„Życzenie może sprawić, że marzenia staną się rzeczywistością.” – kompendium Tsubasy RC

Zaczynamy!
Po dwutygodniowej przerwie panie z CLAMPa uraczyły nas już 214 rozdziałem z kolei. Swoją drogą, ja mam już dość tego piekielnego milczenia Syaorana ;/ Niby występuje na większości stron na I planie, a w rzeczywistości… ;/ ech, nie wiem ;/

***

TYTUŁ: Ostatni Łańcuch
OKŁADKA: Dużo tego…
LICZBA STRON: 20
BOHATEROWIE: R!Syaoran, Yuui, Kurogane, Fei Wong Reed, Mokona, Sakura(!) i ktoś jeszcze ;p
OPIS: Znowu Syaoran się zamknął ;/ No co z nim, najpierw gada przez 20 chp. bez przerwy a przez 2 ostatnie go zaniemówiło x] Chociaż tym razem i tak mało tekstu, a o wiele więcej scen rysunkowych (nie no, zabrzmiało to znakomicie, nie ma co xD) Ale do rzeczy. Dużo się dzieje. Na główny plan idzie łapanie ręki Sakury. Trochę walki też obserwujemy xP Ale do Syao-Saku. Co wyniknie z tego „postępku”? Hm, całkiem ciekawa teza.

***

Przez calusieńką noc myślałam co powinno się tu znaleźć. Nie wyspałam się, dostałam opieprz od mamy za nie wstawanie do szkoły i, co najgorsze, nadal nie mam pomysłu!

Jedyne co mi przychodzi do głowy to… NOWY ENDING Z OAV!
Kto nie słyszał zapraszam TU.

Jeśli o moją opinię chodzi, to jakoś nie wiem… Inaczej sobie wyobrażałam zarówno OP jak i ED. To naprawdę dobre utwory, ale nie macie wrażenia, że OP powinien być ED i odwrotnie? Bo ja tak.
Ale te piosenki sprawiły, że jeszcze bardziej chcę te OAD :P Ale załamie się jak przyjdzie mi czekać CAŁE 2 miesiące na nową część :(((
Kurde, wszystko na co fajnie długo trzeba czekać ;(

Całkiem ciekawą rzeczą jest też nowa wersja piosenki Synchronicyty. Dostępna TUTAJ, lecz nie znający mangi powinni oszczędzić sobie filmu :P Dużo spoilerów, także z nowych OAVek, możecie stracić przyjemność z oglądania ;)
Jest całkiem dobra, przyznają. Łatwo w pada w ucho, a miłośnikom… gitary? na pewno się spodoba. Ale nie mnie! No przecież toż to straciło cały swój urok! Czyli coś, za co kochałam tą piosenką. No i wykonawczyni… Ech, szkoda słów. Wiem, że to miało być coś w stylu remake’u, ale przepraszam bardzo, AŻ takich ZMIAN raczej być NIE POWINNO!
Chociaż ocenę Wam zostawiam. Ja swoje powiedziałam.

***

No tak króciutko dzisiaj. Ale trudno, następny up postaram się dłuższy zrobić. Coś się wytrzaśnie hehe ^^
Pozdrowionka dla wszystkich :*

Skomentuj

