„Życzenie może sprawić, że marzenia staną się rzeczywistością.” – kompendium Tsubasy RC

~Suki dakara…~

Czekałam z notką na new chapterek~ A jako, że były jakieś głupkowate opóźnienia notka nie we wtorek – a w środę.

***

Yuuhuu~
Ostatnia notka przed wakacjami. Jeszcze tylko jutro i rozdanie świadectw!! *skacze z radości*
Nareszcie będę mogła się wyspać! Szczerze mówiąc, nie mogę się doczekać. Zresztą, kto nie?

Na wakacje mam parę „ambitnych” pozycji z mang: przede wszystkim Furuba ^^ Tylko, do licha, 136 chapterów?! Aż niedobrze się robi na samą myśl (to nie to co TRC czy xxxHOLiC, gdzie 1 rozdział miał 15-20 stron… a nie 30-40!). Skończyłam – po 5 dniach (!!) dopiero – Pandora Hearts. Beznadziejnie się czyta, gdy ma się przed sobą jakieś… no nie wiem, chińskie? skany i obok translacje. Ale! Nie wszystkie strony sobie odpowiadały (na stronie było np. 10, a przy translacji 10-11… podwójna strona i potem cała masa zamieszania…) albo tłumacze różnie określali imiona bohaterów. Np. jeden napisał Liam (レイム, Reimu), a drugi normalnie: „Reim”! No na serio, zwariować idzie! Inny przykład – skróty. Jeden pisze normalnie całe imie, a inny skrót. Przykład?
Os.1: Cheshire
Os.2: Cheshire Cat
Os.3: Cc

I czasami to wywoływało spore zamieszanie… Ale dla tak dobrej mangi: WARTO!
Kto nie zna, niech się zapozna. Narezie do anime suby są do 10 epka (eee… bo tyle w sumie odcinków wyszło, więc wiadomo, jedna grupa się postarała… i dobrze ^^).
Miła, lecz specyficzna kreska, ciekawi i różnorodni bohaterowie, wciągająca fabuła. Anime kuleje z animacją (ale z odc. na odc. jest coraz lepiej), ale muzyka zachwyca! Ale czego się można spodziewać po pani Kajiurze? Oczywiście fantastycznej roboty, znanej już np. z Tsubasy. I przyznaję, wiele utworów wyda się „znajomych” jeśli widzieliście takie anime jak np. TC, Mai-HiME, Mai Otome itp.

OP: Parallel Hearts / FictionJunction (ach, te skrzypce… ^_^)
ED: Maze / Savage Genius feat. Tomoe Ohmi
Pandora Hearts PV

Naprawdę mimo tego, że jest wiele dramatu i tragedii (np. Tragedia Sabrie [takiego miasta]), to jest wiele elementów komediowych, jak i romantycznych. A główny bohater jest strasznie uroczy *_* A ta melodia z zegarka Oza…

Kto jest fanem „Alicji w Krainie Czarów” powinien na serię zerknąć. Anime z sezonu wiosennego, manga z czerwca 2006 (jak dotąd 37 rozdziałów).

I znowu nie na temat. Bo to w końcu blog o TRC. Ale co mam zrobić jak totalnie NIE MAM O CZYM PISAĆ CO TYDZIEŃ?!!!!!

***

No ale przejdźmy do chpaterka. Hm… Wybaczcie za podwójne screeny, ale nie wiedziałam na co się zdecydować…


TYTUŁ: Dni szczęścia (druga wersja to: Szczęśliwy czas, ale ogólnie chodzi o to samo)
OKŁADKA: jak zwykle… ale w sumie Umi, Fuu, Hikaru, Sakura, Syaoran
LICZBA STRON: 16 (panie, ambicji troche!)
BOHATEROWIE: [Umi, Fuu, Hikaru,] Sakura, Syaoran [klony], Syaoran [prawdziwy + kodomo ver.], Yuuko [gościnnie, retrospekcje]
OPIS: W jednym z opisów pisałam (a przynajmniej taki miałam zamiar, jeśli tego nie robiłam), że osobami w tubie Yuuko nie byli klony, a rodzicie Syaorana. To nie prawda! Bo klony (w zasadzie „odrodzeni”) są tak naprawdę… jego rodzicami! Cóż, to zagmatwane. Powstali od własnego syna, którego potem urodzili? Bo jak inaczej chronologicznie to wyjaśnić? Szczerze to sama do końca tego nie rozumiem… Ale w każdym razie kontynuacja spotkania z poprzedniego rozdziału, przyjście na świat synka i takie tam. Warto przeczytać, bo w sumie sporo wyjaśnia. Tak jakby.

***

Hm… no więc tak. Ogólnie rozdział miał różne oblicza: był całkiem udany, zagmatwany i ciekawy, a z drugiej strony nudny i banalny. Zależy to od czytelnika. Hm, ogólnie do najlepszych nie należał, do najgorszych – broń Boże! Mnie się nawet podobał, ale pomimo sporej ilości uczuć z niego płynących czuje pewien niedosyt. Był… zagmatwanie + banał = płaskość. Czy tylko w moim odczuciu? Oczywiście w dobrym znaczeniu. Chodzi mi tu o to „koło”, które się zrodziło, a także fakt powstania kolejnych pytań… No bo pomyślmy np. o Watanukim. Jaką rolę odegrali w tym wszystkim CCSowi bohaterowie?  Powoli tracę w tym wszystkim sens. Ludzie, pomocy!! Bo ja się już totalnie pogubiłam!!!! Czekam na Wasze opinie.

PS. Czytam różne opinie i próby wyjaśnienia różnych ludzi na forum na mangafox, ale wyszło na to, że mam jeszcze większy mętlik w głowie. Mam totalnie dość! Albo CLAMP wyjaśni wszystko pięknie, albo się normalnie zabije ;] I je przy okazji też ^.^

***

A jak się podoba nowy lay? Jak go „wkleiłam” na bloga miałam podobną minkę do tej, jaką ma Kuro na powyższym avku ^_^ Szczerze? Sam motyw mi się podoba, ale kolorystyka mi nie wyszła. No do Faya może i pasuje, ale nie do mojego gustu. Ale do 11 lipca może wytrzymam. A wgl. z samymi fragmentami mangi straciłam 2h!! Chciałam, żeby trzymać lekko komediowy nastrój, taki optymistyczny. W końcu w wakacje mamy się cieszyć, a nie płakać, nie?
Haha, no bo żeby Fei Wong w kwiatku? Albo zazdrosny Syao z Moko (ta minka, jak Mokona wysyła `światło`) patrzący na przytulającą się Sakurcię ^^ Albo z taką powagą R!Syao parzy na radosnych poniżej klonów lol! Ukochana scena? Jak Kurogane, Syaoran i Mokona piją sake! Oj, nieładnie upijać dzieci, nieładnie, Kurogane!! I oczywiście dziewczynka-Syaoran! (:

Tło to piórko z napisem (pl): „Drogie wspomnienia”. Podoba mi się, że wyszło jak miało – świetliście :]

A jak wy oceniacie tą odsłonę bloga?

***

Cotygodniowa porcja newsów!

***

CardCaptorowy „Sakura Card Arc” na Blu-Ray! W sprzedaży od 26 czerwca.

***

CLAMP zilustrował (chyba) nowe PV Hatsune Miku, Mugen no Yami~echo of the past~. Muzyka autorstwa Shinji Hosoe… PV do obejrzenia TUTAJ.

***

Oto nowiuteńki, cudowny skan z nadchodzącego anime Kobato! Uch, Kobato-chan wygląda na nim tak uroczo *__*


[KLIKNIJ NA ZDJĘCIE DLA POWIĘKSZENIA]

***

Newsy z CLAMP-NET:

Kobato.
2009: początek anime

Tsubasa -RESERVoir CHRoNiCLE-
~przerwy 6/24, 7/1~

xxxHOLiC
23 VI: Vol. 15 (z OAD)
~przerwy 6/22, 6/29~

ITP.
July 2-5: CLAMP – Paris-Japan Expo
August 15?: Mangettes: Gate 7
Oct 20?: CLAMP in America

***

Jeju, więcej mi się nie chce wypisywać. Zostały 2 fotki, poszukajcie w sieci, to znajdziecie ^.^

***

Tym razem nie dodaje seiyuu. Ta notka i tak jest wystarczająco długa.

***

Notka realizowana przy muzyce:

1. Maze ~ Pandora Hearts
2. Hitomi no Chikara ~ Pandora Hearts
3. Parallel Hearts ~ Pandora Hearts

***

Pozdrowionka dla wszystkich, zwłaszcza dla Emi i ~SaKuRy~HiMe~.

Bye ;*

P.S. Sporo dzisiaj tych avków, ale tak być miało. Wybaczcie za tyle Syaoranów XD Ale ja go kocham :**

P.S.2.: Dla tych co przebrnęli przez cały tekst mogę się do czegoś przyznać. Calusieńka notka, za wyjątkiem części o rozdziale (czyli screeny, info i moja opinia) została napisana we wtorek ^^

Skomentuj

