„Życzenie może sprawić, że marzenia staną się rzeczywistością.” – kompendium Tsubasy RC

Wraz z tą notką rozpoczynam nową serię – prezentacja chara songów bohaterów ^^ Potem będzie nowa (ich jest mało), którą zatytułowałam ambitnie prezentacją utworów insert, kończąc na openingach i endingach XD  Ach, notka o OST z downloadem też się znajdzie ^^ Zaznaczam, że nie uświadczycie tu żadnych tłumaczeń – to nie moja bajka, zresztą nie miejsce na to. Nie. Tu będą tylko teksty do nich oraz linki do angielskich tłumaczeń (czy dobrych, czy złych… ocenicie sami). Po co tworzę takie coś? Chciałabym poznać waszą opinię na temat każdej z tych piosenek, w końcu co mi szkodzi? Mam hopsa na punkcie muzyki, a chara songi i inne, lecące w tle, zawsze zwracały moją uwagę. I przypadkiem zostaniecie zmuszeni (a konkretnie wytrwali czytelnicy) do podzielania moich upodobań. Dlatego mam nadzieję, że rząd tych kilku (zaspoileruję: 6 dokładnie) notek na jeden temat wam się będzie podobał, a czas, który zaoszczędzę przy ich pisaniu wykorzystam do normalnych artykułów, które znajdziecie w dziale „Harmonogram”. Póki co zostawiam wam z moją ulubioną solową nutką, czyli „Kizuną” Syaorana ^^ Uważam ją za dosyć energiczny utwór (część instrumentalną <33333 dziwnie się tylko słucha końca, gdy jest tak przerwana przez te gitary, ale w zasadzie dodaje to tylko jej uroku ^^), który z łatwością poprawi humor ;D (a przynajmniej mi) I przypomni stare dobre czasy z Tsubasą ;] I kto by pomyślał, że gdy ją pierwszy raz usłyszałam, to średnio mi się podobała? Gusta naprawdę się zmieniają~ Ajć! Tego fragmentu być nie miało ^^’ Dobra dobra, czytajcie dalej XD



Wykonawca:
Miyu Irino (seiyuu Syaorana)

Preview piosenki:


Tekst:

wasurenai sa kimi no egao mamoru yo
tsukamitoru no wa kirameku sekai

kumo no kirema kara nozoku sora wo miagetara
kizuna wo yuuki ni kaete ima tabi ni deru

tatoe kono saki nani ga matteta toshite mo
kimi to sagashita ano hikari wo mezashite

wasurenaisa kimi no egao mamoru yo
toki no kawa sae koete motto tsuyoku naru
hanasanai yo tsunaida te wa eien ni
tadoritsuku no wa kirameku sekai

ima kimi wa doko de donna yume wo miteru darou
asa ga kuru toki wa tada soba ni itai kara

kimi to deaeta sore wa guuzen ja nai to
tsuyoi kimochi wo nigirishimete kakeru yo

mayowanai yo kimi no egao dakishime
ochiru namida wa ame ni keshite tsuyoku naru
nakusanai yo kono omoi wa eien ni
tsukamitoru no wa kirameku sekai

kawaranai yo zutto tsuzuku kono michi
mae dake wo mite hashitte yukeru

wasurenai sa kimi no egao mamoru yo
toki no kawa sae koete motto tsuyoku naru
hanasanai yo tsunaida te wa eien ni
tadoritsuku no wa kirameku sekai


Angielskie tłumaczenie:
Bond

Download: mediafire [ddl]
Jeśli chcesz, abym zalinkowała piosenkę na innym serwerze (typu sendspace, megaupload itp.) po prostu napisz ^^

***

Notka tworzona przy:
Hotaru – Kaida Yuki, Kobayashi Sanae – Shounen Onmyouji (IM Akiko i Masahiro)

***

Hm, co by na końcu dodać… A tak! Na blogu zagościł nowy banner, który wreszcie łaskawie zmieniłam ^^’ Zaktualizowałam przy tym dział „Bannery”, gdzie napisałam małą jego historię (a konkretnie to, że były poprzednie wersje). Jest on 3 (2c) bannerem, który miał być na blogu, ale… 2a wydał mi się słaby, albo zbyt „dołujący” jak na sierpień (hahaha, we wrześniu go wstawię XD), 2b nigdy nikomu nie pokażę! Chyba najgorsza praca jaką kiedykolwiek stworzyłam w kochanym GIMPie >_< Byłam zbyt szczęśliwa tym, że wreszcie znalazłam jedne z moich pierwszych pędzli (można mieć sentyment do… brushów? O_O), postanowiłam wykorzystać, ale chyba ciut tego nie przemyślałam XD No cóż, trudno. ^^’  Teraz cieszcie (?) się Fayem, Kurogane i Mokonami (chciałam tam wstawić chibi!Syaorana >trzymał się Faia na obrazku – coloringu okładki z chp. 198?<, ale psuł kompozycję buuuu ;((() Ech >.<
To tyle na dzisiaj. Następny utwór za 2 dni! ^^

Comments on: "„Kizuna”, character song Syaorana" (1)

  1. Dobry pomysł :D Uwielbiam muzykę z Tsubasy :D

Skomentuj

