„Życzenie może sprawić, że marzenia staną się rzeczywistością.” – kompendium Tsubasy RC

Witam wszystkich w nowej odsłonie Kroniki Skrzydel! Pewnie zastanawiacie się dlaczego to zrobiłam? Na onetowym pożegnaniu tego co prawda nie napisałam (leń ;P), ale tutaj wyjaśnię.

…………………………

Tak więc zapraszam do About. Nie tylko dlatego – każdy stary (i nowy) czytelnik powinien się z nim zapoznać (nie, nie przesadziłam z długością ^^), żebym potem nie zostawiła go z wielkim poczuciem WTF.  Naprawdę, drogi czytelniku, planuje takie zmiany, że mnie one trochę przerastają, więc obawiam się, jak inni na to zareagują. A, no i oczywiście „About” będzie aktualizowane – a o tym was powiadomię ^^

Od tej notki będę też dzieliła wszystko na kategorie. Powodów jest kilka… z czego najważniejszy to zmotywowanie mnie do częstszego pisania. Akcja z numerowaniem nie wypaliła, a przez te ostatnie pół roku strasznie się leniłam… dlatego postawiłam na „tygodniowe/co-kilkudniowe aktualności”. Brzmi jak brzmi, ale co to jest? To się nazywa motywacja do pisania xD

Mam nadzieję, że takie coś się wam spodoba ;P Oryginalnie była też grafika,, dzielenie na kategorie itp., ale tutaj to zupełnie nie pasuje oraz zanika przejrzystość, więc dla świętego to spokoju.

Pierwotnie notka (tzn. ta, zanim zaczęłam tą pisać na onecie xD  zagmatwałam) wyglądała inaczej, ale uznałam, że takie coś, to nie mój poziom, więc skasowałam. Tak, pół godziny pisania na marne.
…ale nie mam wyrzutów.

W skrócie, były to moje wywody na temat ilości wystawianych 9 i 10 mangą shounen i shoujo, takie porównania. Kompletna nuda, więc nią nie katuję. Moją nową obsesją (czyt.: Kateikyoushi Hitman Reborn!) też nie – z założenia to nie mają być notki długie, tylko częste ^^’ I tutaj odsyłam do „About”, coś na ten temat też jest ;]

Co tu jeszcze dodać? A tak, ostatnio obsesyjnie gram w visual novel. Udało mi się wreszcie skończyć True Remembrance – naprawdę śliczne! Od wystawienia najwyższej oceny mu odwiodło mnie tylko (jeeeju, ale to bez składu!) zakończenie, które – chociaż było bardzo dobre to… gdyby nie dali tego słodkiego happy endu, byłoby lepiej -.-” Przy okazji zagrałam w Hitonatsu no Yume (znane europejczykom bardziej pod nazwą A Dream of Summer), które chociaż było przewidywalne aż do bólu (a przynajmniej główne wątki, bez niektórych odpowiedzi), to czytało się świetnie! Zakończenie 2 (moeeee okularnicy, Shinoi), do którego doszłam na początku było co prawda tragiczne (aaaach, takich romansideł to mam dosyć), ale za to 1 (Mizuny? W każdym razie Osage czy po angielsku Braidy, jak ją main przezywał) to cud, miód i orzeszki! <3 A piosenka przewodnia, jak w tytule: Hitonatsu no Yume wykonywane przez Minase Erumo… świetna! Gdzieś na YT jest, więc polecam się z nią zapoznać ^^

A teraz… zapraszam dalej ;P

***

Nazwa mangi: xxxHOLiC・Rou
Numer: 205
Tytuł: ?
Stron: ok. 50
Magazyn: Bessatsu Shounen Magazine
Opinia: Świetny chapter. Gdybym tylko wiedziała, o co w nim chodziło… CLAMPice potrafią wszystko pokręcić, z niczego. A może mam taką słabą pamięć i mi połowa rzeczy umknęła? Hmmm… zdaje się, że dostaliśmy KOLEJNY TIME-SKIP. Co one wyprawiają?! Tak, ja rozumiem. Tytuł. Wydarzenia. Ale… oni są teraz TACY STARZY!!! Ile lat ma Dou? 27? 28? Eeeech~ Beznadzieja.

Nazwa mangi: Kobato.
Numer: 21c (?)
Tytuł: –
Stron: 11
Magazyn: Newtype
Opinia: Beznadziejny cliffhanger ;/ Ale część rozdziału całkiem całkiem ;P Oby następna część nie była gorsza~

***

Nazwisko/imię: Masutani Yasunori [増谷 康紀]
Data urodzenia: 25 IV 1971
Miasto:Sapporo, Hokkaido , Japonia
Nick/i: ?
Grupa krwi: O
Hobby: komputer (lol)
Umiejętności: jakiś informatyczny technik (xD)
Strona: Klik

Przykładowe role:
Captain Tsubasa – Sarkun Konsawat
Digimon Adventure – Etemon/MetalEtemon
Night Head Genesis – Yukihiko Kirihara
Outlaw Star – Fred’s Bodyguard
Sailor Moon S Movie: Hearts in Ice as Announcer
Street Fighter II: The Movie -Man C
Transformers: Energon – Mega Zarak
Ultimate Muscle – Gazelleman; Sneagator Jr.
Zatch Bell – Noritohassami
Zombie-Loan- Toho

Nazwisko to on ma genialne. I ma też strasznie dużo epizodycznych ról lub w OAVkach… więc je wyrzuciłam wszystkie xD Nieźle, z takiej długiej listy zostało tak malutko pozycji… Wybaczcie xD

***

Z newsów naprawdę nie ma nic ciekawego. Aoi Tori obchodzi swoją 30 rocznicę i wyskakuję z nową serią. CLAMPice coś tam będą ilustrowały. Możecie również zerknąć tutaj. To CLAMPowe ilustracje drugiego DVD boxu, który wychodzi z limitowaną edycją 7 woluminu. Były jeszcze jakieś tam figurki/maskotki/czy-cośtam, jeśli chcecie mogę o tym napisać, ale uznałam to za nudę…

***

1. Cycle – Cherryblossom – Katekyo Hitman Reborn!
2. Familia – D-51 – Katekyo Hitman Reborn!
3. Kokoro no Hoshi – Nanjou Yoshino- Reborn! IM Uni
4. Hitonatsu no Yume – Minase Erumo – Hitonatsu no Yume
5. Setsuna no Kioku – – Reborn! IM Chrome
6. Kienai Negai – Toshinobu Iida – Reborn! IM Mukuro
7. Funny Sunny Day – SxOxU – Katekyo Hitman Reborn!

***

I właściwie… to tyle o_O Nie ma co jeszcze pisać, zresztą nie widzę takiej potrzeby. Kto by pomyślał, że w pół godziny wyrobię się z poprawieniem notki i innymi bzdurami. Następna wkrótce! Pozdrowionka ;*

PS. Znalazłam kolejną wspaniałą zaletę wordpressa – mogę sobie spokojnie spoilerować, a podświetli to sobie i tak kto będzie chciał ;D

Reklamy

Comments on: "Listen to the stereo, tonight, tonight, tonight! ~Witaj WordPressie!~" (8)

  1. Ja już nic nie rozumiem. xD

  2. Aikee_chan said:

    Łaaa, jaki śliczny WordPress *—* Kocham ludzi za ich mądrość przy decyzji czy przenosić bloga z oneta na WordP ;D Anime i manga nie kręcą mnie juz tak jak dawniej, więc pewnie nie będę czytała wszystkiego do bólu, ale i tak zawsze coś znajdę. I tyle, bo dziś już jestem skatowana komentarzami ;)

  3. Szczerze mówiąc, ja po przeczytaniu, jestem tak samo głupia jak przed. Ale w tej chwili trochę nie kontaktuję, więc pewnie wrócę do tego jeszcze raz, jutro, kiedy jeszcze będzie jasno na dworze, a ja jeszcze będę wypoczęta. Póki co dodaję Cię tylko do linków, żebym później nie zapomniała. No i powiem, że strasznie się cieszę z tego, że jednak zdecydowałaś się przenieść bloga na WP. Mam nadzieję, że będzie Ci się tu dobrze pisało ;]
    Pozdrawiam ^^
    Alex

    • Ech, jakoś mnie to nie dziwi. Mówiąc szczerze, nie zrobiłam sobie nic z tego, że piszę gdzie indziej i jest to jakby bezpośrednia kontynuacja starego bloga (przeniosłam praktycznie wszystkie notki – porażka!). Ogólnie pisze się fantastycznie, problem jest tylko z liniami, ale to nie jest takie najważniejsze ;] Pozdrowionka ;*

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: