„Życzenie może sprawić, że marzenia staną się rzeczywistością.” – kompendium Tsubasy RC

Magiczne słowa Sakury…

Ohayooooooooooo!
Tym razem trzeba po nadrabiać, no nie?
Więc dzisiaj notencję piszę ^__^
Miała być jutro, ale kit. Urodzinki świętować możemy nawet dzień wcześniej, neeee?
A jako, że RAWy ostatnio są szybko, to i ang. też ;-)
Więc czytam wcześniej i piszę wcześniej <333
Mam dobry humor, więc wybaczcie, bo mi odbija xD
Hm, pewnie dlatego, że WRESZCIE obejrzałam TO!! <333
Co? A czytajcie dalej.
Uwaga tylko na spoilery. To będzie taka mini-recenzja!
Ale nie ma co!
Poza tym jutro new lay!
Taaaak!! ^_^
Z kim? A no z Sakurcią, Syaoranem(x2) i Watanukim. Przecież trzeba jakoś uczcić naszych solenizantów, prawda?
Mam już dość tego różu. Na chwilę można od niego odpocząć!
Ale tradycyjnie zacznę od mangi. Taki… smutny rozdział. Ale nareszcie!!! Wreszcie coś powiedzieli… No bo w poprzednim chapie byli tylko na średnio 2 stronach, więc wiecie jak to jest… Ale minka Syao była lepsza… Ach! „To… nie Sakura. Mama i… tata…?”
KYAAAAAAAAAA!!!!

No, wiem, mówiłam, odbija mi! Ale przejdźmy do notki, dzisiaj tak 5-częściowej. Mniej więcej :)

***

TYTUŁ: Magiczne słowa
OKŁADKA: Syaoran, Syaoran i Syaoran… chwila, trzech Syaoranów?! *jest w niebie!*
LICZBA STRON: 17
BOHATEROWIE: Syaoran, Yuui, Kurogane, Fei Wong Reed, Mokona, Sakura, Yuuko, CCS!Sakura, Mama!Sakura, Tata!Syaoran <333, Watanuki
OPIS: Kyaaa <33333 Tak mi brakowało tego „Nie martw się… Jestem pewna, że wszystko będzie w porządku!” >Zettai, daijobu da yo!< Pamiętacie te słowa? Do kogo należały? Taaak! Cóż, nie opiszę rozdziału. Nie da rady bez spoilerów. Powiem jedynie, że zapowiada się „ta ostatnia walka”. Chyba. Ale clampicie chyba przesadziły z magicznymi kołami :P
Nie ma co, chyba każdy szanujący się fan mangi „CardCaptor Sakura” zna znacznie słowa „Absolutnie wszystko będzie w porządku!”
albo
„Nawet bez różdżki karty będą ze mną” (fb)

Prawda?
Na koniec konteksty:
„W tym momencie jedyne, co mogę zrobić, to iść naprzód.
Nawet jeśli wiem, że to, czego szukam
jest zbyt dalekie, aby sięgnąć”
„Magia przeciwko magii! Z równowagą świata na szali, jak się to wszystko zakończy?!”

Cóż, chapter piękny/smutny i w ogóle cudowny :) Jednej rzeczy nie rozumiem… No bo z tego co było wcześniej prawdziwymi rodzicami Syaorana byli CCS!Sakura i CCS!Syaoran… a więc tu się kłóci… Albo ja tego nie rozumiem… Muszę to jeszcze raz przeczytać…

***

TO!
A wiecie czym jest TO?
Tsubasa Shunraiki~
Lalalala!
Nareszcie obejrzałam.
Pół roku czekania! Nareszcie!!!
Więc taka moja mini-ocenka:

Projekt postaci:
Niczym szczególnym nie różni się od Tokyo Revelations. Cóż, pare zmian w projekcje Syao niczego nie zmienia. Sakura… ona też śpiąc jakby inaczej wyszła. No i ręka Kurogane xD Tego na pewno nie było w TR. I Seishiro dziwny mi się na początku wydał.

Grafika:
Cud miód, tak jak powinno być, chociaż parę niedopracowań było. Chociażby Tomoyo na początku. Ale ten blur był cudowny *___*

Muzyka, dźwięk:
Cóż, kto pamięta anime ten wie, jaki jest.
Wiadomo, znakomicie.

Scenariusz:
Kto zna Nihon Arc ten wie, co się tam stanie. Nie będę wnikać w Dream World Arc, bo to w części drugiej (czyli opowiem za jakieś 8-10 notek), ale początek znakomity. Cóż, miło widzieć braci, szkoda oczka Faya, smutno bez Sakury, cudne Raitei Shourai ^_^ (kocham ten atak normanie). Ale sam scenariusz, dialogi i te sprawy… widać, że sprawa nie odwalona na odczep się.

Pomysł:
Cóż, to tylko ekranizacja, ale i tak bardzo dobry pomysł. Podoba mi się to, że były wyraźne sceny z Celes.

Scenografia:
No ładna. Zamek Shirasagi i magiczne drzewo sakury… W sumie tyle widzimy, no poza Celes itd. Ale kolory średnio… No, ale przynajmniej widać na co budżet poszedł ;P

Podsumowując:
Ja daję 9,5. Dałabym dyche, ale na coś trzeba ją trzymać XDDD
Ogólnie 1 OAV’ka dobrze pełni swoją rolę. Jednak ja polecam zapoznanie się najpierw z mangą, gdyż np. pytanie do Syao „Już Cię nic boli?”… chodzi o jego bóle głowy z Celes czy w ogóle dlaczego Kuro zabił. I tym podobne. No ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło. No bo to jest w końcu przeznaczone dla głównie tych fanów, którzy znają oryginał. Ale i tak cieszę się z tego, bo można zawsze pamięć odświeżyć ;))

Najlepsza scena, którą chyba najlepiej pamiętałam: Rewanż. Zaraz, jaki rewanż? A tak, ten rewanż!


Woah, I LOVE this scene!
Po prostu wybuchałam takim śmiechem… Nie no, czekałam na to!

Oprócz tego ciekawa walka SyaoSeishi. No i Fuuma! Ha!
Wyjaśnia się też sprawa w jaki to sposób nagle wszyscy trafili do Japonii. Ale to tak na marginesie. No i Syaoran wyszedł cudnie *______* Za takie akcje kocham tę postać… „Matte!”.
I małe spotkanko Sakurci i Watanuczka… ;)
I dochodzą dwie postacie do nich… Czyli Syao-tachi.
Hm, nie powiem jak to się skończy, ale zapowiada się kolejny wyciskacz łez. Wstrząsające rzeczy się wydarzą, ale będą one zapowiedzią na kolejne już smutniejsze, rzeczy. Ciekawi mnie tylko, w którym momencie zakończą. Domyślam się, że gdy Syao-Kuro-Fai-Moko-team ruszą do Clow. Prawdopodobnie.

***


Syaoran, Sakura i Kimihiro

Czyli cała trójka 1 kwietnia obchodząca urodziny!
Oczywiście życzymy wszystkiego najlepszego w tym okropnie trudnych chwilach, które obecnie dzieją się w mangach. Żyjcie 100 lat i niech żadne nie waży mi się umrzeć! Tyczy się to zwłaszcza panów, którzy naprawdę mają kłopoty…

Krótko opisując…
Syaoran to archeolog, jak się potem okazuje to nie do końca… Oprócz tego, że ma swoje drugie „ja” w postaci klona (Kyaa! Sayounara, klonku…) to jeszcze alternatywne ‚ja’. Co te panie jeszcze nie wymyślą… Sakura jest miłością jego życia… Reszta nie na takie święto… A Kimihiro…  Watanuki Kimihiro oznacza „Pierwszy kwietnia”. Cóż, nie jest do końca prawdziwy… Hm, jakby.

***

Następnym razem może jakaś… hm, galeria?
Oczywiście Syaoran, nie ma co błagać xDDD

Hę? Zaraz! Wiecie co? Po raz PIERWSZY weszła mi strona CLAMP-NET.
CUUUUUDOWNIE <3333333333
Taaaak *_*
Dzisiaj naprawdę świętujemy!

Porcja newsów:

Tsubasa:
15 maja, 27 tom + Shunraiki 2

xxxHOLiC:
Maj: Figurki Maru&Moro
23 czerwca, tom 15 + Shunmuiki 2

Kobato:
2009, anime!!!

Code Geass:
24 kwietnia, R2 DVD/Blu-Ray tom 9 z ilustrowanym przez CLAMPa boxem

Mouryou no Hako:
22 kwietnia, 5 tom DVD
22 maja, Box Blu-Ray

Inne:
– Galeria na 20 lecie zespołu
– Różne ilustracje…
– CLAMP in CARDLAND 7
– nowy lay CLAMP@MOBILE
– 15 sierpnia: premiera Mangettes: Gate 7 (!!!)
– CLAMP in America

***

No, na dzisiaj to tyle xDDD
Ha, sama pisałam, nie z Wikipedią a i tak dużo tego jest :-)
Pozdrowionka for all :*

Skomentuj

