„Życzenie może sprawić, że marzenia staną się rzeczywistością.” – kompendium Tsubasy RC

Skaczę przez różne albumy, tym razem jest to 1 :D Jak daaawno temu usłyszałam śpiewającego Kurogane, to chyba nie muszę mówić, jaka była moja reakcja? ^^ Gość jest… niezły LOL. Do samej piosenki nic nie mam, jest całkiem fajna i ma milusią melodię, oddającą „klimat”, że się tak wyrażę, bohatera. Tzn. da się wyczuć, że to feudalna Japonia… trochę XD Słuchając jej odnoszę nieodparte wrażenie, że ten chłop przy refrenach nie wyrabia O: Oczywiście to mogą być tylko moje odczucia, ale tak jakoś… no nie wiem, coś mi w niej skiełza ;< Nie jest zła, a wprost przeciwnie – bardzo sympatyczna i miło się jej słucha ;D Tekstu mówiąc szczerze nie przerabiałam, jakoś nie było chęci i okazji. Może kiedyś się skuszę, w napadzie nudnej woli XD Nie będę powtarzać, że czekam na waszą opinię na jej temat, bo po 2 poprzednich ten tekst powinien wam się wryć w pamięci ;D Szkoda tylko, że nikt tego nie robi… Póki co zapraszam do zapoznania się z tym utworkiem, jeśli go nie znacie, albo do wystawienia mu opinii/odświeżenia sobie pamięci ;D



Wykonawca:
Inada Tetsu

Preview piosenki:


Tekst:

Kioku no naka no kioku
Kizu shika nokosenai kawaita michi
Tatakau dake no kako ga
Monokuro ni yakeru

Nandotonaku ukande mata kieru
Ano nibui yume wo furihodokitai
Dakara itsumo

Sou yakeru youna kuroi yami wo kiru
Suterarenai sadame wo shinjite
Tada hitotsu dake no hoshi ni naru tame ni
Negau kimochi mo inoru kotoba mo sutete

Kodoku no hate no kodoku
Mienai teki ni muke furimawashita
Tomattamama no ude ja
Nanimo kawaranai

Kizutsukete mo subete wo kowashite mo
Mou kimeta koto sa furikaeranai
Dakara itsumo

Sou moeru youna kaze wo midareutsu
Umerarenai kotae wo wasurete
Tada hitotsu dake no michi wo yuku tame ni
Nigiru kobushi wo kono zankou ni kaete

Hateshinaku furikaesu kono rasen
Yuruganai mamoruchikara
Ano chikai kawaru koto naku ima mo
Mune ni aruze

Saa sora no youni hiraku michi wo yuke
Koerarenai sekai ha nai darou
Mada kizutsuiteru hima ga aru no nara
Ima yori motto hikari yori hayaku

Yakeruyou na yami wo uchikudake
Jibun dake no sadame wo shinjite
Tada hitotsu dake no hoshi ni naru tame ni
Ore no subete wo kono zankou ni kaete

Angielskie tłumaczenie: Light of the Sword

Download: mediafire [ddl]

***

Piosenka, przy której pisałam – UWAGA, WIELKIE ZASKOCZENIE! – „Hotaru” Kaidy Yuki (Abe no Masahiro) i Kobayashi Sanae (Fujiwara no Akiko). ALE! Tym razem wspomagałam ją utworkiem „Kureyuku Natsu -Hotaru Henka-„. Jest krótsza (trwa 2 minuty) i wykonuje ją tylko Kaida Yuki (tudzież Masahiro), jednak wciąż jest na tej samej melodii co zwykłe „Hotaru”. Ma ciut inny tekst, ale też jest śliczna. ^^ Przynajmniej chłopak (no, a właściwie pani, ale patrzę na jej rolę) się nie drze jakby mu zęby szły. A miał takie piosenki (a konkretnie pierwszy chara song z albumu „cośtamcośtam ~Haru~” zatytułowana Roku Tousei i wykorzystane jako ending ostatniego epka. Co było trochę wkurzające, bo zepsuło klimat wyciskacza łez (taaak, nie zwróciłam najmniejszej uwagi na piosenkę wyjąc jak bóbr, dopiero potem starając się nie popłakać. Aaa, oczywiście obie pochodzą z Shounen Onmyouji <3

***

To miejsce teoretycznie powinno być zakończeniem. Więc, pozdrowionka ;* Do następnego razu… i pewnie wiecie już co to będzie za piosenka ;p A raczej kogo, jeśli tych utworów nie znacie ;]

Comments on: "„Zankou”, character song Kurogane" (2)

  1. Mam nadzieję, że mnie nie znienawidzisz za to, że na Twoim własnym blogu będę Cię jeszcze zamęczać, ale aż sama się prosisz o komentarze i opinie odnośnie chara songów! Twoja wina!
    Mi osobiście najbardziej podoba się chara song Syao. Jest taki energiczny i w ogóle od razu wpada w ucho. Seiyuu się wyrabia, nie fałszuje więc jest gites majonez.
    Piosenka Fai’a też jest niezła, ale oglądałam TRC wieki temu i z leksza zapomniałam jaki on w ogóle miał głos. Puściłam piosenkę i przed oczami od razu stanął mi śpiewający Feliciano z APH XD Co nie znaczy, że sama piosenka jest zła czy coś, trochę takie no, nie w moim stylu, ale ubóstwiam głos Namikawy więc ogromny plus tylko za to. A chara song Kurogane… Ekhem… Moja reakcja była taka sama jak Twoja – Lol! Ale całkowicie się zgadzam, pasuje do postaci. Próbowałam nawet to zaśpiewać, ale porażka :3

    • Gdybym chciała cię znienawidzić, już dawno bym to zrobiła ^^ Miło mi, że ktoś co napisał, bo już myślałam, że to co robię jest całkowicie bezcelowe. ^^”
      Mnie tak samo (co pisałam przy jego), no i Yume no Tsubasa (duet) jest bardzo przyjemnym utworkiem. Pozostałe ciut schodzą na drugi plan.
      Ja tak samo, ponad 2 lata to mimo wszystko szmat czasu, ale były jeszcze OAVki i do tego z jakiś rok temu na Hyperze puszczali, więc też się zerknęło i jego głos pamiętałam. Zresztą jest na tyle charakterystyczny (Hetalia~!), że się nie da go zapomnieć ;3
      Haha, ja też, ale z moim fałszem to lepiej nawet o efekcie nie mówić… XD Ale fakt faktem, śpiewa fajnie ;]

Skomentuj

