„Życzenie może sprawić, że marzenia staną się rzeczywistością.” – kompendium Tsubasy RC


Dzień po Dniu Dziecka… u mnie w szkole właśnie dzisiaj go obchodziliśmy ;] Pewnie wszyscy cieszycie się, że trochę wolnego od tej szkoły, nie? Ale są osoby, które mimo że mają już wakacje i tak mogą się z czegoś cieszyć. I… a zresztą, mniejsza o to. To, co chce teraz powiedzieć to:

TANJOUBI OMEDETOU, SHOURI!!!

Za taką cudowną niespodziankę jaką mi zrobiłaś w tamtym roku, po prostu nie mogłam się nie odwdzięczyć i musiałam coś nabazgrać ;]

Fanką internetowego kitu nie jestem, więc po prostu napiszę to, co myślę ^^
Ale czego ci tu życzyć…?
Na pewno żebyś zawsze była zdrowa i szczęśliwa, uśmiech nie schodził z twarzy, a łzy pojawiały się tylko przy wzruszających fikcyjnych opowiastek. Abyś nigdy nie upadała na duchu, nie poddawała się i żyła pełnią życia. Niech twoje marzenia się spełniają! Żeby wena na referaciki nigdy nie przechodziła. No i… czego tam sobie życzysz ;]
Ale co będziemy pisać o złych rzeczach? Dlatego jeszcze raz życzę ci samych szczęśliwych chwil w życiu, i to nie tylko w dniu urodzin! ^^

Cóż, prezentu normalnego dać ci niestety i ja nie mogę… A wymyślenie takowego to naprawdę ciężka rzecz, dlatego zdecydowałam się narysować rysunek – co prawda, nie jakieś nie wiadomo co, ale mam nadzieję, że mój „talent plastyczny” (a raczej jego brak) wywoła u ciebie delikatny uśmieszek. ^^


(rysunek tego Kyo autorstwa Lee Akamatsu)

/o notce nie informuje/

Skomentuj

