„Życzenie może sprawić, że marzenia staną się rzeczywistością.” – kompendium Tsubasy RC

Aaaaaaaaaaa!
Bardzo Was przepraszam za te opóźnienia! Ale zaczęłam oglądać Princess Princess… A potem od razu [Zoku] Natsume Yuujinchou, no i tak jakoś wyszło… dopiero wczoraj przed 00 zauważyłam, że jest wtorek, a ja notki nie napisałam.
Taki mi wstyd x_x
Naprawdę proszę o wybaczenia! Dzisiejsza notka będzie bardzo krótka… Ale przy następnej okazji postaram się bardziej!

A w ogóle dzięki wam (prawie) wszystkim za odpowiedzi ;] Jeśli napisaliście sczerze (myślę, że mogę wam wierzyć ^^) to jest mi bardzo miło :) Motywacja to ważna rzecz, uwierzcie ^_^

Tytuł notki to fragment piosenki „Rags no Chinkonka” by Noria. Początkowo część „Yume ni, ai ni, kokoro ni” miałam zastąpić „Hoshi ni, yuuki ni, kioku ni”, ale nie jestem pewna czy „yuuki” to nie „yuki”. Cóż, jestem pewna w 99%, bo śpiewane z takim przedłużeniem… Uh, przydałby się skan z oryginalnymi znakami ^.^

***

W tamtym tygodniu były opóźnienia związane z nowym chapterkiem. Nadrabiam to teraz.

***

TYTUŁ: Moc wiary
OKŁADKA: Mama!Sakura, Tata!Syaoran
LICZBA STRON: 16 (ludzie, ja chcę 17+!!!!!!!)
BOHATEROWIE: Mama i tata… i parę osób w tle ;/
OPIS: Gadanina bez ładu i składu… Tzn. wyjaśnienie „o co biega z tubką” i takie tam brednie…

***

TYTUŁ: Król Demonów i Wiedźma
OKŁADKA: R!Syaoran/Fay/Kurogane x Mokona
LICZBA STRON: 16 (GEEEZ >.<)
BOHATEROWIE: Syaoran, C!Sakura, C!Syaoran, CCS!Sakura
OPIS: Rozdział całkiem całkiem, wyżej poziomem niż poprzednie. O czym był? A kto tam wie… Wracamy do wydarzeń z przed „ożycia/reinkarnacji klonów”, czyli do walki z FWR. Bohaterowie już wiedzą o klonach, o Yuuko… ogólnie nie najgorzej…

***

Newsy… wybaczcie, za tydzień dam 2-3 seiyuu na raz.

***

Sierpniowy update CLAMP-NET:

Kobato. ~ [Newtype]
2009: Początek anime
~brak nowych przerw~

Tsubasa -RESERVoir CHRoNiCLE- ~ [Shonen Magazine]
~przerwa 8/19~

xxxHOLiC ~ [Young Magazine]
jakoś w tym roku?: Tom 16 również z OAD
~przerwa 8/17~

ITP.
August: CLAMP@MOBiLE otwarty! (dla członków)
~i inne, ale autorka nie ma siły tłumaczyć…~
2010: CLAMP in America
w przyszłości?: Mangettes: Gate 7

***

Tsubasa -RESERVoir CHRoNiCLE- i ×××HOLiC na świecie:

SPIS ZNAJDUJE SIĘ TUTAJ

(czemu tu nie ma Polski? Ja chce żeby wydali TRC/HOLiCa w Polsce!!!)

***

Kalendarz Kobato 2010:
Rakuten ma duży jakiś tam kalendarz, którego okładkę ilustruje CLAMP. Łącznie będzie 13 obrazków. Data wydania: 20 listopada. Cena na tamtej stronie to 200 jenów.

***

TUTAJ podobno można stworzyć darmowy avatar (CLAMP@MOBILE), które są głównie dla członków, ale nie sprawdzałam tego… nie wiem jak xD

***

Skan Wisha:
KLIKNIJ, BY POBRAĆ

Wg mnie to śliczny pic *_____* Aż chce tego Wisha przeczytać!

***


Horitsuba Gakuen to crossover TRC i xxxHOLiC’a.
Prywatna Akademia Horitsuba.
Ci sami bohaterowie w innych rolach ^^ Em, ale mają się ku sobie (Syaoran/Sakura), nienawidzą (Watanuki/Doumeki), mają podobne zdolności (np. kulinarne) itp. Fay lubi dalej wkurzać Kurorina, ma bliźniaka, jak Syaoran… Yuuko to dyrektorka, mamy też obie Mokony ^^ Nie zabrakło także Himawari, do której wzdycha nasz Kimihiro ;]
Nazwa Horitsuba pochodzi od:
„Hori” – xxxHOLiC – xxxHorikku
„Tsuba” – Tsubasa (xD)

Zabawna, króciutka (jedynie 4 extra krótkie rozdziały) historyjka ^^

Manga: 8,5
Anime: BRAK*

*a szkoda…

***

Standardowy spis muzyki:
1. Rags (Raggs?) no Chinkonka – Noria – 07-Ghost ED Singiel
2. Hitomi no Kotae – Noria – 07-Ghost
3. Swear to… – Junko Minagawa/Oz Vessalius IM – Pandora Hearts
4. Pandora Hearts OST 1
5. Ai Shiteru – Kourin? – Zoku Natsume Yuujinchou (btw, boskie anime!)
6. Natsu Yuuzora – Kousuke Atari – Natsume Yuujinchou

***

Ugh, to na tyle… Mówiłam, że będzie krótko, ale nawet sporo newsów, nie?
Pozdrowionka ;*

Skomentuj

