„Życzenie może sprawić, że marzenia staną się rzeczywistością.” – kompendium Tsubasy RC

Hej Wam <3
Następna notka już w roku szkolnym będzie. Z jakiej racji?!
Nie znoszę chodzić do szkoły. Znowu zaczną się lekcje zaczną i w ogóle… Nie chcę >.<
Ale mam już kilka mangowych planów, gdzie największym przedsięwzięciem (jak to brzmi xD) ma być 18-tomowy, zawieszony X aka X/1999 lub X-CLAMP. No wiecie ;D Mam zamiar czytać 1 dzień – 1 tom. Ale o tym już chyba kiedyś wspominałam, czyż nie…?

Znowu przeczytałam kilka nowych mang CLAMPa xDDDD
Nie chcę mi się pisać o każdej, ale… jednak Tokyo Babylon ze wszystkich był the best xD
Chociaż tak na pewno mi w pamięć zapadnie Clover – ojć, polecam! A także Gouhou Drug (Legal Drug/Lawful Drug), strasznie przypominający mi xxxHOLiCa. A dokładniej związek Watanuki – Doumeki. Reszta jak ciekawa by nie było to po prostu – manga jak manga. Chociaż jak to CLAMP to potrafię być pobłażliwa… Aż za bardzo…

Zaczęłam też czytać Loveless. Anime było milion razy gorsze!!! Zwłaszcza jeśli brać pod uwagę kreskę. Zakochałam się w tym małym dziełku~! Muszę zapolować też na inne prace Yun Kougi! Ahm, oczywiście teraz żałuję, że dopiero teraz to obejrzałam/czytam. A to jest boskie <3!

Oki, notka bez ładu i składu. Czemu? Bo pisałam ją tak:
– sondy
– muzyka
– opis innej mangi
– dwa pierwsze akapity wstępu
– odp. czytelniczce
– opis rozdziału
– seiyuu
– tytuł notki
– newsy
– kolejny akapit wstępu
– zakończenie
– uzupełnienie do muzyczki
A to, co teraz czytacie, niby jest dalej we wstępie, a dla mnie to jak zakończenie. Dziwacznie, nie? Dlatego teraz to się może nie kleić, ale tak jakoś wyszło ^^”

Tytuł notki to cytat z nowego rozdziałku ;3 Spodobał mi się ^^!

***

A teraz nowy rozdzialik ;3
Powiem tak… a zresztą później xD

PS. A co z xxxHOLiCiem? o_O”

***

TYTUŁ: Nakładane emocje (?)
OKŁADKA: Syaoranx2, Sakurax2
LICZBA STRON: 16 (na serio, chcę chociaż z 17!)
BOHATEROWIE: Obaj Syaoranowie, obie Sakury, Fei Wong, Fay, Kurogane, Mokona
OPIS: Zaczyna się krótką rozmową między Syaoranami i Sakurami*. Nasza parka coś deklaruje ;3 Potem do akcji wkraczają Fay z Kurogane, którzy dają cień nadziei na zmianę przyszłości.

***

No więc dobra. Ja naprawdę jestem pobłażliwa, bo ten rozdział… naprawdę mi się podobał! Rozmowa między naszymi SyaoSaku x2, to, co zrobili Kuro z Fayem. Końcowy cytat. Nawet te 16 stron jest do przeżycia! Dawno nie czytałam TRC z tak zapartym tchem. A jako, że obiad wtedy jadłam, zdążył wystygnąć, ale co z tego? Może i najwyższych lotów chapterek nie był, ale mimo wszystko dla mnie był perełką z pozostałych dwusetnych!

A i screen jest nieco inny. Ale MUSIAŁAM dać tamtą scenę z ostatniego kadru, a bez zniekształceń było to niemożliwe, żeby nie było chmurek. Więc jest wykorzystałam ;D

*Zdaję sobie sprawę jak to brzmi… Ale bym musiała pisać w kółko Syao-jakiśtam itp.

***

Na dzisiejszy odstrzał w seiyuu idzie Fuuma ^_^

***


Nazwisko/imię: Kishi Yuuji [岸 祐二],
Data urodzenia: 28 IX 1970
Miasto: Tokio, Japonia
Nick/i: ?
Grupa krwi: O
Hobby: koszykówka, bilard, boks, śpiewanie, gry telewizyjne, oglądanie sportu
Umiejętności: ?
Strona: a takie strony to mnie nie obchodzą xD

Przykładowe role:
Ghost in the Shell: Stand Alone Complex
Hunter × Hunter (Kastro, Kite)
Idaten Jump (Arthur the Biker Knight)
I My Me! Strawberry Eggs! (Hibiki Amawa)
Kochira Katsushika-ku Kameari Kōen-mae Hashutsujo (Saigō Volvo)
Kyoshiro to Towa no Sora (Sōjirō)
Les Misérables: Shōjo Cosette (Enjolras)
Saikano (Kazu)
X-Men: Evolution (Lance Alvers/Avalanche (Christopher Grey), Colossus (Michael Adamthwaite), Duncan Matthews (Vincent Gale)) (to jest dubbing, no nie? o_O Btw, X-Men to moja dawna miłość, jak i reszta „Marvel Comics”. Moją ulubienicą zawsze była Jean Grey/Phoenix/Marvel Girl ^^ I to się nawet do teraz nie zmieniło!)
Yu-Gi-Oh! Duel Monsters GX (Freed the Brave Wanderer)

Gekisou Sentai Carranger vs. Ohranger (Kyōsuke Jinnai/Red Racer)
Denji Sentai Megaranger vs. Carranger (Kyōsuke Jinnai/Red Racer)
Final Fantasy VII Advent Children (Yazoo)

Wycięłam większość o_O

***

A teraz czas na newsy! ^^ Mm, Kobato <3

***

Kadokawa ma specjalną kampanię (?) dla Kobato. i ponowne wydanie Wisha. Dla pierwszych 1000 osób, którzy kupię te nowości to coś z prezentem loteryjnym bla bla bla.

***

„ALL ABOUT CLAMP” [Wszystko o CLAMPie] jest spisane na 26 października. To książka Newtype (magazynu wydającego m.in. Kobato), która zamieści najświeższe związene z ‚X’, ‚Kobato’, ‚Tsubasą’ i ‚RG Vedą’!
Nie do końca wiem o co tu chodzi, ale tam będzie coś związane ze sporządzeniem Iksa 18.5 ponownie…

***

4 tom Kobato. został zapowiedziany na 26 grudnia.

Kalendarz ma też swoją stronę promo xD KLIK

***

Są już znane piosenki z singla Maayi Sakamoto. Info z jej oficjalnej strony.

Tytuł: Magic Number
Data ukazania się: 11/11/2009
Kod: VTCL-35077
Cena: ¥1,260

1.Magic Number (Kobato)
Tekst: Maaya 作曲・編曲:北川勝利 ストリングス編曲:河野 伸
2.Private Sky
Tekst    Kompozytor:TABO Aranżacja:Nakamura Taichi
3.kazamidori -Live Version- (2009.1.24 from Tokyo live)
4.Pocket wo kara ni shite -Live Version- (2009.1.24from Tokyo live)

Więc „Magic Number” będzie openingiem, co?
Niezły tytuł! ^_^
Ale… nie będzie wersji karaoke? o_O

***

Dark Horse – Chobits #1
Tom ma mieć ok. 720 stron, czyli 4 tomy w 1. Czyli drugie wydanie powinno zawierać pozostałe 4, gdyż łącznie jest ich 8…

Takie podstawowe dane:

data publikacji: 27 I 2010
Format: B&W, 720 stron, TPB, 5 1/8″ x 7 1/4″ (i tak nie znam się na tych wymiarach xD)
Cena: $24.95
Ograniczenie wiekowe: 12+
ISBN-10: 1-59582-451-0
ISBN-13: 978-1-59582-451-6

Czy Chobits +12 to dobrze, czy Wam się wydaje za mało? o_O”
A, no i okładka:

Źródło: KLIK

***

Tak się zastanawiałam co dodać i doszłam do wniosku, że warto przypomnieć o tym, że jutro mają ukazać się nowe edycje Wisa 1&2?

I tyle z dzisiejszych newsów.

***

Tak nie chciało mi się odpowiadać Shouri na cały komentarz (wiadomo, że cały przeczytałam xD), więc tutaj napiszę króciutko ;D
Nie wiedziałaś, że mangi X nie kupić ot tak? Wyszedł nakład czy coś… Dlatego ja będę czytała po angielsku, trudno >.<
I cieszę się, że zachęciłam Cię do Tokyo Babylon. Nie dość, że X to też pseudo-shounen-ai w podwójnej wersji (bo nie tylko Subaru będzie… em, no nieważne).
Po za tym podteksty nawet w CardCaptor Sakura były ;3
Hidari Te jest strasznie krótkie – 15 czy 20 stron. A Miyuki-chan to po prostu ecchi shoujo-ai. Tylko na art popatrzeć ;D
Też nie rozumiem jak można nie kochać kreski CLAMPa!

***

Dzisiejszym tytułem z kategorii „Inne mangi CLAMPa” to oczywiście Tokyo Babylon… Wybaczcie, musiałam xDDDDD

***


Szesnastoletni Sumeragi Subaru jest onmyouji (coś jak medium, mag) i trzynastą głową swego klanu. Zadaniami Subaru są egzorcyzmy, likwidacje klątw, rozmowy z duchami itd. Pomagają mu jego starsza siostra bliźniaczka, Hokuto oraz tajemniczy weterynarz Sakurazuka Seishirou. Poza tym Subaru miewa pewien sen – w dzieciństwie stoi z jakimś młodzieńcem, który wyjaśnia mu kolor płatków wiśni, a potem mówi coś, jednak chłopiec tego nie słyszy – wiatr go zagłusza. Ale czy to aby na pewno tylko sen, czy może wspomnienie…? Czemu jego przyjaciel nosi nazwisko jak wrogi klan zabójców, Sakurazukamori? No i dlaczego młody Sumeragi nie może zdjąć swoich rękawiczek?

Manga: 10
Anime: 7

Klasyka, arcydzieło, wyciskacz łez! Każdy fan CLAMPa powinien to znać! I już o fanach Iksa nie wspomnę… Naprawdę warto poznać tę niesamowicie wzruszającą historię. Och, oczywiście komediowych wątków tu nie brakuje… ;3

***

Tak patrzyłam na wyniki sond… Dam jej tutaj ^^ Muszę przyznać, że niekiedy mnie zaskoczyliście!

1. Którą z ważniejszych postaci z TRC lubisz najbardziej?:

Syaoran (10)

Fay (4)

Kurogane i Mokona (2×1)

Razem: 16

 

2. Co Twoim zdaniem jest lepsze, manga czy anime?:

Zdecydowanie manga! (10)

Hm, trudny wybór… i Chyba manga =) (2×1)

Razem: 12


3. Ulubiony świat…?:

Tokyo (7)

Clow (3)

Piffle (2)

Outo (1)

Razem: 13

 

4. Jakie inne mangi CLAMPa lubisz?:

CardCaptor Sakura (7)

X (6)

Chobits (2)

xxxHOLiC, Kobato, Tokyo Babylon i Inną, nie wymienioną (4×1)

Razem: 19


5. Która adaptacja mangi TRC jest wg Ciebie najlepsza?:

Tsubasa Tokyo Revelations (10)

Nic, manga jak na razie najlepsza, ale jest cień nadziei z nadchodzącymi OAVkami… (1)

Razem: 11

 

6. Co sądzisz o zapowiedzi Tsubasa Shunraiki?:

Będą świetne!!! (6)

Trudno powiedzieć i Nie widziałem/am zapowiedzi (2×1)

Razem: 8

 

 

Największy szok był przy innych mangach! Nie miałam pojęcia, że np. X ma tyle fanów (CCS to małe zaskoczenie), a takie chociażby RG Veda nic xD Już o xxxHOLiCu nawet nie wspomnę xDD Same wyniki sondy nr 1 to nic… Wiadomo przecież, że mój Syaoran górą ;3

Oczywiście głosować możecie tak długo, jak mi się żywnie podoba ;P
***

Stworzyłam (wreszcie) swoje TopTen z bishounenami… Dobra, Top10 to nie jest, bo jest w nim troszeczkę więcej postaci, niż 10… Ehehe ^^”
Całość + mały komentarz (jak to ja xD) możecie zobaczyć na moim MALowym blogu. Albo kliknąć na obrazek poniżej ;)

Kogoś dziwi, czemu dałam tu Syaorana? ;3

***

Muzyczka~!
1. Katayoku no Tori – Akiko Shakata – Umineko no Naku Koro Ni

Tylko… jedna?! Ja-nie-mogę! Ale cóż, ta piosenka jest przecudna! Aż żałuję, że anime nie oglądam ^^”

***

No dobra, na dzisiaj tyle. OMG, tego jest DUŻO!
Pozdrowionka ;*

/EDIT, 27 VIII:
– ocena OAV Tokyo Babylon
– usunęli mi obrazki x_X
Skomentuj

