„Życzenie może sprawić, że marzenia staną się rzeczywistością.” – kompendium Tsubasy RC

Ciaossu ;3
Nie wiem, czy wypada dopisać, że to character song, bo wystąpił w anime…  W każdym razie, to ostatnia piosenka z serii „Prezentacja character songów” i przez 2 kolejne notki dostaniecie recenzję oraz newsy-seiyuu-itp. ^^ Cieszycie się? Bo ja bardzo~ Marzy mi się pisanie czegoś innego niż tego XD Mimo wszystko jest w tym coś przyjemnego~ Ale po czasie idzie się zanudzić na śmierć >_< A propos piosenki: jest śliczna ^^ Zdarzyło mi się nią nieraz fazować, a jako oddana fanka SyaoSaku nawet powinnam ;] W ogóle lubię gdy jakaś kanonowa parka ma swój chara song (Hotaru Masahiro i Akiko, uwaaah~), bo zwykle nie tylko jest ładna, ale i jej pasuje plus można się pofanglirlować, a co! Dziewczyną jestem ><„ ^^ Zrobiłam do niej swego czasu AMV, ale tak beznadziejne, że lepiej byście go nigdy nie zobaczyli… XD No co, było moim pierwszym ^^’ Jak go obejrzałam teraz… zbiór bezsensownych klipów nie mających żadnego sensu ani fabuły XD Czyli bzdura ^^” Aaa tak, piosenka! Więc jak już pisałam, podoba mi się. Ze wszystkich przedstawionych tutaj image songów to mój zdecydowany faworyt~! (no dobra, Syaorana też uwielbiam… eee… uznajmy to sentymentem, nie faworytem i będzie ok XD) Nie wiem co w niej takiego jest, ale skutecznie przyciąga ludzi i, czy słucha się ją pierwszy czy tysięczny raz, to i tak nie nudzi. Noo, mnie przynajmniej, nie wiem jak jest z resztą ^^ Nie wierzę, że jest tu ktoś kto tego małego cudeńka nie zna – ale i tak podaję wszystkie dane ;D Może ktoś się na download skusi? Aha, i tym razem dodałam jeszcze wersję samej Sakurci, która jest słodka, ale już bez tego uroku ^^; (chociaż pewnie i tak myślę tak, bo uwielbiam Syaorana hahaha XD)
Uwaga! Angielska wersja tej piosenki również zostanie przedstawiona na blogu, ale… w innym czasie. Z inną serią ^^

Wykonawcy: Yui Makino, Miyu Irino

Preview piosenki (duet ver.):

Preview piosenki (Sakura ver.):

Tekst:
[Sakura] Konna ni no tooku e futari wa kiteshimatte
[oboje] Ano koro no
[Syaoran] Osanai kimi no hohoemi ni mou kaerenai ne
Kimi ga warau sekai de suki de
[Sakura] Soba ni itai sore dake
[oboje] Wasurekaketa itami mou mune ni

Time goes by…
Toki no nagare wa
Futari o kaette yuku keredo
[Syaoran] Nakushita mono mo yume miru mono mo
[Sakura] Sono te o totte omoidasu yo
[Syaoran] Itsumo kimi no soba de

Kanashii koto sae oboeteo kitai kara
[onoje] Kimi no chizu ni
[Sakura] Watashi o tame no peeji o nokoshiteoite ne
Mirai kara fukitsukeru kaze o
[Syaoran] Kimi wa ano hi shinjita
[oboje] Ashita wa motto takaku maiagare

Time goes by…
Toki ga sugitemo kitto kawareru
Mono ga aru no
[Sakura] Todokanai kara mitsuketai kara
[Syaoran] Yume no tsubasa wo sagashi ni yuku
[Sakura] Soba ni ite ne
Zutto

(Time goes by…
Toki no nagare wa
Futari o kaette yuku keredo
Nakushita mono mo yume miru mono mo
Sono te o totte omoi dasu yo)

[oboje] La la la la la la la…

(Time goes by…
Toki ga sugitemo kitto kawareru
Mono ga aru no
Todokanai kara mitsuketai kara
Yume no tsubasa wo sagashi ni yuku)
[oboje] Soba ni iru yo
Zutto

Angielskie tłumaczenie: Wings of Dreams

Download: mediafire (duet ver.), mediafire (Sakura ver.)

***

I to by było na tyle dzisiaj ^^ Tym razem nie zanudzam was niczym innym (tak, cały czas słuchałam „Hotaru”, no i „Yume no Tsubasa”), tylko tym utworkiem :D Cóż, tym razem zobaczymy się za 3 dni ^^ Dam wam… dzień wytchnienia międzynotkowego i dzień wytchnienia od mojego bloga (taaa jasne, już widzę jak ktoś tu wchodzi tak często…). Pozdrowionka ;*

Comments on: "Time goes by…~ „Yume no Tsubasa” (duet ver.), Sakura i Syaoran" (6)

  1. Ja wchodzę tu codziennie i to już od dawna.:) Uwielbiam czytać Twoje wpisy.^^ Tylko jakoś tak wyszło, ze nigdy nic nie komentowałam. Pomyślałam, ze pora to zmienić.
    Co do piosenki: uwielbiam ją!^^ Tego duetu mogę słuchać ciągle i mi się nie nudzi. Uwielbiam SyaoSaku.^^ Ściągnęłam wersje Sakury, bo jej akurat nie miałam. A poprzednie piosenki też są super. Najbardziej spodobała mi się wersja Fai’a. Dzięki Ci wielkie, bo nie wiedziałam o jej istnieniu.:)

  2. MissCreepy said:

    Ja też lubię tą piosenkę <3 Chociaż i tak z całego anime, najbardziej lubię opening Tokyo Revelations, sama nie wiem czemu…

    No xD Właściwie już nie mogę doczekać się newsów i seiyuu, dlatego, że to mi się zawsze najlepiej czyta, poza tym, przy tym seiyuu zawsze coś mnie zdziwi :P

    Pozdrawiam ;*

  3. @Kagami:
    Nawet nie wiesz jak się cieszę! ^^ Czasami dopadała mnie taka chandra na pisanie, bo w sumie nie wiesz, czy ktoś to czyta, czy produkujesz się dla siebie… Podbudowałaś mnie na duchu ;D
    I nie ma sprawy ;] Po części po to napisałam te notki. ^^’

    @MissCreepy:
    Ja właściwie nie mam jakiegoś konkretnego fava… Hm… Swego czasu kochałam „A Song of Storm and Fire”, ale czy jako ulubioną mogę ją nazwać? Heh XD
    „Synchronicity” też dostanie swoje 5 minut na blogu ^^

    „………………”
    Wybacz, chyba jeszcze na seiyuu sobie poczekasz ^^” Mam napisaną recenzję już na następną, nagły przypływ weny ;< Który teraz uciekł, ale mniejsza Ale może się wysile i napiszę o jakiejś dwójce seiyuu, w nagrodzę za cierpliwość XD’
    Pozdrowionka ;*

    Dzięki za komentarze! ^^

Skomentuj

