„Życzenie może sprawić, że marzenia staną się rzeczywistością.” – kompendium Tsubasy RC

Uwierzycie, że połowę notki napisałam w czwartek? I mało brakowało, a bym ją opublikowała już wtedy. Jednak pewne zajęcie, które sobie z własnej, nieprzymuszonej woli (haha, nie do końca, ale…), w postaci tłumaczenie/edycji/typesettingu/korekty/innych pierdół 39 rozdziału mangi Pandora Hearts brakło czasu i chęci ^^ No więc calusieńki wstęp piszę jeszcze raz, ale co tam ^^
Tytuł notki to moje odczucia XDDDDDDDD Naprawdę mam dość już tej grupy >.<
Kończy się lipiec. Już. Wreszcie się dowiem co Ikuto miał na myśli w ostatnim zdaniu ostatniego chapterka Shugo Chara! ;] Chociaż druga reakcja: „Już?!”. Miesiąc minie jak z bicza i wracamy do szkoły. Ach…~

Zastanawiam się co mnie tak na piosenki z soli wzięło ;D Zawsze mi się podobały, ale serię widziałam dosyć dawno temu, więc zazwyczaj rzadko potem ich słucham. Btw, muszę się zabrać za mangę tej serii. Anime było rewelacyjne, czemu pierwowzór miałby nie być? A to tylko (!) 2 tomy ;/ Z tym że skany są do 5 rozdziału. No tak być nie może >< Aha, wspominałam, że były one w styczniu? Ubiegłego roku… Ech, nie zaczynam, bo potem skończę jak z Gravitation. Kupić za bardzo nie mam jak, zresztą wątpię, żeby angielskie tomiki się mamie podobały, więc stanęłam na 9 tomie… Z 12 ;/

Cały wczorajszy dzień straciłam na oglądaniu 07-Ghost, anime z wiosny, nadal ze statusem ongoing. Poważny konkurent dla Pandory, tylko do licha po samym openingu – który zwyczajnie jest na początku – wiedziałam które studio się wzięło za ekranizację. No normalnie od razu skojarzenia z Vampire Knight, Furuba, Junjou Romantica, Gravitation i Full Moon wo Sagashite… i ewentualnie Fate/Stay Night, ale tu jakoś niczego nie skojarzyłam (ehem, cały czas mam na myśli grafikę, jakby coś xD) >.< Kojarzycie? Czyli Studio Deen. To studio mnie prześladuje, czy jak? ^_^
Btw, zaczęłam też czytać mangę. Całkiem fajna, ale jestem na 19 rozdziale, a jeśli wszystko dalej się tak będzie toczyło, to szybko się pogubię…

Mam dość tego CLAMPa! -.- I xxxHOLiC’a, i Tsubasy! O tej drugiej notka następnym razem. Wolę mieć zaległości niż czekać nie wiadomo ile. Ludzie, jest środa!

Dobra, kończę te wypociny i przechodzę do normalnej części notki ^^

***

Zacznę dzisiaj od seiyuu. Tym razem pod lufę bierzemy Oharę Sayakę, czyli naszą mądrą i piękną panią Yuuko!

Nazwisko/imię: Ohara (Ouhara, Oohara, Ohhara?) Sayaka [大原 さやか]
Data urodzenia: 6 XII 1975
Miasto: Kanagawa, Japonia
Nick/i: Saaya, saya-saya (さぁや、さやさや)
Grupa krwi: B
Hobby: ?
Umiejętności: Gra na wiolonczeli
Strona: KLIK

Przykładowe role:
*zosatwienie samej jej listy w całości wystarczyłoby za całą notkę XD*

Angelic Layer – Yuko Hikawa
Aquarian Age – Sign for Evolution – Arayashiki East
Aria … –Alicia Florence
Asura Cryin’ – Kirstina
Azumanga Daioh – Kimura’s Wife
Bleach – Kurosaki Masaki
Burst Angel – Angelique
Code Geass – Milly Ashford, Ichijiku Hinata, Zhou Xianglin, Lelouch (dziecko)
Cowboy Bebop – TV Host B
Daphne in the Brilliant Blue – Rena Honjou
Dokkoida?! – Kurika/Kurinohara
Emma: A Victorian Romance – Grace Jones
Full Metal Panic! The Second Raid – Wraith
Hakushaku to Yōsei – Ermine
He is my Master – Mizuho Sawatari
Hit wo Nerae! – Hikaru Jougasaki
Honey and Clover – Rika Harada; Matka kogośtam
Itadaki no Hecatetan (special) as Bel-Peol
Nishi no Yoki Majo – Astraea Testament (TV) as Hyla
Nodame Cantabile: Paris – Son Rui
Shakugan no Shana – Bel-Peol („Gyakuri no Saisha”)
Shugo Chara! – matka Nadeshiko/Nagihiko (nie usunęłam przez sentyment do SC! xD)
Toradora! – Yasuko Takasu
Umineko no Naku Koro ni – Beatrice
Utawarerumono – Urutori
Valkyria Chronicles – Selvaria Bles
Vandread – Ezra Vieil
You’re Under Arrest: The Movie – Kayo Tanaka

Ech, i ostatecznie całą listę zredukowałam *lol2* XDDDDDDDDD Cóż, takie życie ;/ Nie mam na to siły, a zwykle robię to wcześniej… Jezu, jak można mieć AŻ tyle ról!? Dla mnie to co najmniej śmieszne…

***


Motosuwa Hideki *bla, bla, bla*. Chciałby mieć własnego persocoma, urządzenie-robota człowieko-podobnego, ale go nie stać. Pewnego razu znajduje owego. Ale jak się okazuje z owym persocomem, piękną „dziewczyną”, którą nazywa Chii – bo tyle na początku potrafi powiedzieć – wiąże się pewna tajemnica. W historii pokazane są więzi między bohaterami, jakie się rodzą, a także próba odkrycia prawdziwej tożsamości Chii. Mniej więcej.

Moja ocena:
>> Anime: 8
>> Manga: – (licenja PL!)

Chobits to po prostu urocza historyjka. Warta zapamiętania na dłużej? Nie wiem, ale ja się przy tym dobrze bawiłam ^^

***

Coś z newsów? A proszę bardzo!

***

Kobato z licencjonowane! Ha, tylko czemu nie w Polsce…?
Licencja by Yen Press, które sporo tytułów wydało… I do chociażby polskich JPFów czy Waneków się nie umywa. Jak sądze…

***



Nowy Wish – okładki 1-4.
Tutaj więcej.

***

Kobato.tv na swojej stronie dodało jakieś tapety. Zobaczcie tutaj. Ale w ostateczności nie mogę wejść teraz na stronę.

***

Dark Hause (oni też wydają mangi) na uczczenie 20 rocznicy CLAMPa ma opublikować nowe zbiory ich mang, 5 tytułów: od Clover, który był już w czerwcu, poprzez CardCaptor Sakura, Chobits, Magic Knight Rayearth. Co do 5 tytułu nie mam pojęcia.
Czytajcie: KLIK, jak Was interesuje. Ogólnie wszystko jest w ten deseń.

***

Co to jest lineup nie mam pojęcia, ale Kadokawa dodało do takiej listy anime Kobato. Czy jakoś tak. Nie wiem o co dokładnie w tym chodzi, tak wszystko pokręcone, że… >.>

***

Jak pewnie zauważyliście ot tak zepsuł mi się teraz humor. A ja z dennym humorem do notek się nie nadaję, więc zadam takie pytanko: Czytacie w ogóle to, co ja piszę?

***

I tradycyjny spis utworków przy których notka była tworzona xD
– Miageru Ano Sora De – Aira Yuuki – sola
– Koi Shika Nakatta – Aira Yuuki – sola
– Mellow Melody – Ceui – sola
– Binkan no Fuukei – Ceui – sola
– Hitomi no Kotae  (TV Size, a dzisiaj wychodzi full!) – Noria – 07-Ghost
– Shattered – Trading Yesterday *świetna piosenka… a to rzadkość w przypadku anglojęzycznych, taka moja opinia xD*

Zauważyliście brak czegoś? „Pandora Hearts OST”!!! Trudno się powstrzymywać, tak jak od „Shugo Chara OST 1” XD Skołowałam wreszcie, yaaaatta~!

***

Mały spam.

*kliknij na button, by przejść do strony*

No więc to jest mój nowy blog, na którego potrzeby robiłam chapterek. Nie prowadzę go sama, a z Lexią, która kiedyś do mnie napisała. I tak razem staramy się go prowadzić. Na razie praktycznie nic tam nie ma, ale bez motywacji będzie trudno, więc zapraszam fanów Pandora Hearts.

***

No to tyle. Pozdrowionka ;*

PS. Odpowiedzcie na pytanko, chętnie poznam szczerą odpowiedź.
PS.2. Tak skąpo dzisiaj. Aa, trudno! Byłoby dłużej, gdyby nie jakieś durne problemy z wydaniem pewnej mangi, której ten blog rzekomo miał dotyczyć -.-

Skomentuj

