„Życzenie może sprawić, że marzenia staną się rzeczywistością.” – kompendium Tsubasy RC

Jak tu nie kochać Frana tej piosenki? Mam ostatnio fazę na (Katekyo Hitman Reborn!) SONG “BLUE” ~rivale~ od czasu wyjścia tego albumu (chociaż teraz się trochę wypala), ale nigdy wcześniej nie było okazji napisać notki przy tym, aż do teraz ^^ Cieszcie się, tym razem NIE będzie moich ochów i achów na temat chara songów Shounen Onmyouji. Za to nowego setu z KHRa, ale to przecież inna historia…
A co w dzisiejszej notce? No cóż, to co było, zanim sobie wymyśliłam prezentację chara songów i recenzję. Czyli: seiyuu + moje brednie + newsy + nie-wiem-co.
Yyyych, właśnie się dowiedziałam, że jedna z piosenek K-ON!a i ending Neon Genesis Evangelion 2.0 cośtam, „Tsubasa wo Kudasai”, to ta sama piosenka! A co lepsze, oba to covery XD Byłam w małym szoku, no bo… K-ON! i Evy? Wow.

Hm… plan następnych notek pisałam poprzednio, więc tym razem po prostu przejdę do normalnej notki. Nie mam o czym pisać =.=;;

Newsy~! Dawno tego nie było, co? ;D Aż mi głupio o tym pisać, gdy żywcem nie pamiętam co było ostatnio. ^^’ <sprawdza> Aaa, box MKR! Czyli właściwie dużo nie ma, nic się ciekawego nie dzieje <wzdycha>

Na 10-te urodziny Angelic Layer powstał special zatytułowany: „Angelic Layer 10-Year Jubilee Special – Tenshi no Tamago ~memorial wing~. Zawiera w sobie: różne rzeczy związane z anime, wywiady z seiyuu, preview PV Atsuko Enomoto „Be my Angel” oraz info dotyczące ponownego wydania anime na DVD/Blu-ray.
W październiku wyjdzie kalendarz xxxHOLiCa, kosztujący 1575 jednów (ok.  56,70 zł.; stan z 19 sierpnia). Póki co żadnych konkretnych wiadomości poza tym. <deja vu O: pisałam już kiedyś o tym? hm… w sumie bardzo możliwe>

Z aktualizacji CLAMP-NET, nowości są takie:
☼ Kobato.
– przerwa 9 października (rzadka :O)

Dalej~!
Kobato.tv zrobiło update’a z okładką 10 woluminu anime. Przewińcie stronę na sam dół. Zawierać on będzie 3 część tej dramy CD (o której pisałam wieki temu XD). Data wydania to 22 października.
☼ Szykuje się nowa OAVka xxxHOLiCa! (która to już z kolei… ja chcę coś z TRCkiem ;<) Póki co wiadomo tyle, że wyjdzie na wiosnę 2011. Czyli do tego czasu muszę obejrzeć zaległą, nie jest tak źle.

***

Seiyuu-san-tachi~! Tym razem miałam dać dwóch, bo tyle czasu nikogo nie było (tak jakby mi to robiło różnicę, jak potrafiłam 3 miechy nie pisać i nie dać nikogo…), ale kończą mi się osoby do opisania ;( Więc żeby starczyło na dłużej, sami rozumiecie XD ^^ Nie wiem za bardzo kogo opisać, to polecimy z harmonogramu. Opłaca się go mieć z taką listą~ (gorzej, gdy nawet to nie pomaga)

***

Ten screen wygląda fatalnie :C

Nazwisko/imię: Chiba Saeko [千葉紗子]
Data urodzenia: 26 VIII 1977 (za 2 dni :O)
Miasto: Tokio, Japonia
Nick/i: ?
Grupa krwi: A
Hobby: ?
Umiejętności: ?
Strona: Klik

Aishiteruze Baby (Ayumi Kubota)
Angel Tales (Kitsune no akane)
Ayakashi: Samurai Horror Tales (Oshizu)
Captain Kuppa (Suika)
Chrono Crusade (Azmaria Hendric)
Code Geass and Code Geass R2 (Nina Einstein, Nagisa Chiba)
Gravion Zwei (Fei Xin Liu)
Gun X Sword (Priscilla)
Hamtaro (Lapis-Chan)
Heat Guy J (Kyoko Milchan)
Jigoku Shoujo (Yūko Murai)
Kare Kano (Tsubaki Sakura)
Kemeko Deluxe! (Aoi-chan)
Minami-ke (Hayami)
My-HiME (Natsuki Kuga)/My-Otome (Natsuki Kruger)
Madlax (Chiara)
Nagasarete Airantō (Ayane)
Noein (Ai Hasebe)
Peach Girl (Momo Adachi)
Rosario + Vampire (Ruby Toujyou)
Shugo Chara! (Nadeshiko/Nagihiko Fujisaki)
Shigofumi (Natsuka Kasai)
Spice and Wolf II (Femi Amati)
The Prince of Tennis (Kurumi Ijuuin)
W~Wish (Tsubasa Ohtori)
Zettai Karen Children (Mary Ford)

***

Mam dziwne wrażenie, że już ją kiedyś robiłam… I dlatego nie chce mi się komentować tych postaci, zresztą z ciekawych jest tu tylko Natsuki. Reszta mi zwisa.

***

Wiecie co? Nie mam co pisać C: Totalnie. Żadnych opisów przygotowywać mi się nie chce (wybaczcie~)

Więc to… tyle?! Mam was zostawić z niecałymi 500 słowami?! Z chara songami pisałam więcej! No dobra, tekst piosenki sporo zabierał, ale to szczegół. Tak więc teraz… zabieram się za robienie kochanego offtopu Oczywiście nikt czytać tych ogromnych wypocin nie musi. Jeden czy 2 akapity przeskoczcie i tyle XD Zostałaś/eś? Więc jedziemy dalej~ Czyta z was ktoś light novel Shounen Onmyouji? No cóż, pewnie zauważyliście, że jestem ogromną fanką tej serii, tak więc oczywiście kontynuacje znaleźć musiałam XD Gorzej, że od jakiś 2 lat (!) nikt nie przetłumaczył jednego tomu! Teraz zabrała się za to osoba o nicku „Fanart-only” i w grupie na dA publikuje fragmentami (dobrze, bo ostatnią część ktoś przetłumaczył jakoś w lutym czy początkiem marca, więc… no właśnie) dosyć szybko kolejne części. Zrobiła gdzieś do 10/11 rozdziałów czyli 9-tka za niedługo się skończy… A tak, wspominałam, że łącznie (chyba z side story, o którym kiedyś czytałam) jest ich… 31? Teraz. A nowelka wciąż wychodzi. Więc zanim ktoś to skończy, to: a) zdążę się zsiwieć; b) stracę zainteresowanie (wątpię XD); c) kupię prędzej swoje własne kopie (co sobie obiecałam, że kiedyś ta nowelka wyląduje u mnie na półeczce D: Szkoda tylko, że nikt jej nie wydał na zachodzie, ale z drugiej strony chociaż tłumaczenia nie są tak nielegalne… XDDD). No ale dla takiej historii zrobię wszystko~! No i doczekałam się na TO, co było w szóstej części dziewiątego rozdziału dziewiątego tomiku. Końcówki nauczyłam się na pamięć LOL XD Ale to było takie piękne… *O* „I had promised to stay by your side………. I had promised……. I had promised that…….. that I would stay by your side no matter what, even if it tore me apart………. Where was the child now?……..The child……. No…… I knew his name…….. I could never forget his eyes……….filled with strength and determination…… his smile…. the one that had the power to put anyone at ease……….His life, his energy, and the eagerness with which he undertook any task.” (podejrzewam, że i tak nic nie rozumiecie jak serii nie znacie, ale to dla was lepiej… i trochę to ucięłam, ale inaczej seryjnie bym zaspoilerowała XD). Nad głównymi bohaterami mogłabym się rozwodzić w nieskończoność. Normalnie uwielbiam ich relacje *_* Prawdopodobnie moja ulubiona para (nie yaoi, wszystko inne, tylko nie to xD) PRZYJACIÓŁ (ew. braci/czegokolwiek).  Osobno zresztą też są wspaniali. Tacy… ludzcy i za to ich kocham XD A nie zachowują się jakby byli nie wiadomo kim i nawet będąc silnijszymi od innych, nie wywyższają się. I jak dostaną poważniejszą ranę, to nie kończą Wielkiego Monologu zanim się przewrócą XD Jak w Wybielaczu czy Spirali (Bleach i Naruto, żeby nie było) C: A co się tyczy jeszcze relacji… hm… Seimei i Masahiro też jest cudowne~ (dziadek i wnuk). Zawsze leję jak dziadzio zaczyna ubolewać nad „błędami” swojego wnusia, a ten wpada w totalny szał i rozwala cały pokój XD Awww, niezapomniane chwile… Marzy mi się przeczytanie podobnych scenek w nowelce XD Mimo wszystko 9 tomik to totalny wyciskacz łez ~_~ Ale jak idealnie odwzorowuje… coś, obawiam się, żebym wam troszeczkę zaspoilerowała ^^; Ogólnie SO polecam z całego serca! Trzeba je rozsławić, bo to aż skandal, że tak genialna seria, a mało kto ją zna!

…i się poryczałam w trakcie pisania. Brawo, Nati. O… LOL! Ale się rozpisałam C: A miałam wam ochów i achów związanych z SO darować. Gratuluję sobie poraz kolejny. Mogłam się rozpisać na temat… och, no nie wiem, Kuro, KHRa, DGM, czegokolwiek >_< Dobra~! Offtopowa część przy opach i edach będzie dotyczyła wszystkiego, byleby nie tego! Ciekawe, czy mi się uda to zrobić.

***

Music corner ;]
1. Tsubasa wo Kudasai – Megumi Hayashibara – Neon Genisis Evangelion 2.0: You Can (Not) Advance (to wszystko przez koleżankę! pfff. Muszę się wziąć za te nieszczęsne Evangeliony, które i tak sobie mocno zaspoilerowałam, no ale to w końcu moje genialne szczęście <wzdycha>)
2. Tsubasa wo Kudasai – Hokago Tea Time (bez Azusy bodaj, ale nie wiem jak je inaczej określić xD) – K-ON!
3. End:Res – Iida Toshinobu (TYL!Rokudou Mukuro) – Katekyo Hitman Reborn! [SONG “BLUE” ~rivale~] (l-o-v-e~! Owarinai… onaji you ni…~ uwielbiam tą piosenkę *___* W mojej liście chyba bije pozostałe tej postaci haha XD I ma plus, że teoretycznie śpiewa ją TYL!Mukuro *_* – nie, nie robi to żadnej różnicy – a ma o wiele lepszy design niż TYE! <333 Awwww, ale może bez zbytnich fangirlizmów)
4. FLAMING RAGE – Ikeda Masanori (TYL!XANXUS) – j/w (lepsze od tego poprzedniego, ale nie mógłby zaśpiewać… no nie wiem, o kwiatkach na łące?! Chociaż z drugiej strony może lepiej nie)
5. BREAK OUT – Takahashi Hiroki (TYL!S. Squalo) – j/w (kowase, kowase… strasznie zapada w ucho ^^ Zastrzeżenie mam tylko do pomieszanych „VOOOOIII” i „wooooo” XD Brzmi prawie identycznie~! IMO Takahashi-san śpiewa o wiele lepiej jako Squalo niż poprzednio :D)
6. bloody prince – Fujiwara Yuuki (TYL!Belphegor); chórki ?? (TYL!Lussuria) – j/w (Lussuria tutaj rządzi xD a piosenka niezła, istna psychodela XD)
7. Special Illusion – Kokuryu Sachi (Fran) – j/w (Fran i las krwi? O: Trochę się to gryzie, no ale w końcu tyle czasu przebywa ze swoim Bel-sempaiem, że kogo to dziwi? Dobra, powiem wprost. Tekst jest fajny, ale nie dla Fran-chana. Albo tak pół na pół. No bo pewne rzeczy tu normalnie nie pasują ;/ Albo to tylko moje wrażenie…? Ale ogólnie kocham tą piosenkę <3 I Frana, ale to pewnie już mówiłam)
8. PARADE – Ohyama Takanori (Byakuran) – j/w (czeeeeemu, ja się pytam: czemu?! Czemu wszystkie piosenki tego gościa są takie radosne?! IMO niezłe)
9. SIMULATION – Toyonaga Toshiyuki, Tsuda Kenjirou (TYL!Irie Shouichi, TYL!Spanner) – j/w (hahaha, to jest… dziwne, ale całkiem fajne! O: tylko z tych mechanicznych rzeczy pewnie powoły nie skapowałam LOL)
10. Kyouki no Hana – Kazuki Kato (Kikyou) – j/w (<3333333333333 Samo nazwisko mi do tego wystarcza~! Ten gość to geniusz~!!! ;D)
11. Shinra no Uta – Nakata Kazuhira (Byakko) – Shounen Onmyouji
12. Ashita he no Michi – Jun Fukuyama (Fujiwara no Toshitsugu) – j/w
13. Tsukiyo Gyou (Bonus Track) – Noda Junko (Mokkun) – j/w…
14. Roku Tousei – Kaida Yuki (Abe no Masahiro) – j/w
15. Egao no Sonzai ~Sono Imi Suru Mono~ – ?? (Mokkun) – j/w
16. Enshin – Konishi Katsuyuki (Guren) – j/w
17. Shinkirou – Kaida Yuki (Abe no Masahiro) – j/w
18. Chikai – Konishi Katsuyuki (Guren) – j/w
19. Umashi Miyako – Seki Toshihiko (Suzaku) – j/w (miyako nie znaczy przypadkiem stolica? :O)
20. Akatsuki no Hi – Hayami Risa (Kouchin) – j/w
21. Hotaru – Kaida Yuki (Masahiro), Kobayashi Sanae (Akiko) – j/w

***

OK, offtop sprawił, że notka jest 3 razy dłuższa XD A nawet przebija poprzednią i to o wiele, haha XD Ehm, muszę się wziąć za siebie na poważnie C: Pozdrowionka ;*

Skomentuj

