„Życzenie może sprawić, że marzenia staną się rzeczywistością.” – kompendium Tsubasy RC

Konnichiwa!
Ah, wiem, że miała być notka wcześniej, ale tak wyszło, że „coś” robiłam, jeździłam do babci i tak jakoś czasu brakło.
A wczoraj miałam lenia i notka przeciągnęła się do dzisiaj :P

Ale do rzeczy…

***

TYTUŁ: Czas Płynie Raz Jeszcze
OKŁADKA Z: Sakura
LICZBASTRON: 16
BOHATEROWIE: R!Syaoran, Yuui, Kurogane, Fei Wong Reed, Mokona, Sakura
OPIS: Akcja „zwalnia”, ale dowiadujemy się bardzo ciekawych informacji. M.in. oddziaływanie podróży bohaterów. Naprawdę warto :) Jak zwykle zresztą ^^

***

Tym razem na screena nie dałam FW ;P Mam już dość tego dziaaaada.
Poza tym troszeczkę zmieniłam ramkę do-wiadomo-czego.
No co, trzeba coś zmienić :D Podpisy to taka mini-parodia XP Najczęściej to co było mówione (w  2 ostatnich: IDŹ! – Kuro-sama, Tokio?! – Syao-kun)

***

Na oficjalnej stronie OAVek pojawiły się screenshoty niektórych scen z Tsubasa Shunraiki.
Oto one:









Ostatni screen oraz pozostałe w większej rozdzielczości dostępne TUTAJ.
Zapowiada się obiecująco, prawda?

Warto też zerknąć na te screen’y:

oraz

xxxHOLiC Shunmuki… nie kojarzy Wam się z czymś to? ;P

***

Szukałam też innych informacji, ale… poza takimi pierdołami nie ma nic specjalnie ważnego :P Teraz tylko czekać na OAD :D
Holic bd już 17 lutego!! Ale pechowo później dopiero  w czerwcu, zaś Tsubasę mamy na marzec i maj :D Początek i koniec wiosny xD
Meh, ja w każdym razie nie mogę się już Kobato-chan doczekać ^^ Uwielbiam tą mangę, tylko czemu do licha to MIESIĘCZNIK?!?!

***

OKIIII to by było na tyle. Ech, i znowu krótko wyszło ;// Ale nic specjalnie związanego z TRC się nie dzieje, niestety. A szkoda.
Pozdrowionka dla wszystkich odwiedzających i komentujących! ;))
:**

Skomentuj

