„Życzenie może sprawić, że marzenia staną się rzeczywistością.” – kompendium Tsubasy RC

Minnasan, ohayooooooooo!
Co u Was ciekawego? Ja się załamuje ;/ JUTRO DO SZKOŁY!!! ;(
Czy to… kara? Całe 5 dni chodzenia! Potem znowu 5 dni wolnego i 2 konkursy z rzędu :(
Ciężkie życie ma gimnazjalistka xD
Ale nie ma złego, prawda? Dlatego trzeba się trzymać i przetrwać te 29 dni roboczych szkoły (bo potem to już laba i wakacje! o ile macie dobrych nauczycieli…) ^^
Ale przejdźmy do dzisiejszej notki <3
Żeby nie było – zaczynam od new rozdziału. Och, ależ się działo!

***

TYTUŁ: Odziedziczona Magia
OKŁADKA: Yuuko
LICZBA STRON: 23 (coraz lepiej! ale…)
BOHATEROWIE: Syaoran, Yuui, Kurogane, Fei Wong Reed, Mokona, Sakura, Mama!Sakura (obie gdzieś tam w tyle się schowały…), Tata!Syaoran, C!Syaoran (!!!), C!Sakura (!!!), Yuuko
OPIS: U jednych walka trwa nadal. Fei Wong Reed jest zdziwiony, że Syao (nie wiem który, wybaczcie ;[) posiada moc Clowa. Za to Yuuko gada z klonem na bardzo ciekawy temat ^^ To wiecie, że on nie mógł od początku zginąć, a jedynie zniknąć?

***

Hm, pierwsza część była taka sobie, za to druga… Oczka klona były po prostu słodkie. Tylko to jest coraz bardziej zagmatwane XD Ale coraz bardziej dochodzę do wniosku, że któryś z Syao zginie na końcu… ;(

UWAGA! W PRZYSZŁYM TYGODNIU ZNOWUŻ MAMY PRZERWĘ!
;(((((((((((

Mam już tego serdecznie dość!

***

Wreszcie uporałam się z tym szablonem i od paru dni możecie go podziwiać. Diametralnie różni się od początkowych założeń, ale… mniejsza o to. Do lata go chyba nie zmienię. Zresztą mam inne rzeczy – graficzne i nie tylko – na głowie. Podjęłam się pisania biografii Nunnally Lamperouge/vi Britannia na stronę codegeass.com.pl, poza tym zaczęłam robić z tymi postaciami w opisach, które jak na razie świecą pustką. Więc po co jeszcze bardziej utrudniać sobie życie? Mnie lay się nawet podoba – a to w końcu mój gust się tu liczy xD

***

Z tym konkursem… hm, chyba jednak i tak nie ma sensu go robić. Oczywiście nie teraz. W lato, kiedy każdy jakiś czas znajdzie można go ruszyć -_^ No, pominiemy fakt, że zajęło by to jakieś 10-15 minut (zależy jak kto się spręża), ale mniejsza z tym.

***

W tym tygodniu przedstawiam kolejną seiyuu z naszego działu, tym razem Sakury. Hm, nie wiem jak Wy, ale ja bardzo lubię jej piosenki -_^

***

Nazwisko/imię: Makino Yui
Data urodzenia: 19 I 1986
Miasto: Tokio, Japonia
Nick: ? ;> Maki by pasowało ^^ Albo Yuino XDDDD
Grupa krwi: O
Hobby: pływanie
Umiejętności: Gra na pianinie
Strona: >>.KLIK.<<

Przykładowe role*:
Amuri in Star Ocean jako Amuri Kakyōin
Asu no Yoichi! jako Tsubasa Tsubame
Bavel’s book (film) jako Sister
Bokurano jako Aiko Tokosumi
Sketchbook ~full color’S~ jako Hazuki Torikai
Sora o Kekeru Shoujo jako Honoka Kawai (oglądałam 2 odc. tego, ale i tak nie kojarzę XD)
Taishō Yakyū Musume. jako Kyouko Sakurami
Tsubasa: RESERVoir CHRoNiCLE jako Sakura
Welcome to the NHK jako Misaki Nakahara

*z racji tego, że ona raczej śpiewa niż seiyuuje(?? jest wgl. takie słowo? XD /dubbinguje/) mało tego jest… A i tak dałam te najważniejsze, bo takich pojedyńczych nie chciało mi się wypisywać…

***

A teraz porcja CLAMPowych newsów…
No właśnie, ale zanim do tego dojdzie, chcę poruszyć jeszcze jeden temat. A mianowicie, czemu ja piszę nie tylko o Tsubasie. Powód jest prosty, a raczej powody…

  • To w końcu twórcy. Czemu nie warto o tym pisać?
  • Ich inne serie są równie ciekawe, a dla niektórych (większości?) nawet o wiele lepsze niż TRC. Tego rodzaju info ma na celu ich spopularyzowanie, a co za tym idzie, dokładkę mi czytelników, a także tematów do rozmowy.
  • Co w tym złego?
  • A o czym miałby być niby te cotygodniowe newsy? W świecie TRC naprawdę mało się dzieje… I to chyba najważniejszy powód.

Więc jak już wszystko ustalone, to przejdźmy do rzeczy…

***

し まりすのほおぶくろ/Chipmunk Cheeks Bag Satsuki Igarashi w sprzedaży od 10 czerwca. Więcej w Newtype 5.

***


Jeśli chcecie obejrzeć przykładowe strony, zapraszam tutaj. Po co mam to przekopiowywać?

***

Kilka stron z Newtypa z maja 2009 XD




Niezłe anime… nowe, ale i tak warto zajrzeć na nie ^_^ Oby taki poziom utrzymało…
K-ON!

Skany (raczej zdjęcia XD) z otaku.com

***

Nie powiem, strasznie dużo działo się w tym tygodniu. Normalnie wypisać się nie mogę! Och, masakra!
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

A naprawdę… Nuda! Zero. Nic ciekawego.

***

Pozdrowionka tradycyjnie już dla wszystkich czytelników/komentatorów -_^
;*

Skomentuj

