„Życzenie może sprawić, że marzenia staną się rzeczywistością.” – kompendium Tsubasy RC

A na wstępie…

Uch, dawno nie pisałam.
Aż mi głupio, że tak tu puściutko, ale do weekendu pojawi się „prawdziwa” notka, z masą newsów, opisami, seiyuu, moimi wstawkami, Kobato. anime, xxxHOLiC manga ×3 (4?), anime~sezon jesienny itp. No jakoś Wam to wynagrodzę.

Apropo newsów: wreszcie info o nowej OAVce ×××HOLiCa! 40 minutowej! Kyaaa~! To najważniejsze, co musicie wiedzieć na już.

Wyjaśnienie, czemu nie pisałam, również w nowej notce. A na razie się pożegnamy~!

W ogóle, coś mnie bierze ;/ Tak mnie kaszle, że mi głowę rozwala. A o katarze nie wspomnę…

Ach, no i nikogo o tej notce nie powiadamiam. Kto przeczyta, ten przeczyta. Wybaczcie ^^’
No i… pozdrowionka ;*

***

Muzyka (a jak~!):
`Hatenaki Michi´ (TV size) – Himeka – Tegami Bachi

Skomentuj

