„Życzenie może sprawić, że marzenia staną się rzeczywistością.” – kompendium Tsubasy RC

Witam wszystkich~
Co u was słychać?
U mnie ok… ale uwierzycie, że już miesiąc wakacji za nami?! Dla mnie dopiero się zaczęły, a tu już sam środek…
Ale koniec marudzenia!

Dzisiaj dorwałam rawki Pandora Hearts – Retrace 39 i po prostu nie mogę! Przetłumaczcie to wreszcie, no! Ja już wytrzymać nie mogę! >.< To co tam zobaczyłam to… Jeju! Ciekawi mnie najbardziej kim był człowiek na końcu… Po reakcji Oza i reszty wątpię, żeby ktoś ukochany… Ja myślę, że to jego… ojciec…Nope! Albo co się do licha stało z Gilem (w przeszłości)! Czyżby jego śmierć naprawdę była powodem schiz Vince’a? No ja już nie mogę. No i jeszcze nieźle zaskoczona minka Jacka! No i Glen! O-co-tu-chodzi?! Właśnie dlatego nie lubię patrzeć wcześniej na te RAWy.
Ale okładka z GFantasy (magazynu wydającego np. PH czy Kuroshitsuji) jest cudowna~
Patrzcie!

*FANGIRL MODE*

Jeju, i jak tu ich nie kochać?
Jack x Oz to definitywnie najcudowniejsze postacie Pandory!
No i okładka 9 tomu jest z Echo-chan~
No i obok widoczny też plakat z PH w tym magazynie ;D
Ponadto Sebby z KS… Hm, wolałabym Cieluchne, ale wystarczy 1 reprezentant Kuro <3

Ekhem, ale czy my nie jesteśmy tutaj od Tsubasy? -.-
Troszeczkę się zagalopowałam…

***

Rozdziałku nie ma (a jak!), niestety. Wiecie co, to jest jakaś ironia.
Chapitre 20 był koło 17 maja (!), a przynajmniej notka o nim. No a mamy 19 lipca! To ma być tygodnik?! Bo mnie to wygląda na co najmniej na miesięcznik, no z podwójnym rozdziałem xD
Jak tak dalej pójdzie to chyba zwariuję >.<
Bo jak dla mnie to czysta kpina z oczekujących czytelników. Gdybyśmy tylko dostali jakiś porządny materiał, a nie! Nie dość, że jakieś byle gówno (wybaczcie za wyrażenie!), to tyle karzą czekać T_T

***

Jako, że ta notka jest o niczym (czyt. nie mam o czym pisać) to teraz dam seiyuu… Dzisiaj jedna z moich ulubionych śpiewających seiyuu, czyli panią Maayę Sakamoto! ^^ Ciel *_*


Nazwisko/imię: Sakamoto Maaya [坂本真綾]
Data urodzenia: 31 marca 1980
Miasto: Tokio, Japonia
Nick: ?
Grupa krwi: A
Hobby: czytanie, śpiewania (ba, wychodzi jej to!)
Umiejętności: śpiew ;D
Strona: KLIK

Przykładowe role:
Bakuto Sengen Daigunder – Betty
CANAAN – Alphard (czy tylko dla mnie to anime jest nudne?)
Cardcaptor Sakura Movie 2: The Sealed Card as Nothing Card
Clover (special) – Suu
D.Gray-man – Roufa
Death Note – Kiyomi Takada
Evangelion: 2.0 You Can [Not] Advance – Makinami Mari Illustrious
Final Fantasy VII: Advent Children – Aerith Gainsborough
Fullmetal Alchemist – Sophie Belkma
Gunbuster 2 – Lal’C Melk Mark
.Hack//Legend Of The Twilight – Aura; Molti
.Hack//SIGN – Aura
Kanon’02 – Mishio Amano
Kanon’06 – Mishio Amano
Kanon Kazahana – Mishio Amano
Kara no Kyoukai – the Garden of sinners – Shiki Ryogi
Kuroshitsuji – Ciel Phantomhive (yay~ Kochany Ciel~)
Little Twins – Chifuru
Medabots – Karin
Mizuiro Jidai – Natsumi Kugayama
Mobile Suit Gundam Seed Destiny – Lunamaria Hawke; Mayu Asuka
Ouran High School Host Club – Haruhi Fujioka
Saint Seiya: The Hades Chapter – Elysion – Pandora
Soul Eater – Chrona
Tsubasa/xxxHOLiC – Tomoyo
(The) Vision of Escaflowne – Hitomi Kanzaki (jej debut ^^)
Wolf’s Rain – Hamona

Hm, ona jest niesamowita! Ma cudne piosenki (zwłaszcza niektóre), potrafi świetnie operować głosem… No bo nigdy bym nie powiedziała, że ona grała zarówno Amano (Kanon) czy Ciela (Kuroshitsuji) albo Haruhi? Niektórzy seiyuu to naprawdę mnie zadziwiają ^^ Zresztą… kogo by nie?
Ról ma sporo, ale ja ponad połowę wyrzuciłam… Te mniejsze, kontynuacje albo z kaprysu XD

***

Pamiętacie jak jakiś czas temu opisywałam niektóre mangi CLAMPa na prośbę Mii-chan? Nie mam o czym dzisiaj pisać, to dodam do tej listy kolejny – już trzeci (dopiero?) – tytuł – Angelic Layer.

12-letnia Misaki Suzuhara przeprowadza się do swojej ciotki do Tokio. W tym czasie popularna jest akurat gra Angelic Layer… I oczywiście Misaki musi ją mieć xD Ale skąd wziąść tyle pieniędzy…? Oczywiście ktoś przychodzi jej z pomocą i tak się rozpoczyna wielka przygoda Misaki i jej anioła Hikaru! xD

Moja ocena:
-> Manga: 7 (stanęłam na 9 rozdziale… xD)
-> Anime: ? (nie oglądałam… jeszcze)

Seria typu „pokonałam cię, to teraz zostaniemy przyjaciółmi forever!” xD No a jak? Jedyne co mnie ciekawi w tej serii, to jak Misaki wygra te całe zawody… Bo chociaż utknęłam na 9 rozdziale to i tak nie sądze, żeby to nie ona wygrała. Aaa, i jeszcze się zastanawiam z kim skończy :D Może kiedyś się za to wezmę ^^

***

A teraz newsy… Znowu mało.

***

CLAMP-NET:
Kobato. ~ [Newtype – miesięcznik]
Fall 2009: anime
~brak nowych przerw~

Tsubasa -RESERVoir CHRoNiCLE- ~ [Shonen Magazine – tygodniowe chapitre’sy]
~przerwa 22 lipca~

xxxHOLiC ~ [Young Magazine – tygodniowe rozdziały]
jakoś w tym roku?: tom 16 i również OAV
~przerwa 18 lipca~

ITP.
Sierpień: CLAMP@MOBiLE update
26 sierpnia: Nowa edycja Wisha 1&2
26 września: Nowa edycja Wisha 3&4
jakoś w tym roku?: Mangettes: Gate 7
2010?: CLAMP in America (CLAMP w Ameryce)

***


Okładka Mangettes: Gate 7 ^^

***


Box set xxxHOLiC’a FUNimation <3 Ładne! Dostępny będzie 28 lipca.

***

Żeby trochę to poszerzyć zapraszam Was na Kobato.tv ^.^ Powinnam była napisać to tydzień temu, ale mniejsza o to… Ładnie się tam teraz zrobiło, tak bardziej… rozbudowanie! ^_^

***

Muzyka słuchana przez tworzenie notki:
– Pandora Hearts OST 1 – Yuki Kajiura/FictionJunction/Savege Genius feat. Tomoe Ohmi/WAKANA ~ ten soundtrack będę męczyć chyba aż do pojawienia się drugiego…~
– Gloria, Lacrimosa, Fairytale, Kimi ga Hikari ni Kaete yuku – Kalafina

Tytuł notki zainspirowany angielskimi wtrąceniami w piosence grupy Kalafina „Fairytale”.

Czy Yuki-sensei nie jest geniuszem? Kocham ją!! Zdecydowanie~!

***

I to na tyle… Notka w niedzielę, nieźle, nie?
Aha, zapomniałabym. W Menu dodałam nową kategorię – Seiyuu. Można tam znaleźć spis wszystkich seiyuu z bloga.
Ponadto notki o Syaoranie i Sakurze – a raczej ich seiyuu – zostały zaktualizowane, a konkretniej obrazek. Postanowiłam na siłę nie wcinać tych znaków na te i tak małe obrazki. Pozdrowionka ;*

Skomentuj

