„Życzenie może sprawić, że marzenia staną się rzeczywistością.” – kompendium Tsubasy RC

Fay D. Flourite – opis

Witajcie kochani~ Tak, wiem. Notka miała być 17. Ale mojemu komputerowi zachciało się rozlecieć (dosłownie, odpadł mi wentylator o:) i tym sposobem notka jest dopiero teraz. Co lepsze, większa jej część napisana była wcześniej tylko że jak odzyskałam swojego kompa (a to trochę trwało, ale to na tyle długa historia, że opowiem ją na specjalne żądanie xD) to mi się nic nie chciało. Oczywiście najpierw musiałam nadrobić moje ukochane mangi (tudzież Kuroshitsuji, Kateikyoushi Hitman Reborn!, Bakuman, Nabari no Ou, Pandora Hearts i może coś jeszcze, ale nie pamiętam) czy kilka anime (Kuorshitsuji II, Nurarihyon no Mago, Occult Academy… i tak dalej). I doujiny (z KHR!). Mam ostatnio taką fazę na doujiny, że po prostu… ugh! (noo… teraz trochę się uspokoiło) Komp mi padł w trakcie czytania jednego (5927: Kiss you Kiss me), czego strasznie żałowałam, bo był ciekawy… Na początku. Skończył się wiadomo czym. Czemu większość doujinów musi być przesiąknięte seksem? W dodatku tak niesmacznie pokazanym, że się człowiekowi niedobrze robi. Albo stylizowanym na jakąś pedofilię (ostatecznie JA wiem ile oni mają lat, ale ktoś kto przypadkiem na to trafił… ech). Oczywiście mogłabym zrobić cały referat na ten temat, ale daruję wam tego. Podejrzewam, że i tak nie macie pojęcia o co chodzi z numerkami (np. 5927 to: 59 = Gokudera i 27 = Tsuna), a już automatycznie nimi operuję ^^’ Nie znacie KHRa? Polecam~

A co do dzisiejszej notki, będzie ona trochę nietypowa… znaczy się powinna być bardzo typowa, ale przy mnie… Nie, nie zobaczycie wielkich tajemniczych informacji o panu Fayu. Po prostu zbiór danych pozwalający szybko odnaleźć się w  jego metryczce ;] Poza tym kilka dodatków, typu seiyuu. Zapraszam do zapoznania się z nią ^^
Uwaga na czyhające spoilery!


*GŁÓWNE DANE*

Imię, nazwisko:
Fay (Fye, Fai) D. Flourite (D. Flowright) [jako ciekawostkę dodam, że jego nazwisko pochodzi od kamienia fluorytu (dane mu przez Ashurę), czyli angielskiego fluorite ^^]

Prawdziwe imię:
Yuui

Wiek:
Dokładny nieznany, mówi się jednak, że ma o wiele więcej niż na to wygląda…

Debiut:
Rozdział 2 (manga Tsubasa RESERvoir CHRoNiCLE)
Rozdział 13 (manga xxxHOLiC)
Odcinek 1 (anime Tsubasa Chronicle)

Rodzina: Brat Fay

Pochodzenie:
Valeria, Celes (zabrany przez Ashurę)

Moc i umiejętności:
Posiada wysokie kwalifikację w posługiwaniu się mieczem ;)

Imię oznacza…:
Nazwisko – fluoryt

*OPIS*

Fay, a właściwie Yuui to drugi bohater (obok Kurogane), który został napisany specjalne na potrzeby historii ukazanej w Tsubasie. Poznajemy go dowiadując się, że zapieczętował króla Ashurę i ucieka ze swojego kraju. Dociera do Yuuko i oznajmia, że nie chce wrócić tam, skąd przybył. Zostaje dołączony do grupy Syaorana, by pomóc mu w poszukiwaniu piór Sakury. W przeciwieństwie do Kurogane, chętnie się na to godzi. Dlaczego? Fai prezentuje się jako lekkoduszny i przyjacielski, zawsze uśmiechnięty mag, lecz dosyć tajemniczy. Lubi drażnić się z Kurogane dodając mu przezwiska typu „Kuro-tan” i łatwo nawiązuje kontakty z Mokoną. Prawda jest jednak nieco bardziej skomplikowana, a charakter bohatera to tylko pozory. W rzeczywistości nie chce się on zbytnio zbliżyć do żadnego z „przyjaciół” (co mu się nie do końca udaje). Ma z tym związek jego przeszłość, w żadnym stopniu nie usłana różami. „Yuui” urodził się w kraju Valeria jako jeden z bliźniaków, co jest złym omenem. Za wszystkie nieszczęścia zostali oskarżeni i – ponieważ odmówili zabicia siebie nawzajem – zamknięto ich oddzielnie w miejscu, gdzie czas nie płynie. Yuui próbował się wydostać i pomóc bratu uciec, ale mu się nie udało; co więcej król rozkazał zabić mieszkańców i zabił się wprost na jego oczach ponownie obarczając go winą o wszystkie nieszczęścia kraju.

Fai i Yuui

A jego „zapłatą” miał być fakt bycia jedynymi ludźmi w Valerii. Pojawił się Fei Wong Reed. Oferował wolność dla jednego z nich. Z różnych powodów (A/N: to nie biografia, nie będę pisać szczegółowo… bardziej niż dotychczas – tego jest za dużo i jest „trochę” pogmatwane, ale to w końcu TRC) pozwala na siebie nałożyć przekleństwa. Wychodzi, że będzie musiał udać się w podróż chronić „księżniczkę” (czyli Sakurę). Fei Wong powiedział mu, że gdy znajdzie jedno magiczne pióro, ma włożyć go do ciała Faya (który zginął dla brata), a gdy drugie – będzie to znak na rozpoczęcie podróży, a potem oddać je Sakurze. Potem zjawia się Ashura i zabiera go do kraju Celes. Na pytanie o imię, odpowiada „Fay”, nazwisko dostaje od talizmanu (tudzież minerału), zaś „D” to tytuł najwyższego (najlepszego) maga w Celes. Zdobywa oba pióra i tworzy „Chii” na wzór swej matki. Parę lat później kraj nawiedza potwór, którym okazał się sam Ashura. Mówi on Fayowi, że magia wzrasta, gdy zabija… Pewne wydarzenia się wydarzyły (A/N: aaawww, masło maślane) i chłopak, nie mogąc zabić swego „wybawcy”, pieczętuje go i ucieka, nie chcąc spotkać się z nim, gdy się obudzi.
Na końcu Syaoran stwierdził, że przez stworzenie nowego ‚wymiaru’ związane z jego cofaniem czasu, istnieje szansa, że Fay mógłby się urodzić bez bliźniaka.

***

To-miało-być-krótkie! Ale… Fai ma zbyt ciekawą przeszłość (z całej czwórki najlepiej ją lubię, nawet jeśli do postaci mam pewne „ale”), żeby się streszczać. Trochę namieszałam robiąc w niej „dziury”, ale to byłoby o wiele dłuższe, a tego raczej nikt nie chce. ^^

***

A teraz przejdźmy dalej, czytaj: porcja, czytaj: jeden seiyuu. Zakręciłam xD No, w każdym razie dzisiaj pod nóż idzie nikt inny jak Chun’yan-chan! I Himawari-chan ^^

Nazwisko/imię: Itou Shizuka [伊藤 静]
Data urodzenia: 5 XII 1980
Miasto: Tokio, Japonia
Nick/i: ?
Grupa krwi: O
Hobby: ?
Umiejętności: ?
Strona: Klik

BASToF Lemon (Tiel)
Kaleido Star (Maggie)
Aqua Kids (Surea)
Koi Kaze (Wakaba Anzai)
Maria-sama ga Miteru (Rei Hasekura)
Gakuen Alice (Tanuki) [że kto niby?]
Animal Yokochō (Ako-sensei; Yayoi-kun)
Asatte no Hōkō (Shōko Nogami)
D.Gray-man (Lenalee Lee) [Lenalee… bardzo mi pasował ten głos do niej ;D]
Happiness! (Saya Kamijo)
Pumpkin Scissors (Alice L. Malvin)[2]
Shakugan no Shana (Wilhelmina Carmel)
Tona-Gura! (Miu Serizawa)
Witchblade (Shiori Tsuzuki)
xxxHolic (Himawari Kunogi) [Jak w przypadku panny Lee ;D]
Da Capo II (Mayuki Kōsaka, młody Yoshiyuki) [akurat jej głosu nie pamiętam… ale jako mały Yushiyuki brzmiała świetnie _>]
Baccano! (Girl in Uniform, Rachel)
Buzzer Beater (Io)
El Cazador de la Bruja (Nadie)
Getsumento Heiki Mina (Suiren Koushū)
Hayate no Gotoku! (Hinagiku Katsura)
Kaze no Stigma (Nanase Kudō)
Nagasarete Airantō (Chikage)
Rental Magica (Manami Kuroha)
Sketchbook ~full color’s~ (Hā-san)
ef – a tale of melodies. (Nagi Hirono) [hahaha, poważnie? Fajnych rzeczy się dowiaduje ^^]
Saki (Hisa Takei)
Tayutama: Kiss on my Deity (Mifuyu Kisaragi)
Basquash! (Sela D. Miranda)
Hatsukoi Limited (Kei Enomoto)
Nodame Cantabile: Paris Hen/Finale (Tatiana “Tanya” Vishneva) [Eeeee, na serio?!]
Ichiban Ushiro no Daimaou (Etou Fujiko)
Ōkami-san to Shichinin no Nakama-tachi (Ryōko Ōkami)

Muszę przyznać, że ta pani ma bardzo przyjemny głos i ładnie jest dobierana ^^

***

Z newsów: NIC. Nuuuda, nic się nie dzieje. Jedynie Kobato.tv ukazało okładkę 9 woluminu anime. I coś z MKR (znaczy okładkę anime boxu). Dziękuję!

***

I to cała dzisiejsza notka. „Dzisiaj” napisałam tylko fragmencik dotyczący newsów i „opis” Faya. Warto wspomnieć o nowo powstającej (zanim ktoś to przeczyta to już pewnie będzie) podstronie, czyli harmonogram (Shouri i banda efektywnie do tego zachęciły – muszę się porządnie zabrać za regularne pisanie!) i parę zmian w metryczce Syaorana. ^^ Pozdrowionka ;***

***

1. Braveheart – The Gomband – Black Rock Shooter
2. Funny Sunny Day (Japanese Version) – SxOxU – Katekyo Hitman Reborn!
3. Lament ~Yagate Yorokobi wo~ – Aira Yuki – Densetsu no Yuusha no Densetsu
4. Gr8 Story – SuG – Katekto Hitman Reborn!
5. One Night Star – Arrows – Katekyo Hitman Reborn!
6-?? – na bank jakieś chara songi z Reborna, ewentualnie openingi/endingi i „Ichiban no Takaramono” LiSY, ale już nie pamiętam.

Comments on: "Fay D. Flourite – opis" (7)

  1. Oż… szczerze mówiąc to czytając Tsubasę historia Fay’a nie wydawała się aż tak zakręcona, ale kiedy można ją normalnie przeczytać w takiej oto wersji skróconej, to już człowiek zaczyna mieć wątpliwości xD

    Co się tyczy samej postaci – Fai, to chyba mój ulubieniec z TRC ^^ Do pary z Kurogane tworzyli niesamowity akcent humorystyczny, który zawsze potrafił mnie rozbawić. Po za tym mam chyba jakąś słabość do magów ;]

    Od samego początku, tak jak to wspomniałaś, potrafi zainteresować tym, że czytelnik z góry wie, iż coś ukrywa, ale za chiny nie potrafi się domyślić co to takiego ;) Jak dla mnie wieść o bracie bliźniaku była np. bardzo zaskakująca!

    „Fei Wong powiedział mu, że gdy znajdzie jedno magiczne pióro, ma włożyć go do ciała Faya, a gdy drugie – będzie to znak na rozpoczęcie podróży, a potem oddać je Sakurze.”
    Eeeeeee…. [chwila ciszy]… … … Totalnie tego nie pamiętam! Albo moja pamięć tak szwankuje, albo musiałam przespać ten fragment ;p (co akurat jest prawdopodobne, bo akurat mam tendencje czytania tasiemców późno po nocy xD)

    Tak btw, nie dodałaś jeszcze jednej ważnej informacji
    Seiyuu: Daisuke Namikawa ;)))
    Uwielbiam tego gościa! Ma niesamowity głos, który potrafi być poważny, zabawny, czy też wściekły, a i tak go kochamy :) Jak dla mnie Daisuke Namikawa w pewnym sensie wykreował Faya tak, że stał się moim Tsubasowym ulubieńcem ^^ …po za tym mam po nim głupie nawyki i z racji tego, że też nie potrafię gwizdać, używam jego „fjuuuu” [hahaha]

    Apropo wieści o harmonogramie – naprawdę polecam go stworzyć. Wiem na własnym przykładzie, że potrafi porządnie zmotywować do pracy, a jeśli to nie pomoże, to zawsze ja mogę Cię codziennie męczyć o dodanie nowej notki… wiec co wybierasz? ;D

    Pozdrawiam ^^

    • Zgadzam się! Nigdy nie myślałam, że jego historia jest aż tak pokręcona, dopóki człowiek nie wziął się za jej spisanie (a to i tak skrótowo).

      Syaoran też po części był magiem, heh XD

      http://www.mangafox.com/manga/tsubasa_reservoir_chronicle/c160/6.html <- tu gdzieś zaczyna się ten fragment ^^ Eeee, na serio sądziłaś, że ja pamiętałam? A od czego jest wikipedia? XD Większości bym nie wiedziała, bo nie dość, że czytałam to ślimaczo (nie ma to jak czytanie gdy się języka nie zna) to jeszcze Fai zaczął mnie niemiłosiernie wkurzać po "spiskowaniu" z Sakurą w Infinity! Teraz uważam go za sympatyczną i chyba najciekawszą postać z głównych XD (to jest właśnie wspomniane "ale")

      Oczywiście, że informacji o seiyuu nie dodałam – była o tym notka (seiyuu, 4 z tego działu bodajże) i będzie z nim coś jeszcze ;)) 10 sierpnia konkretnie, trochę ci zdradzę XD Ale w tym gwizdaniu coś jest! Sama tego nie potrafię i korzystam ;D Ale co do ulubieńców – pozostanę wierna Syaoranowi ^^"

      Szczerze? Nie wiem co lepsze. Człowiek zawsze jest lepszą motywacją, a btw, harmonogram już stworzyłam wczoraj, tylko jeszcze nie jest w 100% ukończony ;D

      Pozdrowionka ;*

    • A ja bym o Fai’u chciała jeszcze więcej i jeszcze i jeszcze. Kocham go! Jest boski :D Notka mi się podoba. No cóż ja mogę powiedzieć? Super :D

  2. Shiroiku said:

    Też miałam zrobić coś takiego z Fay’em! Wyprzedziłaś mnie!
    Kocham Faya najbardziej z TRC i Nati, Shouri, nie obraźcie się, ale ja dołączam do waszego grona, bo też używam jego „fjuuuu”, ponieważ nie umiem gwizdac i chyba nigdy się nie nauczę. Mnie tam jego spiskowanie z Sakurą wcale nie przeszkadzało, ale ta walka na początku w kraju Otto, mnie wkurzyła. Ta jego łatwość do śmierci, a rygor Kurogane mnie zafascynował. Albo nigdy nie zapomnę jego super ciosu na Kurogane!
    Podsumowując powyższą paplaninę od rzeczy, kocham tego bohatera!

    • Widzisz, od 2 lat robię takie coś XD Jestem z siebie dumna, że wreszcie się zabrałam ^^’
      Obrazić? Za co? Właśnie dobrze, że tak jest~ Rozsiewajmy miłość do fjuuuu~ i Tsubasy! ^^ Gwizdanie jest przereklamowane, o!
      Yhym, ale to był cały Fay, więc nie spodziewałam się niczego innego, ale jak tak brutalnie odrzucili Syaorana to myślałam, że ich zamorduję Oczywiście Fai nie był jedyny, którego „znielubiłam”; Sakury też się to tyczy. Ale jak potem powiedziała to słodkie „Syaoran-kun”~~ („Moko-chan powiedziała, że tak się nazywasz” ;D) Pewnych rzeczy nigdy nie zapomnę! ^^ Ałć, i znowu się zfangirlowałam nie na temat >_<

  3. […] że mi się całkiem podoba i dlatego dałam ją na drugie miejsce. A inny powód to taki, że jedna z ostatnich notek dotyczyła właśnie tego bohatera, toteż uznałam, że może machnę go i będzie spokój ^^ Oraz […]

  4. […] 3 razy rzadziej odwiedzane notki to “Ty, czarny, mógłbyś się uciszyć?” oraz opis Faya, który na szczęście znowu ratuje honor KSa będąc najczęściej czytaną notką all-time […]

Skomentuj

