„Życzenie może sprawić, że marzenia staną się rzeczywistością.” – kompendium Tsubasy RC

Witam Was w ten dzień, znienawidzony przez większość (w tym mnie ;/) uczniów i ich rodziców, którzy muszą budzić do szkoły swoje dzieci. Czyli 1 września! Buuuu -.-”

Dzisiejsza notka będzie krótka, bo nie mam w ogóle czasu! Uch! A tu napisanie tradycyjnej notki zabiera mi ze 3h, plus/minus, zależy od tego, co robię w przerwach.

Poza tym od dzisiaj zaczynam romansowanie z Iksem. Radość z czytania zostawiłam sobie na wieczór ;] Jak dobrze pójdzie, to 22 w opisie innych mang CLAMPa zaserwuję Wam tą serię.

A wracając do tematu szkoły – jestem zawiedziona. Będę miała numer 25, a zawsze byłam przedostatnia -.-‚ Poza tym liczba uczniów z 21-22 (przed końcem roku jednego przenieśli) wzrosła do 29. Masakra normalnie. Nie ma to jak rozwalanie jednej klasy i dołączenie połowy jej uczniów do naszej. A wspominałam już, że po 7 latach bycia w ‚c’, nagle stałam się ‚b’? To nie fair =_______= No i jutro mam aż 7 lekcji >.< I technikę na powitanie.

Obecnie zrobiłam sobie przerwę w czytaniu 20 Mensou ni Onegai!!. Całkiem niezłe, na razie przebrnęłam przez 1 tom (6/11). Akira, Akira, Akira -.-‚ A co z moim Nokoru czy chociażby Suoh? Kiedy oni się rzekomo mają pojawić, bo zostało 5 rozdziałów, a pełno pytań mam. No to na końcu? I sprawie pewnie wiedzą, bo coś tam gadali w CLAMP School Detectives, no ale… Oby w Duklyon: CLAMP School Defenders, gdzie Nokoru ma niby grać jedną z głównych ról było go więcej… Poza tym to dosyć ciekawe. Obie poprzednie serie to shoujo, a Duklyon to niby jakiś shounen. Nawet nie wiem o czym to jest, a sequelem do CSD też nie jest, ale skoro to CLAMP, to i tak wypada przeczytać, nie?

A w ogóle dzisiejszy rozdział. Niezły, przyznaję, ale… Wreszcie mamy inną liczbę stron niż 16~! Hurra, cieszmy się. A nie, to chyba nie to… Otóż mamy mniejszą liczbę stron niż 16!!! Mogę je zabić? Z premedytacją! >.< No ale chapterek nie najgorszy, niezbyt się zbulwersowałam, więc najgorzej nie jest. Teraz tylko z nadzieją wyczekiwać następnego, ach, no i xxxHOLiCa! Ale to dopiero za tydzień ;(

Planuję również nowy szablonik, ale to za jakiś miesiąc, na jesień. Mam pewien pomysł, ale gorzej z jego realizacją… -.-” No cóż, jakoś to będzie. Ale nie martwcie się, szczegółów Wam nie zdradzę ;P

Oglądałam też OAV do Tokyo Babylon i… zawiodłam się na całej linii. Liczyłam na coś zupełnie innego, takiego… TBowego! A co dostałam? 100 minut niczego. Plus przyzwyczajenie się do głosu Subaru było katastrofą >.< Zupełnie coś innego, niż moje oczekiwania. No i zdredukowali mi większość podtekstów =.= A sam protagonista był jak nie on. O ile się nie mylę dostaliśmy 1 (!) scenę z jego nieśmiałości. Ale plusy też miało… Zostawili ho, ho, ho Hokuto-chan czy sceny z Mrocznym Sei-chanem. No i 1 ending nie jest taki zły ^^

Co by jeszcze… o, oglądał z Was ktoś Shounen Onmyouji? Jak nie, to okropnie polecam! To jednym słowem jest booooskie~!!! Poza tym nikt ważny nie umarł (to spoiler, nie?), a wzruszyło mnie to na linii Full Moon wo Sagashite, Air, Clannad czy – ironio! – Code Geass. A te serie należą do Największych Wyciskaczy Łez w Opinii Nati™. Poza tym od razu skojarzenia z Tokyo Babylon (temat onmyouji itp.) oraz Natsume Yuujinchou (ayakashi i te sprawy), którym wystawiłam oceny 10 na MALu XD TB oczywiście jako manga, a NY ma w zasadzie 9, ale kontynuacji, ZNY dałam dychę -.-‚ I… temu również. Po prostu cudeńko, ale raczej nie każdemu może się spodobać. Chociaż… a wspominałam, że za pomoc (kompozycja, chór) w OPie (Egao no Wake) odpowiada Kajiura Yuki-sensei? Może dlatego mi się od razu ta piosenka spodobała ^^ Chociaż ED też wyjątkowo lubię ;]

Tak czytałam sobie o czym jest Wish… Och, TA osoba na okładkach to niby ten Kohaku? Ja byłam w 100% PRZEKONANA, że to dziewczyna, a nie anioł, bezpłciowy?!?! W dodatku jeśli liczyć go/ją jako go, to Wish jest niby shounen-ai? Osz, to mnie to naprawdę ZDZIWIŁO!

Odpowiedziałam Wam na wszystkie komentarze. Jak kogoś to interesuje, to poprzednia notka ^^ Ale odpisywałam tylko na zadane pytania lub gdy też chciałam dołoży swoje 5gr. Czyli mają tam czego szukać Emi-chan, ~Sakura Kinomoto~ i Narinn.

No dobra, czas goni, a ja piszę te bzdury, i piszę… A zaraz nie wyrobię z notką >.<
A w zasadzie nie ma zrobionych jeszcze nawet scrennów, o opisie seiyuu nie wspominając o_O” Rzadkość. A teraz muszę czekać aż łaskawy Pan GIMP zechce się uruchomić >_<

Ten tytuł notki chciałam dać już poprzednio, ale to blog o TRC, więc dałam z tamtego chapitre’ka, bo był niezły, za to w dzisiejszym rozdziale nie było jakiegoś odpowiedniego cytatu. Poza kilkoma, ale… Ten to fragment z 7 tomu Tokyo Babylon. Patrząc na tę scenę aż ryczeć mi się chce. Nadal. Ach, ten Tokyo Babylon~!

***

TYTUŁ: Droga Naprzód/Sposób, w jaki iść dalej
OKŁADKA: Syaoranx2, Sakurax2
LICZBA STRON: 14 (BUAHAHAHAHA!!!!!!!)
BOHATEROWIE: Syaorany, Sakury, Fei Wong, Fay, Kurogane (Mokona chyba też, ale bym musiała po raz 3 przeglądać te skany >.<)
OPIS: Syaorany i Sakury wybrały życie we 4 razem. Chcą się wydostać z tubki, co niezbyt podoba się Fei Wong Reedowi. Ale Sakury mają pewną moc do tego. Uda im się? Zobaczymy.

***

No dobra, CLAMPice idą w dobrą stronę i dają wreszcie coś konkretniejszego. Już to, że 2 ostatnie rozdziały były praktycznie o tym samym, się wytnie. Cytując bodajże któregoś z Syaoranów (naprawdę, ja ich nie rozróżniam): „Ponieważ wierzymy we wszystkich w te głupie babki!”
No cóż. Przekonamy się prawdopodobnie za tydzień. Bo 41 numer ma być za tydzień, a tam była takowa liczba.
A co do screenów…
1. Ręce Syaoran x Sakura
2. Ręce + tubka = Fei Wong
3. Sakury z mocą -.-‚
4. Zaskoczony? A masz pecha, draniu! *odnosi się to do FWR, nie do Was, czytelnicy*

***

A teraz seiyuu… A raczej ich brak. Miałam przygotować TEGO KOGOŚ, ale jakoś mi się nie chciało i teraz zamiast wkleić sobie całość z zadowoloną minką, nie mam co tutaj dać. No cóż, next time dostaniecie podwójną dawkę. Gomen ^^”

***

Seiyuu nie ma, ale z newsisk nie zrezygnuje. O, co to, to nie ^^ To już przecież do kanonu weszło, nie? ;>

***

Strona tsubaholi oświadczyła (jak to brzmi…), że w połowie września Shiritsu Horitsuba Gakuen drama CD 4 zostanie wysłana dla tych, którzy wysłali kupony z OAV. Czy jakoś tak -.-‚

***

Strona NHK otworzyła swoją stronę o Kobato. <- KLIK

***

‚Cute Sherry’ na swojej stronie zamieściła skany nowych 1 dwóch okładek Wisha.
Link znajduje się pod tym adresem.

***

Tradycyjna aktualka strony CLAMP-NET.

Kobato.
6 X: start anime
11 XI: Magic Number Maayi Sakamoto, singiel openingu
20 XI: Kalendarz Kobato. 2010
25 XII: Kotobukiya PVC figurki Kobato.
26 XII: Tom 4
~brak~

Tsubasa -RESERVoir CHRoNiCLE-
~brak~

xxxHOLiC
w tym roku?: Tom 16 z OAV
~przerwa 7 IX, powrót 14 IX*~

ITP.
Reszta taka sama jak pisałam poprzednio, więc po co mam to kopiować?

*JA JE NAPRAWDĘ ZABIJE, ZE SZCZEGÓLNYM OKRUCIEŃSTWEM!!!

***

CLAMPowy sklep on-line znajduje się tutaj.
Póki co można zobaczyć kilka koszulek, np. taką:

Dałam tą, bo chcę, żeby jeszcze troszeczkę te newsy w jakimś stopniu dotyczyły Tsubasy ^^”

***


Bohaterką tej historii jest Suu. Żyje w świecie, gdzie osoby o specjalnych zdolnościach są oznaczani jako „Koniczyny” (Clover). W zależności od stopnia umiejętności mają inną liczbę płatków. Suu jest jedyną 4-listną Clover. Clovery są odizolowane od ludzi w tak dużym stopniu, jak to tylko możliwe. Nasza bohaterka pragnie dostać się do Fairy Park, a towarzy jej Kazuhiko, były wojskowy (czy coś w ten deseń). Jak się okazuje, oboje mieli wspólną przyjaciółkę, 1-listną Oruhę.

Manga: 9
Anime/OAV: 8

Chronologia wydarzeń tomami: 4, 3, 1, 2
Anime ma jedynie 7 minut i jest w zasadzie krótkim klipem muzycznym.

***

Muzyka:
1. Aimo ~ Tori no Hito – Megumi Nakajima (?) – Macross Frontier
2. Hoshizuku no Surround – Coorie (?) – Sora no Manimani
3. Yami ni Saku Hoshi no you ni – CooRie – Sora no Manimani
4. Super Noisy Nova – Sphere (?) – Sora no Manimani
5. Aishiteru – Kourin – Zoku Natsume Yuujinchou
6. Egao no Wake – Hikita Kaori – Shounen Onmyouji
7. eX Dream – Myuji – X

***

Em, no to na tyle. Muszę jeszcze skończyć edycję skanów 40 rozdziału Pandora Hearts (zobacz postęp), poodpisywać na MALu, przeczytać 1 tom Iksa, dokończyć 20 Mensou ni Onegai!! i Crimson Shell (wreszcie), a na kompie cały czas siedzieć nie mogę >.<
No i… przygotować się do szkoły =___________=
Uch, uch, uch!
No cóż, pozdrowionka ;*

PS. Dziękuje Emi-chan za śliczny prezencik *_*

/EDIT: Właśnie się skapłam, że źle napisałam tytuł T_T

Skomentuj

