„Życzenie może sprawić, że marzenia staną się rzeczywistością.” – kompendium Tsubasy RC

Tym razem witamy się ze Spicą ;D Czyli piosenką insert z 43 odcinka TC ;] Jest to pierwszy wers, więc wiecie ;D Oznacza: „Dziękuję, za bycie ze mną tutaj, teraz” ;D Czy… coś w tym stylu ;] Ale mniejsza z tym ^.^

Zaczęły się wakacje. Jak Wam rok szkolny minął? Mnie dobrze ;-) Chociaż było ciężko… To nareszcie wolne! Chociaż – szczerze mówiąc – ja w niedziele chciałam sprawdzać co mam zadane na jutro… Jak widać, nie wszystko jeszcze do mnie dotarło XDDDD Ale mimo wszystko super, bo wreszcie sobie wypoczniemy. Ne~?

Dobra, cofam z tym wypoczywaniem. Nie wyspałam się ANI RAZU od czasu rozpoczęcia się wakacji ;/ Ale pech, kiedyś nadrobię ^^

Zabrałam się wreszcie za czytanie Furuby, więc mamy remis, Shouri ;] Ty przemierzaj przez 38 chapterów Pandora Hearts, ja za to przez zaledwie 136 Fruits Basket… Zaraz, jak to „ZALEDWIE”??????

Oglądał z Was ktoś „Nogizaka Haruka no Himitsu”? Ja włączyłam z ciekawości:
„No tak, romansik o pannie otaku i panu, który ponoć nie jest skończonym kretynem”. Tylko czemu nikt mnie nie ostrzegł, że w tym tyle fanservisu?! Seryjka sympatyczna, choć nie odkrywcza, muzyce za skrzypcowe tło wszystko wybaczę, ale pewnych scen w życiu! Tzn. mam dość gapienia się na „urocze haremowe panny”. DOSYĆ! Nie skusi mnie już żaden harem, od teraz oglądam same serie dla dziewczyn! Tzn. pomijając męski harem, bo tam „fanserwis” może być… Kyaaa <3333 Ech, rozmarzyłam się xD

Poza tym mam parę innych zaległości. Teraz muszę po nadrabiać przede wszystkim Tears to Tiara. Zaraz, a co miało znaczyć w takim razie to powyższe… Ech, mniejsza z tym. TtT to priorytet, bo PH – które spokojnie leży na dysku i czeka, aż pojawią się suby i to obejrzę… – to jest na pierwszym miejscu ;] I kto by pomyślał, że omal nie porzuciłam tego (plany były, ale jakoś nie wiedziałam, że jest sens oglądać, ale po obejrzeniu już 5-6 epka tak mnie to wkręciło…), co najlepsze w tym sezonie. Zaraz, jest jeszcze K-On!, który czeka z nowymi – zaległymi – epkami. Wiecie, że ta seria się już skończyła? Od lata oglądam wszystko na bieżąco, inaczej nie wyrobię!

***

Ech, w środę było totalnie beznadziejnie ;/ W we wtorek całe od południa lało, była taka burza, że aż prawie 2h prądu nie było, a rano (no do 14 ileśtam od rana) nie było kablówki i Internetu, z powodu awarii podobno. Głupia burza same kłopoty sprowadza. Chociaż grzmiało i błyskało się całkiem fajnie ^^

Dobra, kończę te głupoty wypisywać, bo zaraz 3/4 notki będą zajmować moje denne wypociny niż konkretne informacje ;]

***

Tym razem rozdziału nie ma, ale na pewną rzecz się wypowiem. Z tego co się orientuję, emocje związane z 223 nie opadają i nadal bardzo wiele osób próbuje na swój własny sposób wyjaśnić powstałe koło czasowe. Ja swoje zdanie wypowiedziałam już w tamtym tygodniu, ale chciałam stworzyć taki mały schemacik prawdopodobieństwa:
Narodziny R!Syao -> Wizje mamy!Sakury -> Syao w Clow -> … -> klonowanie -> … -> C!Syao – podróż; R!Syao więziony -> Ucieczka R!Syao; „utrata serca” klona -> Sakura klonem! -> … -> `śmierć` C!Sakury -> … -> `śmierć` C!Syao -> … -> odrodzenie klonów -> ponowne spotkanie -> narodziny R!Syao -> … -> i tak dalej

Co o tym sądzicie? Te „…” to wydarzenia, których mi się nie chciało mi się wypisywać, bo są one mało ważne dla schematu… Pominęłam także wszystkie wydarzenia, które miały miejsca wtedy. No bo np. jak to jest w końcu z Yuuko? Ech, i teraz cały schemat legł w gruzach ;/ No trudno, zobaczymy co z tego wyjdzie. Mam nadzieję.

***

Od 9 dni na kanale Hyper leci druga seria Tsubasy. Sympatycznie <333 Chociaż jest w niej pełno fillerów, to i tak miło PO RAZ PIERWSZY – dla mnie – bo dla innych pewnie nie pierwszy, raz obejrzeć anime do ukochanej mangi w polskiej TV ^^ Uah, cieszę się, że wreszcie mam tego głupiego Hypera ^_^

***

A co do dalsze części notki… GOMEN NASAI!

Na tym zakończę te głupoty. Wiem, że to najbardziej bezużyteczna notka, dlatego nikogo o niej nie poinformuje. Sęk w tym, że jakoś nie chce mi się pisać. To powyżej pisałam:
– niedziela
– poniedziałek
– środa
– reedycja; koniec dzisiaj

Reedycja? Wiele razy poprawiałam notkę, ale ostatecznie w środę ją miałam skończyć, więc wszystkiego rodzaju nieaktualne „dzisiaj” musiałam wyeliminować. W przyszłym tygodniu notki również nie będzie, za to 10 lipca spodziewajcie się dosyć sporej ^^ Więc jeśli macie jakieś plany, polecam jakąś godzinkę sobie zaklepać, bo myślę, że trochę czytania będzie… Czemu? Domyślcie się ;]
A na razie „papa” ;] Coś mnie ta Furuba dzisiaj za bardzo wciągnęła. Najpierw w 3 dni przeczytałam ledwie… 13 rozdziałów! Szok! Po 20 (np. Pandora H.) umiałam, a z tym… No dobra, a dzisiaj przerobiłam już chp. od 14 do (na razie, bo kończę pisać i czytam dalej) 32 ;D Zresztą…:

http://myanimelist.net/mangalist/NatiChan

Tam możecie na bieżąco śledzić moje czytanko ^^ Po każdym przeczytanym rozdziale zaznaczam ile już przeczytałam. A teraz mamy wątek mojego kochanego Kyou, więc to sprawnie pójdzie ^^

Pozdrowionka ;*

Skomentuj

