„Życzenie może sprawić, że marzenia staną się rzeczywistością.” – kompendium Tsubasy RC

Prezentacja drugiego utworu z tytułu image songów, tym razem w wykonaniu Faya ^^ Muszę przyznać, że miło mnie on zaskoczył, biorąc pod uwagę, że spodziewałam się… no nie wiem czego się spodziewałam, ale na pewno nie czegoś takiego. To znaczy, że mi się całkiem podoba i dlatego dałam ją na drugie miejsce. A inny powód to taki, że jedna z ostatnich notek dotyczyła właśnie tego bohatera, toteż uznałam, że może machnę go i będzie spokój ^^ Oraz ponieważ Syaoran był poprzednio, a ich były na jednym z albumów (2 konkretnie), więc pomyślałam, że czemu by nie połączyć? ;D Jak w przypadku poprzedniej jestem ciekawa waszej opinii na jej temat. Pasuje do niego, czy „character/image song” to przesada? Mnie jakoś nie robi różnicy czy pasuje czy nie (biorąc pod uwagę, że to utworki z anime, a anime było jakie było…). Jest ok i tyle. Słuchać za często jej raczej nie będę, mimo wszystko. Nie mój „styl”. Zaś wam, miłego śpiewania~



Wykonawca: Namikawa Daisuke

Preview piosenki:

Tekst:

tooi kuni ni nokoshita takusan no sayonara wa
yume no naka de hora dakishimete kudakechatta yo
mamoreru mono subete wo taisetsu ni todoketai
hakobu kaze wa tada utau dake sou sore dake

ijiwaru na michi
demo hohoenda kimi

yasashisa kara kizutsuita toki wa
omoidasou kokoro no oku no
kazoekirenai smile

mune no naka de sodateta takusan no kagayaki wa
asai yume ni mou okosarete karechatta ne

todokanai koe
demo utaidasu kimi

kanashimi kara chikara wo atsumete
arukidasou mada minu basho he
hikari no mukou he

yasashisa kara kizutsuita toki wa
omoidasou kokoro no oku no
kazoekirenai smile

Angielskie tłumaczenie: Smile

Download: mediafire [ddl]
Jak poprzednio – potrzebujesz innego linku do downloadu? Napisz!

***

Hm, zanim dostaniecie mój piosenkowy wywód dopiszę jeszcze parę słów o samym wykonawcy, bo myślę, że jest tego wart ^^ Daisuke Namikawa – chyba każdy o nim słyszał ;D Osobiście najbardziej go kojarzę z Hetalii i Włoch, Ginseia z Kobato., Kazehayi z Kimi ni Todoke, Tobariego z Nabari no Ou, oraz Reborna! jako Giotto (Vongola Primo) (<333) oraz TYL!Tsuna (<33? czemu nigdy nie pokazali jego twarzy w całości, noooo T_____T) :D Aaach, no i Jellal (<3) z Fairy Tail, Ulquiorra (<3 T_T) z Blecha, Mikage z 07-Ghosta (T_T) plus Benawi (<3) z Utawarerumono. Grał jeszcze w czymś, co znam? <przeszukuje MALa> Kyou Kara Maou, ale nie wiem kim oni są (muszę się porządnie wziąć za oglądanie!) A, Leo w Terra e… (T_T). Dobra, bo zaraz przypadkiem sypnę spoilerami. No więc tak, jak się patrzy na te role, to można paść, nie? Kto by pomyślał, że ta sama osoba może robić za Ulquiorrę, Kazehayę i Leo przy okazji! Znaczy to jedno: gość jest dobry! ^^ Głos ma totalnie uroczy, ale i poważny gdy trzeba. W TRC też jest fajny, nie? Dodawał Faiowi tej „faj-ności” i fajnie oddawał jego charakterek ^^
…taaaak, to miało być… nie wiem co, ale coś mi skiełzło. Przepraszam, chyba jestem zbyt śpiąca, żeby być wstanie pisać takie rzeczy..

***

Notka znowu napisana przy „Hotaru” (głównie dlatego, że były pisane w tym samym dniu) w wykonaniu Kaidy Yuki i Kabayashi Sanae, będąca chara songiem Masahiro i Akiko z Shounen Onmyouji. Szkoda, bo to tak przyjemny i kochany utworek (uwielbiam tą parkę ^^ Są razem tacy słodcy i nienaciągani, że człowiek nie potrafi czuć do nich niczego poza ogromną sympatią!), idealnie pasujący do tej dwójki, nawet mówi o ich ważnej obietnicy pójścia obejrzenia świetlików (hotaru = jap. świetlik).
A żeby nie było za fajnie (czyt. jedna piosenka) włączyłam sobie „Shinkirou”, tym razem samego Masahirka, czyli Kaidy Yuki. Całkiem ładny utworek. Trochę refreny psują ładne wyciągnięcie (kwestia przyzwyczajenia, jak przypuszczam), ale po chwili człowiek znów jest w innym świecie~ Jeden z najlepszych (najlepszy?) chara song tej postaci, naprawdę xD

***

Koniec tej części~ Następna już 12 sierpnia ^^ Wszystkie IM mam zamiar skończyć w niecałe 2 tygodnie, publikując króciutkie notki co 2 dni – to taka malutka informacja, o której zapomniałam ostatnio ;] Pozdrowionka ;*

PS. Blog ma nowy avatarek ^^ Nie żebym się namęczyła specjalnie, ale jest ok, jak myślę.

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: