„Życzenie może sprawić, że marzenia staną się rzeczywistością.” – kompendium Tsubasy RC

Yahoo!
Dzisiaj troszeczkę skrótowo… I nie wiem kiedy up ;/
Powód:
– moje lenistwo
– zawał nauki:
konkurs z historii, konkurs z angielskiego, kartkówka z geografii, kartkówka z fizyki, sprawdzian z historii, sprawdzian z angielskiego, masa zadań z geografii, MASA zadań z historii, rzeźba z plastyki (w szarym mydle, zresztą i tak już ją zepsułam…), Mały Katechizm z religii ORAZ nauka na bieżąco lekcji.
Nic takiego, prawda?
LUDZIE JA MAM JUŻ DOŚĆ TEJ SZKOŁY, A TO TYLKO 4 DNI!!!!!!
A co z tzw. `czasem dla siebie`? HĘĘĘĘ?
Nauczyciele = brak litości!!!

***

Najpierw garść newsów.

***

TSUBASA SHUNRAIKI 2!!
Screenshoty (wszystkie bezpośrednio skopiowane ze strony… ach, nie chce mi się tego osobno robić…)

スクリーンショット19
Ach, ta Sakura…

スクリーンショット20
^_^

スクリーンショット21スクリーンショット22
スクリーンショット23スクリーンショット24
スクリーンショット25
Kyaaaa <33333

スクリーンショット26
スクリーンショット27スクリーンショット28
スクリーンショット29
Hmmm…

スクリーンショット30
Będzie tu mowa o wspomnieniach ciała… A przynajmniej powinno.

スクリーンショット31
Kuro Mokona = Yuuko

スクリーンショット32
Czy tylko ja go nie znoszę?!

スクリーンショット33
Cóż, nie spoileruje, ale ten kto czyta moje opisy mangi powinien się skapnąć…

スクリーンショット34
スクリーンショット35
Jak wyżej (przy Sakurze)

スクリーンショット36
Grafika znowu świetna ;D

スクリーンショット37
j/w

Czyli druga część dobrze się zapowiada. Grunt to optymizm! ;)

***

Parę nowości na CLAMP-NET! Nie jestem pewna co dokładnie tam się stało, ale grunt to coś… ^^” Ehehe…

***

Rzućcie na to okiem:
[1] [2] [3] [4]
Kamigami no Gosui

***

Parę skanów z Newtype (CLAMPa tylko)… czy nie macie wrażenia, że galerię dzisiaj stworzyłam? o_O
Okładki magazynów jakie narysowały… Oczywiście kliknijcie, zdaję sobie sprawę jakie to małe…



Od lewej do prawej:
X, CardCaptor Sakura, TRC, Chobits,
Code Geass, xxxHOLiCxTRC, Code Geass, Kobato
Kobato TV

oraz…


***

Na prośbę Mii-chan mogę opisywać te mangi CLAMPa, ale jest Wikipedia, są inne strony. Jaki to ma sens, że ja coś tam naskrobię?  No ale dobra, skrótowo…
Zacznę od bliźniaka Tsubasy – xxxHOLiC


Doumeki, Yuuko, Himawari, Kohane (no bo to ona, nie? muszę obejrzeć wreszcie Shunmuiki) i Kimihiro

Yuuko prowadzi sklep spełniający życzenia. Ma wielu klientów (głównie kobiety z nawykami, holiczki), którzy w ten lub inny sposób potrzebują pomocy wiedźmy. Jednak wymagana jest równoważąca cena. „Nic na świecie nie dzieje się przypadkiem”, tak więc kto tam wejdzie, musiał. Takim przykładem jest Watanuki Kimihiro, który po spełnieniu jego zostaje pracownikiem dziwnego sklepu. I od tej pory życie młodzieńca się gwałtownie zmienia…

Moja ocena:
-> Manga: 9
-> Anime: 7

Dlaczego? Manga, bo dyche ma Tsubasa, anime za grafikę i brak powiązań z TRC, jak to w mandze bywa. I za uproszczenie historii… Np. Kohane-chan. Za to plusik za seiyuu i udźwiękowienie, więc podciąga. I mamy równoagę -_^ Ocena nie dotyczy OAV lub filmu. Byłaby ona przynajmniej o stopień wyższa.

***

Tym razem nie daję notki o seiyuu. No bo na litość boską, ten blog to NIE GALERIA! A tym razem na to wyszło!
Więc trzymajcie się cieplutko ;D I dla tych co mają wolne, miłego odpoczynku.

P.S. „Miłego” nie oznacza „zawalonego nauką”, jak wyszło w moim przypadku…

EDIT! 22 KWIETNIA:
Zapomniałam dodać, że na blogu pojawiły się ostatnio 2 nowe działy! Są to:

Blogowe szablonyA także niedługo dawno obiecane zmiany w opisie postaci. Przykładowa ilustracja wygląda tak:

(pierwszy lepszy obrazek, bo mam w folderach pogrupowane światami…)

Skomentuj

