„Życzenie może sprawić, że marzenia staną się rzeczywistością.” – kompendium Tsubasy RC

” Zamieniając słabość na siłę
Rozpacz w nadzieje
Wyryć dowód
Swojego życia!! ”

Aż chciałoby się wykrzyknąć: NARESZCIE!!!
Po miesięcznej (ostatni news z mangą: 14 IV, dzisiejsza data – 17 V [!]) przerwie mamy powrót do ukochanej mangi. Ale zaraz, czy to przypadkiem się nieco nie zamieszało? ZNOWU?!

***

TYTUŁ: Ostateczna Magia
OKŁADKA: Syao x2, Fai, Kurogane
LICZBA STRON: 16
BOHATEROWIE:C!Syaoran, C!Sakura, Yuuko oraz przy wspomnieniach Clow Reed i Fei Wong Reed
OPIS: Wiecie co? To z początku miały być opisy. A mam wrażenie, że robie z tego kącik własnych emocji xD Nieważne. Tym razem panie z CLAMPa serwują nam niezły kąsek… Both clon are come back!!! Yuuuhuuu!~ Ale ogólnie chap smutny. Dowiadujemy się czegoś o przszłości Yuuko i `cenie za życie klonów, która (…)` (nie ma tak dobrze!)… Cóż, więcej w lekturze!

***

Ach, wybaczcie, że nie pisałam w tamtym tygodniu ^^” No ale daliście mi taką motywację, jak nigdy. Na samą myśl „przydałoby się notkę napisać” od razu coś oglądałam innego xD Lenia miałam chyba i tyle. A już dzisiaj wyjeżdżam! Nareszcie~ Ach, i wybaczcie znowu tą przerwą… Ale będąc niemalże na drugim końcu kraju jej nie napiszę. Gomen~! A poza tym nie jestem pewna czy nowy rozdział się pojawi. Z nimi to wszystko jest możliwe…
Od razu mówię, że jednak chyba zrezygnuję z opisywania xxxHOLiC’a. Powód? Leń! Heh xD

A w ogóle co u Was słychać? U mnie okiii :D Ostatnio poznałam nowe anime, La Corda D’Oro lub Kin-iro no Corda (do wyboru, do koloru). Ach, za pewną rzecz kocham ponad wszystko shoujo – za tych cudnych bishounenów *_________* A, no i mangę oczywiście też czytam. Nawet jeśli obie powstały na grze, a ja nie mam w zwyczaju czytania mang opartych na grze (po 1 rozdziale CLANNAD wymiękłam >.>). Ale do rzeczy. To seria z elementami magii, romansu i muzyki klasycznej… Zdecydowanie polecam! Ugh, Len jest uroczy *_* Jeśli on naprawdę wyjedzie za granicę, to chyba coś mi się stanie. No chyba, że zakończy się podobnie jak CCS :D
Ale wróćmy do notki i oderwijmy się od cudownego świata La Cordy ;)
Notkę skrócę nieco… Tym razem newsy w czystej postaci, tym razem bez zbędnych dodatków ^_^ To napiszę za ok. 1,5 tygodnia ^^;

***

Okładka normalna 27 tomu:

Wersja Deluxe:

W sprzedaży od jutra. A my nadal czekamy na nowe OAVki ;D

***

Ekhem, to przejdźmy dalej. Kolejnym newsem jest rzecz kompletnie nie zaskakująca (kto czytał ostatnią notke, ten wie). Otóż…

I to by było na tyle ;)
Uoh, alem się napisała ;D Szok normalnie!

***

Notka realizowana słuchając:

  1. Yoko Hikasa z Aki Toyosaki, Satomi Satou i Minako Kotobuki: Don’t say „lazy”
  2. Stella Quintet: CRESCENDO
  3. Rie Tanaka: Fields of Hope
  4. Rie Tanaka: Mizu no Akashi
  5. FictionJunction: Parallel Hearts
  6. Kanon: Brande New Breeze
  7. Nana Mizuki [Hoshina Utau] – Meikyo Butterfly

1. K-ON!
2 i 6. La Corda d’Oro
3 i 4. Gundamy bodajże
5. Pandora Hearts*
7. Shugo Chara!

*do tego anime muzykę skomponowała wszystkim znana Kajiura Yuki… więc słuchając tych utworków podczas seansu (anime boskie!) można sobie TRC wyobrazić ;) Już sam opening taki w tym stylu stworzony. Wiele Tsubasowych utworów na takiej nutce leci ;)

***

Dobra, ja lecę XD Bez powiadomień, nie mam czasu ;/
Say… ;*

Skomentuj

