„Życzenie może sprawić, że marzenia staną się rzeczywistością.” – kompendium Tsubasy RC

A/N, pisana przed publikacją:
Spóźnienie, ale uprzedzam, że nie z mojej winy. Czekałam na rozdział (tłumaczenie) i czekałam, ale coś im się nie śpieszyło, więc i z notką czekałam. Ale nie martwcie się, następną na pewno dam we wtorek ^^” I w sumie cieszy mnie jedna rzecz – mogłam zrobić aktualkę z kilkoma ważnymi rzeczami.

Nati is happy ^___^
Wreszcie, po 2 latach, dorobiłam się mangi wyłącznie na własność, w swoim domku~! Już to, że sama musiałam zapłacić, się wytnie…
Ale nareszcie mam jakąkolwiek mangę w wersji tomikowej *_*
Chyba wiecie, na jakiej mandze mi zależało najbardziej…?
Oczywiście, na „Wish”. W końcu jedna z ostatnich mang CLAMPa, jakie mi zostały (Magic Knight Reyearth/MKR II, RG Veda, Chobits, i Suki z mang 100% by CLAMP). A te wszystkie pozostałe tytuły (poza Chobitsem, ale i tak nie wiem, czy to przeczytam), są krótkie, zwykle 2-3 tomy, czyli w moim tempie, to szybko bym się uwinęła… gdyby tylko mi się chciało ;(

Ale co się tyczy jeszcze „Wisha”. To jest okropnie słodkie, ale i tak mi się podoba!
Po 1 tomiku wszystkim polecam, a sama naprawdę chcę wiedzieć, co będzie dalej z Kohaku i resztą ^^

Czytanie Iksa idzie sprawnie, ale…
1. Czy tam wszystkie fajne postaci muszą umierać? Nie tylko nasza przepiękna bishoujo, ale i niejeden boski bishounen -.-‚
2. Czemu tyle CLAMPowych postaci to masochiści lub myślą w ten sposób?
3. CLAMPice mają obsesję na punkcie pozbywania swoich bohaterów oczów. I nie, nie mówię już tylko o TRC. Ostatnio na jakimś forum spotkałam się z osobą o podpisie:
„To nie historia CLAMPa, póki ktoś nie straci swoich oczów”.
BUAHAHAHAHA xDDDDDDDDDDDDDDD
Ale niestety prawdziwe. Nie powiem kto się takiego losu doczekał, ale to nie fair, że zawsze fajne postacie -.-” I poza Fayem, aż 3 kojarzę na „S” XDDDDDDDDDDDDD
4. Fajnie, że w Iksie wszechobecne płatki wiśni zamieniły się w pióra <3 To wygląda jak naprawdę prześliczne shoujo! A nie, to jest shoujo… Z dodatkiem krwi i urwanymi głowami ^^”
5. Po kiego nam „Kamui” x2?!
6. Hinoto mnie wkurza >///<
7. Subarek definitywnie rządzi! Chciałabym takie KamuixSubaru, a nie KamuixFuuma -.-” Poza tym u mnie już zyskał status „najtragiczniejszej CLAMPowej postaci”!
8. Szkoda mi Yuzurihy. Biedna, żeby ze Smokiem Ziemi… I odwrotnie.
9. Yey, ArashixSorata wymiata! Gdyby tylko się otwarcie przyznała, a nie… (moje przypuszczenia co do „tego”)
10. Co tam robi Hokuto-chan? (tom 14/15/16 i nie wiem jaki inny XD)
11. I mogłabym tak wyliczać w nieskończoność, ale nie mam czasu xDDDDD

A wiecie co jest najgorsze? ;(((
Moje kochane przyciągnie spoilerów!!!!!!!
Już wiedziałam co się stanie z Sei-chanem, co z Subaru, i wiem co zrobi Arashi… TO NIE FAIR!!!
A tym bardziej, że to były okropne rzeczy – takie, których bym w życiu poznać nie chciała, a także takie, których bym w tej mandze w ogóle nie widziała.

Jeszcze jedno, co do tego tematu: 16 tom to ABSOLUTNA KATASTROFA DLA WSZYSTKICH FANÓW SUBARU!!! I Sei-chana… >///<
To było zbyt smutne, żeby podpiąć pod zwykły „dramat”, to była tragedia!
Do licha, czy te durne „clampice” nie mają się już na kim wyżywać, to sobie Subarcia znalazły?! Gdyby jeszcze Syaorana spotkał podobny los, tak bym je zamordowała, spaliła lub poćwiartowała. Ze szczególnym okrucieństwem.

I tym razem ostatni Iksowy dopisek: dzisiaj załatwiam tomy 18 i 18.5 (część 19, nigdy nie wydanego w takiej formie). A to znaczy, że teraz te pokręcone babki zabrały by się za kontynuację XD

A teraz TRC… nie mogę… w to… uwierzyć… od… 12…!!!
Jak to możliwe, że ta manga się KOŃCZY?!!!!!? Ja myślałam, że to będzie jeszcze z rok, co najmniej… Z jednej strony, to dobrze jej wyjdzie, bo nie ma sensu marnować tak dobrej mangi, ale…
Oby tylko teraz tego nie spieprzyły! Bo co one mogę zrobić w 3 (2?) rozdziały?! No niby dużo, ale to wciąż nieco… Hm…
I trzeba cierpliwie czekać na koniec xxxHOLiCa, które ponoć też w tym roku ma się skończyć… Zobaczymy co z tym wymyślą…
Skoro wymyśliły „pewną rzecz”, o której dziś w newsach poczytacie, to… ehem ^^
A sam 186 rozdział był… beznadziejny! Pozbyli się Yuuko, to zrobili z Watanuczka jej zastępstwo? Nie podoba mi się to >.< Proszę panie, zakończcie to!

O moim błyskotliwym pomyśle opowiem w przyszłym tygodniu ^^ Och, dotyczy TsubasaEND of course xD

A w ogóle zastanawia mnie, czy po skończeniu TRC i Holica wezmą się za którąś z zawieszonych mang… Przydałoby się wreszcie dokończyć „Clover” czy „X”. Nie miałabym nic przeciwko „Gohou Drug”, które w gruncie rzeczy skończyły bez wyjaśnień. Nie poznaliśmy ani historii bohaterów, a seria się po prostu ot tak urwała… Jak bym np. czytała xxxHOLiC do 50 rozdziału.
Czytałam też gdzieś, że panie mają zamiar także kontynuować „Shun Shikaden”, które też się urwało, a właściwie pojawiły się słowa „I podróż trwa…”. To co to za zakończenie?! Dla mnie żadne, a manga całkiem fajna ^^

Tytuł notki pochodzi z okładki Wisha. Ale wiecie co? Pasuję zarówno do owej mangi, jak i do „X”. W końcu tam bohaterowie też mają swoje pragnienie, np. taki Subaru chciał coś {cenzura}, Nataku ten ten, Seishirou kyaa, a Kamui tego… no wiecie… XDDDDD No i ja się teraz z tego śmieje, ale gdybyście wzięli mangę do ręki i przeczytali coś na ten temat… To raczej smutne, niż radosne, zwłaszcza gdy się jest Smokiem Nieba, Ziemi lub „Kamui”(’em).

***

TYTUŁ: ?
OKŁADKA: Syaorany
LICZBA STRON: 18
BOHATEROWIE: Sakury, Syaorany, Watanuki
OPIS: Syaorany w nicości odkrywają, że nie mogą używać magii. Ponadto zastanawiają się, czemu obaj tam trafili, a nie tylko jeden z nich. Odpowiedź włącza do rozmowy jeszcze jedną osobę, która się tam znalazła – Kimihiro. Stwierdza on, że „są tacy sami”. Razem dochodzą do wniosku, że to nie sen,  a pętla (~dziura) pomiędzy czasem i przestrzenią. Tymczasem z drugiej z strony C!Sakura zaczyna znikać… Zaś Syaorany i Watanuki twierdzą, że z wiadomych dla siebie powodów, muszą wydostać się z tego miejsca. Chwilę później C!Syaoran też zaczyna znikać, gdyż „osoba, która ich stworzyła zniknęła”. Watanuki tymczasem, nie jest „swtorzoną rzeczą”, ma nazwisko i formę… Klon znikając mówi, że cieszy się, że mógł się narodzić w ten sposób, a także to, że powinni wydostać się i wrócić do swego świata, po czym zamienia się w piórko. Syao i Wata podejmują decyzję o powrocie.

***

To był lekki szok. Takiego czegoś się nie spodziewałam… Tzn. nie mówią tu o Watanukim, bo to było oczywiste, ale klony/rodzice… znowu musieliśmy patrzeć na ich odejście… To takie niesprawiedliwe >.< No i sama nie wiem, jak mam to ocenić. Rozdział całkiem niezły, zdeczka przewidywalny, ale gorsze bywały. Teraz czekać na ten wyczekiwany koniec, z nadzieją, że go nie zepsują.

Btw, ja cały czas, że to klony odeszły, bo było mówione, że „narodzili się jeszcze raz” czy „są stworzeni”, ale oni są zbyt podobni, by ich w jakiś sposób odróżnić ^^”

***

W dzisiejszej odsłonie seiyuu zapraszam do zapoznania się z Soratę, którego kilka razy już widzieliśmy w animce, i w mandze…

***


Nazwisko/imię: Suyama Akio [陶山章央]
Data urodzenia: 8 VII 1968
Miasto: Osaka, Japonia
Nick/i: ?
Grupa krwi: O
Hobby: jazda rowerowa, żonglowanie, spotkania magów/magii (???)
Umiejętności: żonglowanie, dialekt Kansai
Strona: KLIK

Przykładowe role:
Perio/Pete in Dōbutsu no Mori (film)
Ichiro Ogami w Sakura Wars
Hokuto’s Lackey w Cromartie High School
Hatsuharu Sohma w Fruits Basket
Hige w Wolf’s Rain
Isaaru w Final Fantasy X i Final Fantasy X-2
Blizzardman w Megaman NT Warrior
Patrick and various extras Galaxy Angel
Sakomizu Kaiji w Mai-HiME
Kazama Hiroto in Kirarin Revolution
Babet w Les Misérables: Shōjo Cosette
Grubb w Konjiki no Gash Bell!!
Kotarou/Makora w  Samurai Deeper Kyo
Kevin Smith Prince of Tennis
Decus w Tales of Symphonia: Dawn of the New World
Cytomander w Tengen Toppa Gurren Lagann
Naoya Imaizumi w Detective Conan: Tsuioku no Mirajiyu
Zagi w Tales of Vesperia

***

Z newsów…

***

Kobato.tv otworzyło stronę z cudownymi tapetami!
KLIK
Czemu tylko wszystkie znane z plakatów?

***

Obsada/seiyuu Kobato. na stronie Kobato.tv. Znowu.
KLIK
Z nowości to tyle, że Megumi Nakajima, która ma stowrzyć muzykę do endingu, również zajmie się „dubbingiem” Chiho i Chise.
Kurczę, mamy już sporą listę ^^

***

Nasz Fukujun (Fukuyama Jun, Watanuki czy Lelouch) będzie miał nowy album, „Romantic World 31”. Jest oczywiście strona internetowa xD
KLIK
CLAMPice narysują okładkę i obrazek Fukujuna (?!). Datę wydania albumu szacuje się na 26 listopada. Limitowana edycja będzie z DVD, na którym znajdziemy m. in. PV.

***


*skan z cośtam.imouto*

Skan z nowego Newtype. Już w poprzedniej notce pisałam, że to jest urocze *_*

***

Pani/Panna (?) Kana Hanazawa (Kobato w Kobato xD) postanowiła dalej nam ujawniać swój śpiewający głosik i wystąpiła w kolejnym, już #4, openingu do anime „Bakemonogatari”.
Możecie go obejrzeć tutaj. Naprawdę słodkie, aż nie wiem czy pasuje do Bakemonagatari ^^”
I muszę przyznać, że coraz bardziej wydaje mi się, że taki dobór seiyuu do tej postaci będzie pasować…
Btw, Nadeko jest słodziutka, prawda?

Jak już przy temacie jesteśmy, to seiyuu Kohaku, Chiwa Saito, śpiewała opening #1 (2 licząc z instrumentalem). Posłuchajcie tutaj. Też myślę, że ma ładniutki głos, ciekawe, czy do Kohaku się wpasuje…?

Swoją drogą, zauważyliście, że Kohaku i Kobato są podobni? No bo nasz aniołek to taka niezdara o czystym, niewinnym serduchu (to niewinnym musiałam dać xD), Kobato tak samo. Nawet imiona mają całkiem podobne xD

***

Jest też pewna plotka na temat nowego tytułu xxxHOLiC… Bo na stronie Young Magazine pojawiła się nazwa „xxxHOLiC・籠”.  To ponoć jest nowy tytuł tej mangi, widoczny w nowym rozdziale. Em, czyli plotką to było kilka dni temu, w chwili obecnej – nie xDDD
Tak więc teraz tytuł to: „xxxHOLiC
Rou”
„Rou” znaczy „klatka”.

Co więcej…

xxxHOLiC MA 4 LETNI TIME-SKIP!!!!!

Dla mnie to był SZOK! A po przeczytaniu rozdziału „szokowe” wrażenie pozostało!

***

CLAMP-NET – aktualizacja

Kobato.
6 października: start anime
11 listopada: Singiel openingu Maayi Sakamoto
20 listopada: Kalendarz Kobato na 2010
25 grudnia: figurki
26 grudnia: Tomik 4
~brak nowych przerw~

Tsubasa -RESERVoir CHRoNiCLE-
7 października: ostatni chapitre
17 listopada: Tomik 28
17 listopada: ALBuM De REProDUCTioNS 2 (?)
~30 IX, kolorowe strony~

xxxHOLiC
jakoś w tym roku?: Tom 16 również z OAV
~28 września, 5 października~

ITP.
26 września: Reedycja „Wisha”, 3 i 4 (większe okłądki na Amazon.jp)
29 września: Kamigami-tachi no gosui Asano Atsuko z ilustracjami CLAMPa
10 października: Newtype 11 z ilustrowaną okładką by CLAMP, nowe newsy Kobato/Code Geass, karty CLAMPa czy coś
środek paźzdziernika (?): kalendarz CLAMPowy na 2010
26 października: książka „All about CLAMP”
10 grudnia: Artbook na 30 rocznicę Gundama, ktory będzie zawierał współudział CLAMPa

2010: CLAMP in America [CLAMP w Ameryce]
w przyszłości – prawdopodobnie sierpień 2010: Mangettes: Gate 7

*aktualizacje

Ciekawe, czemu ostatni rozdział ma być 7 (czyli pewno 6…). Będzie 233 chapterków? Czy ostatni będzie podzielony? Hm… zobaczymy ^^”

***

Shiritsu Horitsuba Gakuen #4, okładka:

***

A teraz mangowa-mini-recenzja… Jak zapowiedziałam w tamtym tygodniu jest to CLAMP SD.

***


Szkoła CLAMP* ma ogromne rozmiary… I „posiada” mnóstwo różnych szkół, od przedszkole, po uniwersytety. Każda ze szkół ma swój samorząd, który często ma wielką władzę. Szkoła została zbudowana przez rodzinę Imonoyama, której jeden ze spadkobierców, Nokoru, jest przewodniczącym samorządu podstawówki. Wraz ze swoim sekretarzem, Suoh i skarbnikiem Akirą, zakłada Biuro Detektywistyczne. Jego zadaniem jest pomaganie damą z opresji…

Manga: 8
Anime: – (nie oglądałam)

*Pierwotnie CLAMP Campus pojawił się już za czasów 20 Mensou ni Onegai!!. Możemy go również zobaczyć w Duklyonie, z tym, że tam bardziej jest pokazana szkoła średnia. Również ta szkoła, zbudowana na bazie pentagramu, odgrywa ważną rolę w X. Ale nie będę spoilerować na ten temat.

***

1. Kimi no Shiranai Monogatari – Supercell – Bakemonogatari
k-o-c-h-a-m tą piosenkę *_*
Altair, Deneb, Wega = Trójkąt letni… A kiedy będzie jakaś piosenka z Trójkątem Zimowym? Albo anime, bo TL w Sora no Manimani też się pojawiał…
2. Sengoku Nadeko – Hanazawa Kana – Bakemonogatari
3. Staple Stable – Chiwa Saiko – Bakemonogatari
4. Myself – Takuto ver. – Full Moon wo Sagashite
5. Myself – Changin’ My Life – Full Moon wo Sagashite
6. New Future – Changin’ My Life – Full Moon wo Sagashite

Hm, co do ostatniego komentarza Shouri, to ja bardziej preferuję „Myself” niż „Eternal Snow”. U mnie między tymi jest jeszcze „New Future”. ES jest jednak świetną piosenką, nadal chętnie sobie ją podśpiewuję ^_^

***

No to tyle. Notka powstawała 4 dni… Tzn. w poniedziałek była w 85% skończona, w czwartek poprawiana, uzupełniana, a dzisiaj dodałam rozdział ^^” Wszystko wina tych skanów! Ale dobrze, rozumiem ich, więc Wy zrozumcie mnie…
Do następnego wtorku (już na pewno XD).
Pozdrowionka ;*

PS. Zauważyliście, że coś dużo dziś tych cudzysłowów?

EDIT:
DOSTĘPNE JEST JUŻ 30 SEKUNDOWE PROMO ANIME KOBATO!
KLIK
Moim zdaniem głosik Kobato pasuje idealnie, za to Ioryogiego…
Eehehe ^^” Też ładnie!
Piosenka w tle to pewno opening. Fajny utworek ^^

Skomentuj

