pisać :D Pozdrowionka!

Skomentuj

