„Życzenie może sprawić, że marzenia staną się rzeczywistością.” – kompendium Tsubasy RC

Ale długaaaaśny tytuł! Jaaasne, pamiętam z niego „tabi no uta cośtam”, co jest trochę bezsensownym skrótem, ale mniejsza o to. Niby na wstępie powinnam napisać coś o tej piosence… no więc jest OK. Miła, sympatyczna (one wszystkie takie są! zauważyliście?), niczym się nie wyróżniająca <zły humor przez burzę>. Spoko się słucha, ale raczej na dłużej jej nie zapamiętam ^^’ Początek ma fajny, potem robi się ciut wkurzająca >_>” I to w sumie tyle co mam tutaj do powiedzenia, o. Przejdę więc do spraw technicznych ;]


Wykonawca:
Kikuchi Mika

Preview piosenki:


Tekst:
tsutaetai no ha kimi no egao ga tabi no michishirube da yo

dokoka de kimi to surechigattara
sugu wakaru youni uta wo utaou

doko ni iru ka ha mienai keredo
chuuningu awasete sagashiteru yo mekyo!!

atarashii sekai de kimi no ashiato wo mitsuketa yo
messeeji ga kasuka ni hikaru

moshi kimi ni oitsuita nara donna hanashi wo suru darou?
tsutaetai no ha kimi no egao ga tabi no michishirube da yo

daremo ga yume ya kibou wo sagasu
tabi no tochuu de tsumadsuite

nagedashitaku naru sore de mo ii sa
yasumi yasumi yukeba ii yo ne mekyo!!

atarashii sekai ha kagayaku hikari no mangekyou
dore ga tsugi no tobira ka mayounda

moshi michi ni mayotta toki ha me wo tsubutte omou no sa
yukusaki ha hitotsu kimi no moto da yo dakara susume massugu ni!

moshi kimi ni oitsuita nara donna hanashi wo sureba ii?
mata hanarebanare ni naru mae ni tsugi ni au yakusoku wo shiyou

La la la la la la la…

tsugi ni au yakusoku wo shiyou


Angielskie tłumaczenie:
Let’s Sing A Song Of Hope Along The Journey

Download piosenki: mediafire [ddl]

***

Słuchałam:
1. Hotaru – Kaida Yuki, Kobayashi Sanae – Shounen Onmyouji, IM Masahiro i Akiko
2. Kureyuku Natsu ~Hotaru Henka~ – Kaida Yuki – Shounen Onmouji, IM Masahiro
3. Roku Tousai – Kaida Yuki – Shounen Onmyouji, IM Masahiro (to ta piosenka, w której mówiłam, że się „drze”… ale początek i koniec, będące na innej melodii… UWAAAH *___________* gdyby ta piosenka w całości była taka, byłaby chyba moją ulubioną, stracony potencjał >_< chociaż po czasie idzie się do niej przyzwyczaić, seryjnie C:)
4. Akaboshi – Kobayoshi Sanae – Shounen Onmyouji, IM Akiko
5. Egao no Sonzai ~Sono Imi Mono Suru~ – Noda Junko – Shounen Onmyoji, IM Mokkun (LOL~! Głupawka gwarantowana!)
6. Hiiro no Ookawa – Kaida Yuki, Katsuyuki Konishi – Shounen Onmyouji, IM Masahiro i Guren
7. [Instrumental] Shounen Onmyouji – Shounen Onmyouji (coś jak main theme) XD

***

Więcej niż zazwyczaj, co? Na odtwarzaczy mam konkretnie mówiąc, 12 piosenek, ale te notki piszę się w parę minut i skacząc po nich/robiąc przy okazji inne rzeczy, więc nieraz piosenka minęła, a ja jeszcze nic nie dopisałam XD Trochę to yyy… no wiecie XD Na dzisiaj to chyba wszystko, co miałam przygotowane. Następnym razem jeszcze bonusowy IM song, czyli „Yume no Tsubasa (duet ver.)”, a potem chwila wytchnienia i dostaniecie 2 „pełnoprawne notki” – jedna będzie recenzją na życzenie Shouri, zaś druga typowa: seiyuu + newsy + inne bazgroły + MOŻE jakiś artykuł. Kolejność nawet mi nie jest jeszcze znana, więc się dowiecie jak się pojawią. No i oczywiście to może wyjść… ekhem, jak zawsze, bo tych notek nawet nie zaczęłam. Ale bądźmy dobrej myśli. Pozdrowionka ;*

PS. Czyta to ktoś jeszcze? Jak tak, dajcie jakiś znak życia, bo produkowanie się bez sensu trochę mija się z celem =.=”

Reklamy

Comments on: "„Tabi no Tochuu de Kibou no Uta wo Utaou”, character song Mokony" (2)

  1. MissCreepy said:

    Arigato, arigato, arigato za tamte linki! Wiesz, mój angielski niby nie jest taki zły, ale jak w niektórych chapterach zaczynała się gadka o jakiś kręgach i przeznaczeniu, rozumiałam co 10 słowo, a to się raczej mija z celem, prawda? W każdym razie, od razu biorę się za czytanie tej mangi, choćbym miała do jutra nie odejść od komputera :P

    A co do piosenki Mokony… Jakoś mi nie podchodzi. Jest jakaś taka zbyt przesłodzona i piskliwa, przez co mnie denerwuje. Może mi się tylko wydaje xD I owszem, ktoś to czyta. JA to czytam :3

    Pozdrawiam i jeszcze raz WIELKIEEEEE arigato za linki <3

    • Nie ma za co! ^^ Z jakiegoś powodu doskonale cię rozumiem ;/ Ale z drugiej strony, przez to powtarzanie słów się je zapamiętuje (miałam żywcem dość czytania w kółko price, wish, remain etc.). Nawet jeśli trwa to wieki ^^’
      Hm, właściwie nie radzę się śpieszyć. Zrozumiesz dlaczego koło 200 rozdziału…

      Dziękuję ;* Miło mi ^^

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: