„Życzenie może sprawić, że marzenia staną się rzeczywistością.” – kompendium Tsubasy RC

Yahoo~
No i troszkę przeholowałam ;) Ech, jakoś to nadrobię ^_^
Ale wycieczka była świetna. Nadal nogi mnie bolą na samą myśl o wyprawie np. do Gąsek (tam jest latarnia morska), ale i tak było fantastycznie~ E, o ile pominąć moje współlokatorki w pokoju. Na początku byłam absolutnie przekonana, że – tak jak jeszcze przed wyjazdem – nie chce być z prawie całą pozostałą 3 (odliczając mnie i moją przyjaciółkę). Ale potem nawet jakoś bardziej się polubiłyśmy (ja je?). Mogłam z nimi wytrzymać (sama się sobie dziwie, wierzcie ^^;) i nawet dało się normalnie pogadać (raz nawet troszkę przesadziłyśmy w nocy…, a następnego dnia uznałyśmy się największymi ściemniarami, bo udało nam się „udać, że śpimy” :]). Ough! Było ogólnie fajnie, nawet pogoda nam się nawet udała. I się opaliłam! Tylko tęskniło się trochę do rodzinki czy mang/anime… :] Mimo to, Sianożęty 17-24 maja 2009r. uznaje za świetne!

***

Oczywiście pierwszą rzeczą jaką zrobiłam po włączeniu komputera (jakieś 2h po powrocie) było nadrobienie jedynego, niestety, rozdziału TRC i 2 xxxHOLiC. KYAAAAAH!!!!!! No ryczałam na wszystkich 3 jak głupia! Sprawa Yuuko jest zbyt wielkim obciążeniem emocjonalnym jak dla jej fanki (bo co jak co, ale ją lubię). Jak CLAMPice mogły zrobić coś TAKIEGO?! Nie łapię tego… No co prawda pare wątków na to wskazywało, no ale CZEMU takie ZAKOŃCZENIE?!?!?! Bardzo współczuję Watanukiemu. A TRC? Mimo niby radosnego zakończenia dla jednej ze stron, to tragicznego dla drugiej. Ej, kto mnie pocieszy? Kto da nadzieję, że jednak inaczej to się skończy…? Ja nie chce! ABSOLUTNIE! NIE! CHCĘ!
!!!!!!!!!!!!!!!

P.S.: Oczywiście nie zdradzę o co chodzi ;] I żeby zrozumieć Tsubasą „osobistą sprawę Yuuko z poprzedniego chapa, trzeba przeczytać Horikku.

***

TYTUŁ: Pozostałe Prawo
OKŁADKA: Brak ;/ Ale na upartego: Yuuko oraz C!Saku i C!Syao wraz z odpowiednikami
LICZBA STRON: 16
BOHATEROWIE: C!Syaoran, C!Sakura, Yuuko

OPIS: Przyszłość, przyszłość teraźniejszość. Reinkarnacja, „ten moment”. Wybór. Ponowne spotkanie. Chcę po prostu żyć, z tobą.Miłosne wyznanie. Ponowne odnalezienie się nawzajem. ~ Inaczej tego nie opiszę. Za dużo uczuć i emocji.

 

***

 

Wiecie co? Moje niby przemyślenia powinny być nie w tym miejscu, co są. Ale mniejsza z tym.

 

***

 

CLAMPowa manga Wish będzie redrukowana! Wraz z `nowym` Wishem dostajemy również nowiutką okładkę! ^_^

 

***

 

Dobra, reszty mi się nie chce wypisywać. TRC nic nie dotyczy, zresztą to nudaaaa… W sumie.

 

***

 

Tsubasa Shunraiki 2 [Kouhen]; koniec.

 

Taaaak~ Pamiętaliście, no nie? O drugiej OAVce ITOSHII TRC -_^ Emocje niesamowite! Więc pare dni po obejrzeniu trzebaby tak opisać ;] Ale po kolei:

 

 

 

Grafika:

Bije na głowę część 1! Po prostu oddanie klimatu było czymś cudownym! Zwłaszcza kadry do pękającego drzewa czy walka SyaoXSyao. Nawet scena SyaoSaku – to było coś!

 

Muzyka, dźwięk:

Tu też bije na głowę. Dawno nie czułam tego CZEGOŚ na tym anime.

Fabuła i te sprawy:
No normalnie odleciałam~ Tym razem mamy ponad 28 minut wspaniałej rozrywki (ok. 25 odcliczając OP i ED). I dali sceny z Celes! I z Clow! KYAAAAAAAAA!!!! Ekhem, *opanowuje się*, a więc wszystkim polecam. Znajomość mangi co prawda się przyda, ale przez flashbacki da się oglądać również bez niej ;] Jedynie rycząca Mokona troche wkurza, ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło ^^ I uwaga: jest tam bardzo ważna wzmianka nt. Watanukiego. Dotyczy ona jego wspomnień. W xxxHOLiC jest to lepiej wyjaśnione!

Scenografia:
To co poprzednio. Dream World ładnie wykreowany,

Podsumowując:
Obie OAV dorównują TTR i są udaną ekranizacją mangi. I wiecie co? Nie żałuję, że dali Nihon Arc, a nie Celes Arc! Bo w ogromnym skrócie wyjaśnili o co tam chodziło! Troche w Kouhen, trochę w Zenpen, ale jest. Poza tym ja tam wolę Kurogane… Mniejsza z tym! Teraz tylko pozostaje nam czekać na ekranizację Clow Arc, czyli obecnych wydarzeń z mangi.

***

Cofam pytanie z 30 IV dotyczący piosenki z tytułu. `Ai no Sora` się jakoś niedawno ukazało, tzn. singiel, ale ja byłam wtedy na wycieczce i przegapiłam premierę ;/
KLIK

***

Notka realizowana przy:

  • Ai no Sora – Da Capo If
  • Minami-ke Biyori cośtam (takie 5 piosenek)
  • Minna no Tamago – Shugo Chara!! Doki!
  • Minna Daisuki – Shugo Chara!
  • Shugo! Shugo! – Shugo Chara!! Doki!
  • Omakase! Gurdian – Shugo Chara!! Doki!
  • Heartful Song – Shugo Chara!

Możliwe, że przy czymś jeszcze ^^

***

Na dzisiaj tyle. Mam już dość pisania ;] Pozdrowionka, minna ;*

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: