„Życzenie może sprawić, że marzenia staną się rzeczywistością.” – kompendium Tsubasy RC

Fairy, where are you going?

Ekhem.
Ekhem. Ekhem.
Ekhem. Ekhem. Ekhem.
Ekhem. Witajcie. Ekhem.
A więc… ekhem
Miło Was ponowie ekhem, spotkać.
*pada na ziemie błagając o wybaczenie!*

Wiele się wydarzyło przez ten czas. Między innymi dorobiłam się masakrycznych zaległości ^^’ I w anime, i w mangach.
Ale dochodzę do wniosku, że nie będę się na siłę zmuszała do niektórych serii. Np. Kaichou wa Maid-sama! czy Special A, które mnie jakoś dziwacznie nudzą i odpychają od innych serii. Obczaiłam to z chwilą, gdy zabrałam się za Nodame Cantabile.
W ogóle ostatnio coś za same tasiemce się wzięłam. Biorąc pod uwagę, że tasiemiec ma min. 10 tomów to obecnie na mojej liście figurują:
– Naruto
– Bleach
(co jest typowe)
– Gakuen Alice
– RG Veda
– Nodame Cantabile
– Hana-Kimi
– Special A
– Shugo Chara!
– Vampire Knight
– xxxHOLiC
– La Corda d’Oro
No dobra, może nie wszystkie „tasiemce ponaddziesięciotomowe” są tasiemcami, ale już trudno ^^’

No i wracając do tasiemców, mam nową obsesję, którą niewątpliwie jest Gakuen Alice. Taaaak, dzięki wielkie Shouri (to akurat było w dobrym znaczeniu, wiesz co mam na myśli). Boska manga, nawet na anime zerknęłam, no i tak jakoś się samo obejrzało do końca… Uch -.-‚
Ale serię ogromnie polecam, zwłaszcza fanom CardCaptor Sakury! Obu serią wystawiłam zasłużoną dychę, ale osobiście wydaje mi się, że jednak GA lepsze… chyba bardziej wciąga i jest nieco (dobra, od dzisiaj 70+ chapterków, czyli 1,5 raza Sakurci to nieco!) ciekawsze. No i moje ukochane połączenie fantasy + dramat + komedia + shoujo + męski-tsundere ^_^ I jak tu tego nie kochać?!

No dobra, na razie koniec wywodów na temat świata japońskiej kultury. Teraz fragment „pamiętnikarski”, który możecie śmiało ominąć =________=

Nie byłam w szkole i przez to okropnie mi się pogorszyły oceny. Np. z chemii na najważniejszym sprawdzianie zawaliłam 5 zadań (13 punktów), wszystkie ze stężeniami, na których mnie nie było. A jako że pani planuje mnie wyłaś na olimpiadę w przyszłym roku, nie odpuści mi tego. Przez co znowu muszę iść na to durne koło fizyczno-chemiczne. A w przyszłym tygodniu na poprawę sprawdzianu z fizyki. Dostanę najwyżej 2. No to było masakryczne -.-‚ A, niepotrzebnie przeczytałam zadania przed zaczęciem roboty… Przez to się denerwowałam jak idiotka (nigdy mi tak na sprawdzianie serce nie waliło >.<) i zrobiłam idiotyczny błąd, który odkryłam na przerwie tłumacząc koleżance, dlaczego zaznaczyłam taką odpowiedź a nie inną. Widzieliście takiego wariata (mającego z matmy jedną czwórką i dwie szóstki), który by 9 do kwadratu pisał, że to jest 18 zamiast 81?! Nie? No to macie do ukrytego za ścianą tekstu, który właśnie czytacie. Bosko >____<
No i kompletnie zawaliłam biologię. Nigdy w życiu nie dostałam z odpowiedzi -3! Musiałam mnie ta wariatka zapytać, jak przyszłam na pierwszą lekcję po 3 tygodniach?! (2 byłam nieobecna, a w 3 miałam konkurs z polaka) Nienawidzę tej baby, a biologii jeszcze bardziej niż nienawidziłam. Oj, od tamtego pamiętnego wtorku historia jest dla mnie cudowna. Seryjnie. A nie znoszę historii.
Co jeszcze… ach. Sprawdzian z anglika też pewno zawaliłam. Obawiam się, że zaznaczyłam „pick up a coffee” zamiast „receiver”… Dobry Boże, oby nie! Tak, własne nerwy mi działają na nerwy.
No i dalej. Jutro muszę pisać zaległy sprawdzian z matmy i z polaka. Nie chce… =______________=
Jezuniu, zachowuję się jak pięcioletnie dziecko! No a co, napiszę to dobrze! W imieniny taty, muszę! Ale… czemu to babsko z bioli muszę widzieć we własne imieniny?!?!?! Ach, ja, tata i mama mamy imieniny w tym samym tygodniu (plus mama i tata urodziny z 2-dniową przerwą. M. 24 listopada, a t. 26), jakby co.
Z dobrych rzeczy to tak: dostałam 5 z odpowiedzi z polaka za lekturę (i przy okazji się śmiałam z tego co odpowiadały koleżanki… – nie lubię ich, dlatego ta kursywa – wiem, że to nieładnie, ale pytania miały takie, że po prostu nie wytrzymałam…:
Pani: „Aurelia przyjaźniła się z Genowefą?”
Aga: „Były koleżankami”
Reńka: „Eeee…”
Ja: „Były tą samą osobą”
No to sorry -.-‚)
i 6 za konkurs (który mi poszedł tra-gi-cznie! 12 na 30 punktów to żadne pole do popisu…). I dobrze mi poszła piłka ręczna~! W tamtym roku miałam coś ledwo 3, a teraz +4 i -5! I to najlepsze rzeczy. Ale ostatnio robiłam tyle rzeczy, że podskoczą mi oceny… Oby nie w ilości, a w wysokości.

A z poza szkoły to… nareszcie dorobiłam się lepszego telefonu (no dobra, to prezent imieninowo-mikołajkowy od rodziców, ale cii) niż mój stary grat. Oł jea!

I to by było na tyle z poza świata mangi i anime.
Zna z Was ktoś Kuroshitsuji?! Błagam niech się ktoś przyzna…! Przecież ja oszaleję zanim dotrwam do nowego chapterka bez żadnych spekulacji na temat tego, kto zabił!! Dostanę zaraz szału, poważnie!

A w ogóle ja wciąż nie mogę uwierzyć, że:
– zrobią Da Capo III!
– dowiedziałam się o tym parę godzin po wypuszczeniu newsa!
Lubię Dacapowce ^^ Zwłaszcza drugą część – jest krótsza (26×2 nie równa się 13×2) i ciekawsza, poza tym ma o wiele więcej dramaciku. Tylko nie rozumiem czemu wszystkie ocierają się o kazirodztwo… i w obu przypadkach chodzi o niepołączone krwią rodzeństwa. Ale ogólnie lubię historię. Może i nie zawiera wyróżników „shoujo” i „male-tsundere”, ale magiczny dodatek wystarczy ^^ Chociaż coś takiego nie równa się z moim kochanym CLANNADem! Clannad to po prostu jest… cud świata! Moje najukochańsze anime ever! Nie tylko jestem względem niego strasznie sentymentalna, ale… nie potrafię sobie wyobrazić mojego obecnego wzoru bez tego cudu. Chciałabym, żeby zekranizowali wszystkie arci z gry jak te speciale o Tomoyo i Kyou. I żeby ten durny patch się wreszcie pojawił, bo ja muszę wreszcie zagrać w tą grę! 2 lata prób jej znalezienia (w sensie, żeby mój kochany komp ją odpalił =.=), może wreszcie się uda? Zresztą, co ma masło do wiatraka? Jak zwykle zeszłam z tematu.

A co w CLAMPie? Och ;/ xxxHOLiC znowu z ogromną przerwą. Ale w jednym z ostatnich chapkterów byli Syaoran-tachi!!! Obecnie są w Piffle i chyba im dobrze ^^” Uwah, byłam w siódmym niebie widząc Syaorancia *______* Ja to jednak fangirl kompletny!

Kobato. za to swoim typowym ślamazarnym tempem rusza do przodu… Ale końcówka ostatniego chapterka była boska… Kto czytał, ten wie.

Co zaś się bloga tyczy, to planuję małe zmiany. Jak widzicie, nie wyrabiam -.-‚ Więc następne notki będą kolejno:
– Kobato. odcinki 03-08; xxxHOLiC rozdziały 189-193
– Sakura – opis
– 8 seiyuu – jacyśtam
a potem się zobaczy. Special CLAMP in Wonderlan jest w sumie gotowcem, brakuje tylko uploadu obrazku. Ech, kiedyś to wcisnę. Notki będą tematyczne, nie powiązane ze sobą jakoś szczególnie, ale za to będą regularnie. I wszyscy powinni być szczęśliwi. No tak, powinni…

No i raczej daruję sobie opisy Iksa, przynajmniej na razie. Brak weny? Jest!

Ale teraz zapraszam do dalszej lekturki. Dzisiaj notka pozbawiona wszelakich „oficjalno-typowych” opisów (za wyjątkiem jednej mangi), ale za to z innymi dodatkami. Miłego czytania~

Tytuł notki pochodzi z openingu do Fairy Tail. Znaczy „Duszku (wróżko), dokąd zmierzasz?” – no dobra, przesadzam z tym pseudo-poetyzmem, ale tak ładniej brzmi niż po prostu „gdzie idziesz” ^^

***

A teraz zapowiedziana wcześniej część, czyli jesienne nowości w świecie anime… xD Nie wiem, co to ma do CLAMPa, a o Tsubasie nie mówiąc, ale… XD

***

Yume-Iro Pâtissiere – super słodkie shoujo, super urocze shoujo, super kochane shoujo, Nati chce więcej! Jeśli to Was nie zniechęca, to może tylko zawładnąć Waszym serduchem ;) Mnie się strasznie spodobało i na pewno obejrzę do końca. Nawet rzuciłam okiem na RAWy mangi i mam nadzieję, że wkrótce jakaś miła grupa zajmie się przekładem na angielski. Uch, jak ja kocham shoujo fantasy <3 No i ten Makoto (Kashino xD). Muah xD Plus fajny OP i ED ^^ Słodziutki, ale jaki może być z anime o słodkościach? ^^’ Patrząc na rekomendacje na MALu, najwięcej głosów zdobyło Shugo Chara! i Gakuen Alice (obawiam się niestety, że GA lepsze ^^’) oraz La Corda d’Oro (no cóż, Natsume = pianino = Sonata Księżycowa Bethovena {cudo…}, duszki itp. ^^). Największa wada? Wiem, że to „normalne” (powiedzmy) w shoujo, ale… Ichigo naprawdę jest w MOIM WIEKU?!  9/? (gdzieś wyczytałam, że ma być koło 52 odcinków – oby, oby! Tylko z czego oni chcą tyle epów zrobić, jak manga wychodzi od roku? o_O Ach, tak. To Pierrot. Fillery będą na bank!) ~ 10

Tegami Bachi vel Letter Bee – totalnie wypasione to to jest! Ale najbardziej urzekła mnie kolorystyka… Przypomina mi się Sora no Manimani – takie to astronomiczne~ Nawet jeśli nic do astronomii nie ma. Zdecydowanie polecam! Btw, kocham ending tego anime <3 A OP też fajny ^^  8/? ~ 10

Kimi ni Todoke – jedno z najbardziej wyczekiwanych przeze mnie serii, a poziom ekranizacji oceniam na wysoki. OP i ED fajne, tła cudowne, kreska taka mangowa… ogólnie jest świetnie, lepiej niż z Kobato…  8/? ~ 9

Shugo Chara Party! (w tym Shugo Chara!!! Dokki Doki i Shugo Chara! Pucchi Puchi) – porażkaaaaaaaaaaaaaaaaa… Chociaż niektóre odcinki (7 i 8) całkiem niezłe ^^ 9/? ~ 6

Seitokan no Ichizon – uch… coś dla fanów haremówek, ewentualnie komedii. Dla mnie „ot, anime” i nic więcej. Ujdzie i tyle.  2/13 ~ 6

Nyan Koi! – j/w. Zapowiadało się świetnie, ale ja mam alergię na k… na fanserwis! Taki, że w sensie „żeński” i w ogóle o to mi chodzi. Nie znoszę gapić się na kobiece piersi bądź majtki… Coś dla facetów.  4/12 ~ 6

Winter Sonata – na podstawie koreańskiej dramy… Zdziwił mnie opening po koreańsku. A dub koreański to już totalna katastrofa! Oh, only pure manga/anime for me! ^^ A, swoją drogą, nudnawe troche. Nie wiem, czy zobaczę coś poza epizodem nr 0.  „0”/? ~ 7

Miracle Train ~Oudo-sen e Youkoso~ – okropnie schematyczne! Ale całkiem milutkie… gdy zapomni się o tym, że każdy odcinek przedstawia to samo z wyjątkiem panienki i jej problemu + stacji.  8/12 ~ 7

Fairy Tail – może być ;P Boski OP, cudowny ED. Zresztą… pewnie większość z Was kojarzy tą serię, więc się nie wypowiadam… Poza jednym – Gray rządzi~!  7/? ~ 8

Nogizaka Haruka no Himitsu: Purezza: kontynuacja, na którą „z niecierpliwością czekałam”. Taa, jasne. No dobra, panna otaku i jej kochaś po raz drugi! Boże, jak ja nie znoszę fanserwisu :( 2/? ~ 6

Seiken no Blacksmith – pierwsze skojarzenie? K-On! Nie wiem czemu ^^’ Grafika i animacja, chyba dlatego… Ogólnie całkiem miłe wrażenie sprawia.  1/12

Więcej na razie nie chciało mi się oglądać xDDDDDD A mam już wystarczająco dużo zaległości… Więc jak widać, najlepsze Yume-Iro Pâtissiere – zaczarowała mnie ta seria! Tegamibachi jest zaś najlepszym shounenem w tym sezonie! Nawet zawiera największego beksę w całej mojej historii anime/mang xD Kimi ni Todoke – tak jak powiedziałam – boskie! Jak na ekranizację jednej z moich ulubionych mang, jestem naprawdę pozytywnie zaskoczona. Nowe Shugo Chara! jest strasznie nierówne – raz fajne, raz odrażające. Ale hej! W następnym odcinku wreszcie dowiemy, która dziewczyna będzie Dią! (tak, oglądam wszystko, włącznie z Pucchi Puchi i live action…)
Seitokan no Ichizon, Nyan Koi!, Nogizaka Haruka (…) – spodziewałam się czegoś więcej, a zmuszenie się do jednego odcinka to już nie lada wyzwanie dla mnie. Seryjnie, nie mam do tego siły. Szczególnie zawiodłam się na Haruce, jako że pierwszy sezon tragiczny nie był… A ten to „czyste” ecchi.
Fairy Tail bardzo mi się podoba. Aż żałuję, że miałam tyle okazji do przeczytania mangi (zanim dowiedziałam się, że będzie anime), a nadal tego nie zrobiłam ^^ No cóż, obiecałam Shouri Rave Matsera, więc na razie FT musi wybaczyć. Miracle Train jest w porządku. I nic więcej. A za SnB wezmę się porządnie, bo z FT nadgoniłam, więc ^^’

***

Kalendarz CLAMPa na 2010.
Jak widać, wszystkie utrzymane w jednym stylu, ech ;/

(od lewej, posuwamy się w prawo, równymi rzędami)
Yuuko i Watanuki; Fuuma i chyba Kamui; Subaru i Hokuto; Suoh, Nokoru i Akira; Sakura i Tomoyo; Ashura i (?); Kohaku i Chii; Hikaru (chyba jej tak było) i Misaki; Suu i (prawdę mówiąc nie wiem kto to jest… muszę zobaczyć całość… ale może… zresztą); Kurogane i Fay; Miyuki i Seishirou; Syaoran i Kobato.

Przyznam szczerze, że trochę się zawiodłam ;( Liczyłam chyba na coś lepszego.
No cóż, tu macie kilka przykładowych stron:
KLIK

***

To jest ten „Romantyczny Świat 31+” o którym nieraz pisałam ^^’

***

No i chyba najbardziej wyczekiwany przeze mnie news od dawna!
No więc, pamiętacie stronę projektu TsubaHoli? Ma ona nowy layout! Nienajgorszy w dodatku. Ale kogo obchodzi strona?! Raczej to, co z niej powstanie.

Prawdopodobnie nigdy o tym na blogu nie pisałam (tylko dopisek „z OAV” przy tomach), ale doczekamy się ×××HOLiC•Rou OVA!!! Początkowo słuchy chodziły, że pojawi się wraz z 16 tomem powyższej mangi, ale niestety… Ale czy czekanie się opłaci? Hm…

Data wydania: 23 kwietnia 2010, wraz z tomem 17
Data rezerwacji: 8 lipca 2010
Czas: 40 minut (!)
Twórcy: niemalże ci sami, Nanase Ohkawa pisze scenariusz
Inne: CLAMPice zilustrują coś co po angielsku brzmi „tall case jacket” i jak dla mnie brzmi śmiesznie o_O
Dodatki: Oczywiście dla tych, co zaprenumerują, przewidziane są jakieś tam pierdółki…

No to czekajmy do końca kwietnia!

***

Figurka Kobato Pinky St. Całkiem ładna.

***

Lista utworów, które znajdą się na singlu do EDa z Kobato. Data wydania to 9 grudnia.
1. ジェリーフィッシュの告白 / Jellyfish no Kokuhaku
2. 陽のあたるへや / Youno Ataruheya
3. ジェリーフィッシュの告白 (bez megumi)
4. 陽のあたるへや (bez megumi)

***

Avex ma swoją specjalną stronę do ponownych wydań anime Angelic Layer.
– data wydania: 26 marca 2010
– ma zawierać (podobno) wszystkie 26 odcinków
– pudełko zilustruje Takahiro Komori, który odpowiadał za chara design w anime…
– ceny to 49350* jenów (Blu-ray) i 26460** jenów (DVD)

Obie ceny to około
* ok. 1541 zł
** ok. 1138 zł
LOL xD W życiu bym czegoś takiego nie kupiła! Lepiej w mangę już zainwestować. Chociaż pewnie pomyliłam się w obliczeniach. Jak zwykle ^^’

***

*skan stąd*

Tutaj do wglądu.
Kobato bije rekordy nawet w rankingach i tym oto sposobem, jest na szczycie w sondzie na żeńską bohaterkę ^^ A tak serię!
Ztych co znam, z dziewczyn znalazły się tam jeszcze Haruhi (Suzumiya Haruhi no yuuutsu), C.C. (Gode Geass: Hangyaku no Lelouch), Yuki (SHny), a  z panów oczywiście Lelouch (CG), Kyon (SHny), Koyomi (Bakemonogatari). Z serii nie chce mi się rozszyfrowywać xD Ale i bez tego widzę tam Code Geass ^^ Raczej nie bez powodu… Boska seria.

***


*skan z moe.imouto*

Nowy artukuł z Kobato. Śliczny, prawda? Ładną ma sukienkę. Jak ja kocham niebieskiiiiii… Ekhem.
Ginsei ładnie wyszedł *____*
I ogólnie całkiem fajny pomysł.

***

A teraz Kobato. DVD1. Piękna okładka.

A to inne dodatki. 2 będzie zawierała dramęCD – Kobato i Kohaku. W 3 pluszowy Ioryogi. A w 6 buteleczka! Czemu to wszystko takie drogie… ;(

***

OST Kobato. zostanie wydane 20 stycznia. Zawierać będzie także piosenkę Kobato-chan (Ashita Kuru Nichi), opening i ending. Tradycja.

***

Okładki 28 tomu Tsubasy.
A tu (dzięki Amazon.jp) możecie zobaczyć większą okładkę normalnej edycji ^^

***

A przy okazji. Tutaj możecie zobaczyć tylną okładkę artbooka. Tak, to SĄ Kuro i Fai!

***

Tsubasa -ALBuM De REPRoDUCTioNS 2- ~okładka~
Przyznaję, że śliczna~!
Ale którzy to są? Mnie wyglądają na rodziców. Syao-młody ma chyba mniej wydłużoną twarz, ale to pewnie moja wyobraźnia ^^;

***

Notka: Te 2 newsy powinny być odwrotnie ^^’

***

Tutaj możecie zobaczyć więcej ilustracji z tego artbooka. Ja też taki chcę!!! Ha ha ha, w głowie Nati narodził się szatański plan zrobienia nowego słodkiego szablonu Syao×Saku~! A może nie tylko z nimi? ^^ Jak wolicie?

***

Och, no więc tak. Ostatni prezent na zakończenie najdłuższej – jak dotąd – mangi, CLAMPice postanowiły zaserwować fanom kilka niespodzianek. Np. zmiana w tekście, a nawet w niektórych rysunkach! Mnie to okropnie zdziwiło, bo to chyba pierwszy taki przypadek. Ale jednocześnie jestem super szczęśliwa~!
Dodatkowe strony możecie przeczytać na mangafox.com wraz z całym rozdziałem.

***

Sprzedaż tomów czy coś…
Zostawiłam „vol.” (volume = tu: tomik; w rzeczywistości ma pare innych znaczeń), bo nie chciało mi się zmieniać ^^’ I ładniej tak wygląda.

Tohan
1. Detective Conan Vol. 66
2. Tsubasa Vol. 28
3. Mahou Sensei Negima Vol. 28
4. FAIRY TAIL Vol. 14
5. Cross Game Vol 16

Oricon
1. Detective Conan Vol. 66
2. FAIRY TAIL Vol. 14
3. Tsubasa Vol. 28
4. Cross Game Vol 16
5. Ace of Diamonds Vol. 18

2 i 3 miejsce – TRC popularne ^^

***

I to tyle z newsów. Uff, ciężko było. Przez tyle czasu nazbierało się „trochę” tego ^^; …Wybaczcie!!!

***


Chie stara się narysować obrazek. Jako pracę domową namalować ma swoją mamę… Ale Chie nie pamięta twarzy swojej mamy, więc i odrobienie zadania staje się niemożliwe… Pewnego razu jej tata, archeolog, zabiera ją ze sobą w poszukiwaniach… A co znajdują? Jajo dinozaura! Co się stanie z maluchem? A także, czy dziewczynka wreszcie pozna swoją mamusię? I czy sama okaże się dobrą matką dla odkrycia? Przekonajcie się czytając tą króciutką mangę, będącą efektem współpracy pań z CLAMPa i Haty Masanori.

Manga: 8
Anime: –

***

(Nie zapisywałam wszystkiego, więc wielu piosenek, których wtedy słuchałam, tutaj nie ma)
1. Diamond Crevasse (?) – May’n – Macross Frontier
2. Ai no Tseruni/Zuelluni of Love – Chrome Shelled Regios
3. Memories – Maki Otsuki – One Piece
4. Sinwa – Rentrer En Soi
5. Tokyo et Paris – ktośtam×ktośtam – Nodame Cantabile Pari-hen
6. Unnistal – Chiaki Ishikawa
7. Allegro Cantabile – Suemitsu & The Suemith – Nodame Cantabile
8. Konna ni Chikaku de – Crystal Key – Nodame Cantabile
9. Sagittarius – Suemitsu & The Suemith – Nodame Cantabile
10. Kanpekigu no ne~ – Watari Rouka Hashiri-tai – Fairy Tail
11. Honto no Jubun – Buono! – Shugo Chara!
12. Kokoro no Tamago – Buono! – Shugo Chara!
13. Minna Daisuki – Buono! – Shugo Chara!
14. Co.no.mi.chi – Buono! – Shugo Chara!! Doki
15. Minna no Tamago – Shugo Chara!! Doki
16. Shugo! Shugo! – Shugo Chara Egg! – Shugo Chara!! Doki
17. Party Time! – Guardians 4 – Shugo Chara Party!
18. Watashi no Tamago – Shugo Chara Egg! – Shugo Chara!!! Dokki Doki
19. Snow Fairy – Funkist – Fairy Tail

***

I to by było tyle. Uff, wreszcie dotrwałam końca! Mam nadzieję, że ta notka Wam chociaż trochę wynagrodziła to półtora miesięczne czekanie. Za ewentualne błędy przepraszam, tego tekstu jest tyle, że nie mam jak ich wszystkich wyłapać. Za wszelakie nieścisłości również przepraszam. Dałam z siebie wszystko =_____=
Aha, a Wasze blogi pokomentuje później. Na razie musicie mi wybaczyć zwłokę ^^’
No i wielkie dzięki za 500+ komentarzy! Jesteście wielcy, kochani ;*
Pozdrowionka ;*

Skomentuj

