„Życzenie może sprawić, że marzenia staną się rzeczywistością.” – kompendium Tsubasy RC

Wesołych Świąt, kochani!

Hm…


Dlaczego? Sami odpowiedzcie sobie na to pytanie!
Witam Was wszystkich w bożonarodzeniowej notce, trochę różniącej się od tej z ubiegłego roku. Nie będzie więc to galeria, a jeśli chcecie się przekonać co Nati tym razem sobie nabazgrała, zapraszam do lektury. Aby nie zabierać Wam za dużo czasu w ten magiczny czas, postaram się streszczać!


Jak-zwy-kle!

Dzisiaj

Wigilia. Dopięliście już wszystko na ostatni guzik? Jeśli tak, to cieszcie się tym radosnym dniem, który zdarza się tylko raz do roku! Święta to pora refleksji…, ale przede wszystkim radości! Ważne jest, by nie spędzać go samotnie… bo samotne święta są przecież nudne, prawda? ^^

Pewnie myślicie sobie teraz, że dzisiaj napadła mnie wena to filozofowanie. Nic bardziej mylnego! W tym czasie mam właśnie nadzieję, że i Wy poczucie coś więcej, niż tylko wolność od szkoły, nauki i zadań domowych (nawet jeśli mamy prawie dwa tygodnie wolnego ^^), możliwości czytania mang do woli… a skupicie się na tym co naprawdę ważne! ^^ I nie, nie mam na myśli tutaj zabaw z blogiem ;) Ale tak, coś mi ten klimat nie wychodzi, więc przerzucę się na typowy styl ^^


(Cieszcie się tą Sakurcią z boku. Obrazek by Moo-cośtam. Znam jego prace od tamtego roku (CLANNAD <3), ale nigdy nie postanowiłam ich wykorzystać xD)



W tym miejscu chciałabym podkreślić, że nie piszę tego wszystkiego dla siebie. Więc to przeczytacie dalej są moimi uczuciami skierowanymi do Was. To w końcu nasze drugie święta i tylko dzięki Wam je obchodzimy ^^


Na początek chciałabym Wam wszystkim podziękować za to, że wciąż ze mną jesteście. Znosiliście wszystkie moje humorki, czekaliście (w miarę) cierpliwie na notki, wspieraliście mnie, gdy miałam problemy (z pisaniem) i rozumieliście wszystkie odchyły od normy. To naprawdę wiele dla mnie znaczy, dlatego właśnie uważam, że powinnam Wam się należycie odwdzięczyć!

Więc niechaj to Boże Narodzenie przyniesie Wam dużo szczęścia,
a szczędzi troski.
Niechaj otworzy się furtka radości, a zamknie smutku i niepomyślności.
Obyście te święta spędzili w miłym gronie
i dostali ładne prezenty, co nie?
A w Nowym Roku śmiejcie się coraz bardziej
i na tym króciutki wierszyk Nati boleśnie kończy się brakiem weny ;)

Więc króciutko tylko dodam:
Ode mnie do wszystkich czytelników

Wesołych Świąt, Kochani!

W przyszłym roku możecie spodziewać się wielu nowości!
Ostatnim razem napisałam:

„(…) zajmę się tym blogiem jak należy! To moje Noworoczne postanowienie.”
Oczywiście nie macie się czym martwić, nie zamierzam tego cofać! Wciąż będę się jeszcze bardziej starała udoskonalić tą stronę, wkładać w nią jeszcze więcej
„serca”, niż robiłam to dotychczas. Ten rok uświadomił mi, że jak się chce, to się da i będę kontynuować te „praktyki”. To jednak nie jest ową „nowością”.
Otóż wszyscy wiemy, że ten rok stał się naturalną śmiercią naszej ukochanej mangi CLAMPa, Tsubasy. Nie ma wyjścia i trzeba się z nią wreszcie pożegnać. Oczywiście pożegnania są smutne, prawda? Więc to nie chodzi mi o takie
„pożegnanie na zawsze”, tylko o „pożegnanie z tą mangą jako głównym silnikiem napędowym tego bloga” i zmianę ustroju. Co to znaczy? A mianowicie to, że nie chcę, abyście czytali tutaj tylko informacje, zawsze w tym samym stylu pisane (spostrzegawczy powinni już zauważyć jaki okropny schemat tu panuje…). Otóż nie myślę o powiedzeniu „pa pa” do newsów czy opisów, tylko o urozmaiceniu tego o jakieś recenzje, piosenki i tym podobne sprawy. Oczywiście dalej CLAMPa. Co o tym sądzicie?

Ponadto czeka nas jeszcze jedna zmiana. Od pierwszej do ostatniej notki w roku 2010 przed tytułem będziecie widzieć napis:
[0X-10] *tytuł*,
gdzie X to numer notki z kolei. Tak więc pierwsza to będzie 01, druga 02… nie trzeba chyba tego tłumaczyć ^^
Oczywiście planuję kilka innych odskoków, ale tego dowiecie się już w swoim czasie! Przecież nie można niszczyć niespodzianek, nie?

Wiecie co? Nawet, gdybym chciała być dobrej woli i dodać jakiś news to… nie mam co XD Jedyne ważniejsze wydarzenie, aczkolwiek fanowskie, to prezent dla CLAMPa ~ Fanbook ^^ Jeśli ktoś to śledził, to powinien już o tym wiedzieć, ale i tak dodaje tego linka.

I wiecie co? CLAMPice są okropne~! Ilość świątecznych obrazków można na palcach zliczyć! Dlatego tak troszeczkę ubogo tu ^^’

Chociaż praktycznie napisałam już wszystko co chciałam, przydałyby się teraz jakieś prezenty, prawda? Tak więc poniżej znajduje się lista z Waszymi nickami… kliknijcie na nie ^^

Przyznaje, że były małe problemy z wyborem, bo w końcu każdy lubi co innego. Z Tsubasą od razu się pożegnałam, bo nie znoszę artu studia Bee Train -.-‚ A fanartów nie chciałam… Więc padło na najnowszy drop Kobato., gdzie CLAMPice postanowiły umieścić słodziutką okładkę~! Troszeczkę smutną, ale kochaną! Co prawda był jeden świąteczny chapterek, ale to nie to samo, co świeżutki art, prawda? Szkoda, że czarno-biały, ale coś się wymyśliło. Wybaczcie, że wszystkie są w jednym stylu ^^’


Shouri

~Sakura~Hime~
Emi
Sakura Kinomoto
KaoruKasuga
devil.SSJ
Sayuki
Thirteen

Nie nastawiajcie się na zbyt wiele~ ^^’

A teraz się z Wami żegnam. Update najprawdopodobniej w Sylwestra. Pozdrowionka ;*

PS. Nie dziwcie się, że nie ma muzyki. Bo po co? Jedyne piosenki jakie słuchałam to Holy Night z Toradora! i Happy Xmas z Shugo Chara! xD Za szybko notkę napisałam ^^’

PS.2. Te obrazkowe teksty, które możecie zobaczyć poprzez czytanie to nieco zmodyfikowany tekst piosenki Holy Night Kugimiyi Rie i Kitamury Eri.

Skomentuj

