„Życzenie może sprawić, że marzenia staną się rzeczywistością.” – kompendium Tsubasy RC

Cześć Wam.
Ech, obiecałam cotygodniowe aktualki, a w rzeczywistości brak nowego rozdziału = brakiem pomysłu ;/
Poza tym ostatnio mam okropny dylemat mangowy:
*kontynuować Koi Kaze
*kontynuować Angelic Layer (CLAMP)
*kontynuować Yume Yume * You You
*czytać Vampire Knight
*czytać Ouran High School Host Club

Co ja mam poradzić, że mam ochotę na wszystkie te mangi jednocześnie? Mam cały „Niesamowity sen i Ty” na dysku, AL i VK te polskie skanlancje, KK 2 tomy, no i Ouran 0 xD
Kiedyś, przysięgam, coś mnie trafi!

A Tsubasa? Nie mogę już wytrzymać, a minął ledwo tydzień… Tak jak i Kobato. Czemu do licha do miesięcznik?! Swoją drogą, wampirkowa opowieść czy klub Hostów też są miesięcznikami… Pierwsze 3 serie są skończone. Na szczęście.

Poza tym notki miały być zwykle czwartkowe. No ale wyobrażacie sobie, że w każdym dniu mieliśmy sprawdzian?! W poniedziałek biologia, wtorek matma + pytanie z historii, środa polski i fizyka, czwartek historia (sprawdzian) i dzisiaj nieszczęsny angielski i geografia. Nie no, naprawdę się kiedyś zabije xD Dosłownie. Omal karku nie złamałam skacząc przez kozła… Nienawidzę gimnastyki! I jeszcze moja przyjaciółka postanowiła zrobić dzień żalenia, bo inne koleżanki mają piżamówe i bd ją podobno obgadywać. Jezu, ile można się przejmować plotkami latającymi od LAT? Nie wiem jak Wy, ale ja mam już dość tego tygodnia. Ba! Mam jeszcze weekend zrujnowany, bo muszę na pon. skończyć lekturę… Ech ;/ Dobrze, chociaż, że szybko czytam, bo byłoby ze mną krucho…

***

Ale ja oczywiście odchodzę od tematu. Ale co zrobić, ja inaczej nie umiem. Piszę o czym innym, a zaraz o czym innym. W dodatku strasznie chaotycznie. W pogawędkach (zwłaszcza z mamą) czasami mnie się nie da zrozumieć. I znów od tematu odeszłam… ;(

***

No to żeby nie przeciągać…

HQ plakat Syaoran X Syaoran w czystej wersji z 211 rozdziału.

Plakat widoczny również na okładce Shounen Magazine [Special]:


Kto się dopatrzeć nie może, to jest na napisie nazwy magazynu (マガジン SPECIAL), powyżej tego żółto-pomarańczowego tekstu.

***

Dużymi krokami zbliża się także premiera Kioku no Mori, czyli [dla niewtajemniczonych] endingu z nowych OAD Tsubasa Shunraiki. Już 25 lutego!

***


Oto okładka nowego tomu xxxHolic z OAVkami. Wah~ Heh, ale ja już nie wytrzymuje w oczekiwaniu na SHunraiki ;)

TU możecie to pobrać, chyba w RAW… nie wiem, szczerze mówiąc ja tego nie ściągałam…

***

A co nowego na blogu?

Powstał dział Galerie (patrz: Menu), gdzie, jak na razie znajdują się jedynie avatary głównych bohaterów – odnośniki do przyszłych galerii danej postaci. Chociaż jest ich mało (po 3-4 na osobę) to myślę, że dobrze je dobrałam. Zwłaszcza jeśli chodzi o pary, jak i obu Syaoranów. Nie trudno się domyślić, że jest to dość szczegółowy podział, jak i tego, że w niedalekiej przyszłości te galerie na blogu zagoszczą xD

Poza tym dział sondy powiększył się… niestety, z tego, co napisała Mii-chan (za co jej dziękuję), sondy 6 i 7 są takie same jak 8… w chwili czasu to poprawie.
Myślę, że szczególnie zainteresować powinna Was pewna walka… Syaoran vs. Fai. Ja jestem zwolenniczką tego pierwszego (a jak!), wiem także, że i Yuui ma spory fanclub, więc ciekawi mnie kto wygra. A te kilka sekund to chyba nie tak dużo, prawda?

***

Nie chce mi się już więcej pisać… Wybaczcie, za ten chłodny język, ale naprawdę mam już tego dość. Jestem taka zmęczona, a tu nie zapowiada się końca…
Pozdrowionka dla wszystkich :*

Skomentuj

