„Życzenie może sprawić, że marzenia staną się rzeczywistością.” – kompendium Tsubasy RC

Obiecałam dłuższą notkę i słowa zamierzam dotrzymać. Jakoś.

Okiiii… Tym razem dłuższa notka ;) Głównie przez 3 seiyuu, których profile przygotowałam ;D
I sporą liczbę newsów, które się nazbierały od tamtego tygodnia. Głównie z Kobato ^^ Nie mogę sie już doczekać tego anime ;] A tu czekać aż do października, ech~!

Ogólnie obejrzałam ostatnio (wreszcie!) Nodame Cantabile + Pari-hen (Paris Chapter). Fajne, ale wg mnie La Corda d’Oro jest lepsze… Cóż, możliwe, że to wina mojego wieku (no bo jak w końcu 14 nie skończyłam ^^”) albo uwielbienia do bishounenów xD Ale ogólnie było świetne ^.^ Boskie postacie! Żadko się w końcu spotyka aroganckiego maina, w dodatku z lękiem przed samolotami i statkami ;D
Anime też pokazało pracę dyrygenta od wewnątrz. I konkursy pianistyczne i z dyrygentury. Jak najbardziej polecam ;) Teraz tylko czekać na 3 serię…

Co by tu jeszcze dodać…? Nie wiem ^^

A jednak wiem ;D Nowy szablon… tego no… jak zrobię to będzie ;D Tym razem Wam zostawiam decyzję. Napiszcie w komentarzu:
Z kim ma być?
W jakim (przybliżonym) kolorze/kolorach?
Duży/mały (wysokość)?
Detale (drobiazgi, dodatki itp.)

Byłabym bardzo wdzięczna za pomoc <3
Bo ja pomysłu nie mam żadnego!!!
Kompletna pustka >.<
A ile może czytelników witać napis „1 urodziny bloga”?

A swoją drogą, czytał z Was ktoś Tokyo BABYLON? Ja mam w planie, ale usłyszałabym Waszego zdania ;) Subaru z TRC’ka lubiłam, Seishirou też się dało przeżyć… Plus to jest ponoć shounen-ai, a ja dawno nic z tego gatunku nie widziałam. A mam jakąś głupią ochotę…
xDDDDDDDDDD

Ciekawi mnie też, czy w przyszłym tygodniu zobaczymy nowy rozdział. Wszędzie data wydania jest nieznana. A na końcu rozdziału coś było, ale nie jestem pewna co – nie potrafię tego płynnie przeczytać, a tłumacz się nie postarał…

A, no i jeszcze Shugo Chara!! Character Song Collecion 2:
czemu w większości piosenek w środku (mniej więcej) jest taki BOOOOM~ i ze spokojnej piosenki się robi… nabiera ona tempa. Nie są złe, ale trochę szokują niekiedy ;D Np. w sonagch Tadase czy Nagi’ego. Co Wy o tym myślicie? O ile oczywiście znacie Shugo Chara! – swoją drogą, polecam :)

Tytuł notki to początek piosenki „Aishiteru” w wykonaniu Kourin – ending z Zoku Natsume Yuujinchou.

***

TYTUŁ: Jedyny dowód
OKŁADKA: Fei Wong Reed (ale na serio chcę PORZĄDNĄ okładkę, a nie byle stronę z mangi… >.<)
LICZBA STRON: 16 (kogoś to dziwi?)
BOHATEROWIE: Fei Wong Reed (!), Syaoran, Daddy, Sakura, Mommy, Mokona, Kurogane, Fay (gdzieś tam w tle się pojawiają), Yuuko (wspomnienia)…
OPIS: No więc FWR dostaje szału i ględzi. I na tym mogłabym zakończyć, bo nic innego się nie dzieje! Tzn. dzieje – ale raz dają koła, że potem wszędzie je widzę, tak teraz nie. Teraz było tyle kresek, że nawet nie wiem co do czego służy. Mniej więcej może. A koniec to już totalna porażka. Zakończyłyby to wreszcie, a nie, znowu przeciągają…

***

Wrażenie po nowym rozdziale? 6/10. Zwłaszcza koniec mi się nie podobał. Po co znowu zaczynają z tą tubką. Ja rozumie, Fei Wong Reed jest potężnym magiem i wgl., ale… co to do licha ma być? Ja proszę tylko o klasyczne zakończenie, bo to co one wyprawiają, to istna katastrofa.

***

Ostatnio zapowiedziałam 2-3 seiyuu. Dostaniecie 3. Watanuki Kimihiro, Yukito oraz Touya. Ograniczyłam im liczbę ról, ale nie ma czasu na rozpisywanie się tyle… -.- Aha, i tym razem skopiowane żywcem z ANN albo Wikipedii. Wybaczcie! ^^”

***


Nazwisko/imię: Fukuyama Jun (*_*) [福山 潤],
Data urodzenia: 26 XI 1978
Miasto: Takatsuki, Osaka, Japonia
Nick/i: ?
Grupa krwi: A
Hobby: ?
Umiejętności: Kendo
Strona: KLIK, blog

Przykładowe role:
07-Ghost (TV) as Hakuren Oak (kochany Hakuren *_*)
Akikan! (TV) as Kakeru Daichi
Angelic Layer (TV) as Koutarou Kobayashi
Bleach (TV) as Ayasegawa Yumichika; Kojima Mizuiro
Buso Renkin (TV) as Kazuki Muto
Code Geass: Lelouch of the Rebellion (TV) as Lelouch Lamperouge (*_______*)
La Corda D’Oro ~primo passo~ (TV) as Keiichi Shimizu
D.Gray-man (TV) as Rikei
Full Metal Panic? Fumoffu (TV) as Issei Tsubaki
Gakuen Heaven (TV) as Keita Ito
Hanasakeru Seishōnen (TV) as Carl Rozenthal
Happy Seven (TV) as Kikunosuke Kagawa
Inukami! (movie) as Keita Kawahira
Inukami! (TV) as Keita Kawahira
Mermaid Melody: Pichi Pichi Pitch (TV) as Kousuke Sakiya (ep 8)
Mobile Suit Gundam – The Movie Trilogy as Marker Clan (Special Edition)
Moonlight Mile (TV) as Malik Ali Muhammad
Muteki Ou Tri-Zenon (TV) as Akira Kamui
No Money (OAV) as Yukiya Ayase
Pandora Hearts (TV) as Vincent Nightray (on to ma szczęście do świerniętych postaci ^^ [czyt. jak go Grella])
Piano (TV) as Kazuya Takahashi
Princess Princess (TV) as Tooru Kouno (Tooru-kun ^^)
Princess Tutu (TV) as Male Student (ep 7)
Rental Magica (TV) as Itsuki Iba
Rockman.EXE Axess (TV) as Searchman
SaiKano: Another Love Song (OAV) as Ryouhei
Saint Beast ~Ikusen no Hiru to Yoru Hen~ (OAV) as Shinkan Pandora
Sora Kake Girl (TV) as Friedrich Otto Noblemain (a.k.a. Fon); Leopard (nie trudno go rozpoznać ^^)
Spice and Wolf (TV) as Kraft Lawrence
Turn A Gundam (TV) as Keith Laijie
Vampire Knight (TV) as Hanabusa Aidou (;D)
W~Wish (TV) as Junna Tono
XxxHOLiC the Movie: A Midsummer Night’s Dream as Watanuki Kimihiro

Ciekawostka: za rolę Leloucha w Code Geass otrzymał naprawdę sporo nominacji/nagród! Ale nie ma co, on JEST BOSKI!!! *________*

***


Nazwisko/imię: Shin-ichoro (Shinichourou) Miki [三木 眞一郎]
Data urodzenia: 18 III 1968
Miasto: Tokio, Japonia
Nick/i: ?
Grupa krwi: AB
Hobby: ?
Umiejętności: ?
Strona: KLIK

Przykładowe role:
Bleach (Kisuke Urahara)
Bobobo-bo Bo-bobo (Halekulani)
Detective School Q (Nanami Kōtarō)
D.Gray-man (Bak Chan)
Fate/stay night (Assassin)
Full Metal Panic! (Kurz Weber)
Fullmetal Alchemist: Shintetsu (Roy Mustang)
Gakuen Heaven (Naruse Yukihiko) (on był świetny ^^)
Gravitation (Taki Aizawa)
Kyo Kara Maoh! (Shinou (the original king))
My-HiME (Wataru Ishigami)
Naruto (Mizuki)
Pokémon (Kojirō) (w angielskim i polskim dubie znany bardziej jako „James”)
Princess Princess (Sakamoto Hide) (płacząca gwiazda?)
Saikano (Tetsu)
Vampire Princess Miyu (Larva)
Yami no Matsuei (Tsuzuki Asato)
The Law of Ueki (Matthew)

***


Nazwisko/imię: Miyata Kouki [宮田 幸季]
Również znany jako:

Hajimenori Miyata
Harunori Miyata

Data urodzenia: 9 X 1972
Miasto: Kanagawa,
Nick/i: ?
Grupa krwi: B
Hobby: Karaoke, przechadzki (?)
Umiejętności: ?
Strona: KLIK

Przykładowe role:
07-Ghost (Labrador) (drugi z tej serii w ciągu 1 dnia ^^ A tam, lubię Labradora ;))
Angel Tales (Rei)
Bleach (Hanatarō Yamada)
Bokurano (Kunihiko Moji)
Digimon Adventure (PicoDevimon)
Gilgamesh (Toru Tsukioka)
Gravitation (mały Eiri Yuki)
Harukanaru Toki no Naka de Hachiyō Shō (Shimon Nagareyama)
Kyo Kara Maoh! (Ken Murata)
Magic User’s Club (Naoki Nakatomi)
Saint Beast (Suzaku no Rei)
Shaman King (Ashil)
Shugo Chara!! Doki- (Rhythm) (yay!)
Tottoko Hamutaro (Torahamu-kun)
Noein (Isami Fujiwara)

Co on ma tak mało tych ról w anime?

***

Następnym razem dam Subaru i Kamui’a. A przynajmniej się postaram ^^

***

Teraz newsy.

***

Kobato:
Kobato STARTUJE W MOJE URODZINY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
6 października!
Oż, teraz nie wytrzymam…
Oki, uspokoję się… jakoś.
No ale taki prezencik… Wow~

Znani są również seiyuu Kobato i Ioryogiego:
Kobato Hanato: Kana Hanazawa
Ioryogi: Tetsu Inada

Ponadto Tetsu Inada znany jest z Tsubasowego Kurogane! Był u mnie o nim wykład ;D

Ponadto np. TUTAJ możecie posłuchać piosenki w wykonaniu Kany Hanazawy ^^ To ending z jej udziałem, z jakiegoś animca. Słodki, prawda? Ponadto znana jest z roli Sharon Rainsworth z Pandora Hears czy Nadeko Sengoku z Bakemonogatari.

***


To jest previev kalendarza z Code Geass, oczywiście by CLAMP ;D Ładny pic, nie ma co ^^

***

I znowu newsik z Kobato (takowych jest ostatnio najwięcej, a zwłaszcza dzisiaj):

Figurki:

2ch podało również coś o wykonawcach OPa i EDa.

Op: Maaya Sakamoto
Ed: Megumi Nakajima

Jak Maaya się za to weźmie to już wiem, że mi się spodoba ;] Chyba każdy fan TRC ją zna z Tsubasowych inserów i endingów. Ponadto OPa do Shunraiki.

TUTAJ macie przykładowy utwór tej od endingu. Całkiem fajna ^.^

***

Coś dla fanów Gundama ^^
Na 30 rocznicę (???) – 10 grudnia – zostanie wydany artbook. Oczywiście CLAMP jest jednym z artystów. Czy coś w ten deseń. Więcej TUTAJ (japońska strona).

***

I znowu Kobato… tym razem skany z Newtype. Kliknijcie, by powiększyć.


Toż to jest przecież cudowne!!! Kiedyś będę musiała zrobić osobną galerię skanów z Kobato ;)

***

Jak już jesteśmy przy Kobato, to od razu zapraszam na amiami i hobbystock – figurki ;) Więcej zdjęć i informacji ^_^

***

CLAMP zilustruje książkę Kamigami no utatane Asano Atsuko.

***

Oczywiście ważny jest kalendarz z Kobato ^^
12 +1 ilustracji ;D
Ten kalendarz sobie chyba wydrukuje, tak jak zrobiłam z CLANNADem w tym roku ^_^ Mam na ścianie ten cudowny kalendarz, a wydruk był cudny~

***

A na koniec CardCaptor Sakura i nowe wydanie obu kinowych filmów:

1. KLIK
2. KLIK

Oficjalna data wydania to 22 grudnia ^_^

***

Tradycyjnie muzyczka ^_^
1. Kalafina – Lacrimosa – Kuroshitsuji
2. Kalafina – Gloria
3. kalafina – Fairytale – Kara no Kyoukai
4. Kalafina – Kimi no Hikari ni Kaete Yuku – Kara no Kyoukai
5. Kalafina – Seventh Heaven – Kara no Kyoukai
6. Kana Hanazawa – ten edning… ^^”
7. Megumi Nakajima – tamten powyższy utwór… ^^;
8. Canon (Kanon) / D-dur – Pachelbel

oraz utwory z Shugo Chara Character Song Collection 2:
9. Itou Kanae (Hinamori Amu) – Colorful Heartbeat
10. Kugimiya Rie (Yua) – Secret Princess
11. Takagi Reiko (Hotorii Tadase) – Chiisana Hoshi ~The Little Prince~
12. Yahagi Sayuri (Mashiro Rima) – Itsuka wa Romansu
13. Nakamura Tomoko (Yuiki Yaya) – Ookiku Naare!
14. Chiba Saeko (Fujisaki Nagihiko) – Hana Tegami
15. Nakamura Yuuichi (Tsukiyomi Ikuto) – Tsukiyo no Marionetto
16. Mizuki Nana (Hishina Utau) – Taiyou ga Niau yo
17. Itou Kanae (Hinamori Amu) – Secret Princess/wersja Amu

***

Dużo, no nie? A ja jestem już do reszty wyczerpana…~ No ale obiecałam, to obiecałam. Swoją drogą, dużo piosenek dzisiaj słuchałam ^^ Chociaż jak się tyle pisze, to potrzebuje się dobrego muzycznego wsparcia~! A ja muzykę koooocham, więc się nie dziwcie ^^”
Następnym razem również się postaram postarać (masło maślane ^_^) w pisaniu notki ;3
Nie ma dzisiaj opisu mangi CLAMPa. Powiedzmy, że wyczerpałam „zapasy” ^^”
Pozdrowionka ;*
Mata ne~!

EDIT: Napisałam, że nie mam już mang, które mogłabym opisywać, a zapomniałam o Kobato! Na śmierć! No popatrzcie na tę ironię, pół notki było o Kobato, a właśnie o tym zapomniałam… No cóż, next time Kobato! Chyba, że już to opisywałam…? Muszę zrobić jakąś listę… -.-”

Skomentuj

