„Życzenie może sprawić, że marzenia staną się rzeczywistością.” – kompendium Tsubasy RC

-Rozdział 215-

Z opóźnieniem.
Ale jestem zawalona nauką.
Teraz na chwilę wepchnęłam się na kompa ;/
Trzeba wreszcie tą notkę napisać!
Następna… pewnie w weekend lub po nim…

Wybaczcie, ale mam dużo na głowie ;(
143 + 122 – historia (na konkurs) – do piątku (a jestem na 52 str. tego I)
Fizyka (kartkówka) – środa
Geografia – poprawa ;/ (dostałam 2 – moja najgorsza ocena z gegry i w ogóle od 4 lat *lol2* XDDD)
Matematyka (środa) – kartkówka :( (dobrze, że taki banał, że przed lekcją powtórzę i będzie)
J.polski – z lekcji na lekcję
Francuski (dodatkowa lekcja) – jestem dziennikarką i wraz z przyjaciółką przeprowadzamy wywiad z Veronique, żeby jakieś dzieciaki z podstawówki mieli materiał na konkursie :( Rola na pamięć, ofc.
I w ogóle, uczenie się z lekcji na lekcję: biologia, geografia, historia, chemia… itd.
:(:(:(

Sami widzicie: mam tego za dużo, by przesiadywać na kompie i zajmować się blogiem ;( Niestety…

Ale przejdźmy do właściwej części notki…

***

TYTUŁ: Prawdziwa Istota
OKŁADKA: Teoretycznie Yuuko
LICZBA STRON: 20
BOHATEROWIE: R!Syaoran, Yuui, Kurogane, Fei Wong Reed, Mokona, Sakura(x3), Yuuko
OPIS: Pasuje tu stwierdzenie z poprzednich opisów „Znowu Syaoran się zamknął.” Taka smutna prawda… Czy te wszystkie wydarzenia AŻ tak na niego działają? (po co pytam? ;/) Nie potrafię jednoznacznie opisać tego rozdziału, tym bardziej bez większych spoilerów. Coś się dzieje i tyle. Ktoś wygrywa w „wojnie”, ktoś ją przegrywa. Czegoś się dowiadujemy. Ktoś przybywa. Ja myślę, że najważniejszy dla Was powinien być koniec (tzn. nie jest najważniejszy xD jest tragiczny, a mianowicie…):
ZNOWU PRZERWA!! WRACAMY W NUMERZE 16!

***

Chap. był niezły, ale nie wszystko zrozumiałam… Wydawać by się ta manga taką prostą, a w tym tyle „filozofii” ;P
Ok, dalej…

W sumie to nic się nie dzieje. Tsubasa S1 na Blu-Ray. Jedyne pocieszenie w tym wszystkim to takie, że zbliża się 17!!!


CLAMP in CARDLAND.

Jakby ktoś nie wiedział, to znaczy tyle, co „CLAMP w KRAINIE KART” xD

***

Dobra, mam już dość tego ;/
BTW, oglądał ktoś Live-action Death Note? ;)
Ciekawa jestem jak to wyjdzie ^^
Zepsują mi zabawę (anime było niezłe. Tylko ten koniec… ;[ Smutny…) czy dodadzą „powtórkę z rozrywki?” ;D
Zobaczymy jak znajdę czas :(((

***

A na razie „papa” i „dobranoc” :)

>>.New szablon w przygotowaniu – na główny plan idzie Sakura (anime ver. – spodobało mi się strasznie jedno zdjęcie xD).

Pozdrowionka ^^

PS. Aha, no i info o notce jutro. Dzisiaj mi się nie chce ;/
PS.2. Skrót „PS” to nie „Pan Samochodzik” :) Nasza była polonistka zrobiła nam odwrotnie xD Nie chciało jej się pisać „Pan Samochodzik” to pisała „PS” xDD Nie mogę… szkoda, że odeszła :(

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: