„Życzenie może sprawić, że marzenia staną się rzeczywistością.” – kompendium Tsubasy RC

Hej wam. W chwili kiedy zaczęłam pisać tą notkę doszłam do pewnego wniosku. Ja naprawdę… muszę przestać czytać doujiny. Rozumiem, że idealnie się nimi fazuje czekając na nowe rozdziały (itp.), ale zaczynam się czuć jak jakiś… zboczeniec O: Bo wszyscy wiemy na czym tego typu rzeczy się koncentrują. Hm, jestem pewna, że już o tym pisałam, ale tak jakoś… urg. Z moją głową naprawdę jest coś nie tak. I kto by pomyślał, że jeszcze pół roku temu byłam taka niewinna… od teraz nienawidzę Hikago, bo od tego się zaczęło. Od mangi, gdzie stworzenie piątej pary jest już wyzwaniem… NIEWAŻNE. Nie będę was zamęczała takimi yaoistycznymi rzeczami (ja nawet nie jestem fujoshi! …nie jestem, prawda?), bo jeszcze wejdę w szczegóły, a tego raczej bym nie chciała. UCH. Dobra, no to teraz przejdźmy do właściwej części notki… *ma nadzieję, że ani nikt z rodziny, ani żaden kolega/żanka z klasy nigdy mojego bloga nie przeczytają*
Jak pewnie zauważyliście czytając tytuł, dzisiejsza notka będzie miała podobną formułę, co chara songi, z naprawdę niewielkimi różnicami. Czyli info o piosence + download + typowy offtop muzyczy XD I razem +600 słów, z czego większości nie trzeba czytać. Taaaak. To moja ukochana część ^^;
Tutaj powinnam chyba napisać coś o mojej opinii na temat piosenki, jak poprzednio… Hm, „Blaze” jest naprawdę świetną piosenką.  Łatwo wpada w ucho i jest dosyć przyjemne (ale i tak Aerial cenię sobie o wiele wyżej). W zasadzie nie mam się do czego przyczepić. A tak btw, wokalista ma świetny głos <3
Animacja jest ok. W sumie dosyć ciemna (ok, to brzmi idiotycznie XD chodzi mi o kolorystykę) i ma w sobie wiele niepotrzebnych fragmentów, ale przyciąga i to jest najważniejsze ^^
A teraz zapraszam na dalszą część… (ups, coś długaśny wyszedł mi ten wstęp XD)

Wokalista: Kotani Kinya

OP anime:

Tekst (full ver.):

Hatenaki yume motomeru shirube naki sekai de…

Kasanaru omoi kokoro tsukisasu kodou
Shizuka ni tsuzuku tamerai mo nai uta
Tooku sora no kanata kara mazariatta bokura no kage
Hitsuzen to kimagure no naka shirusareta kioku

Surechigatta toki no uzu
Kuchihatetemo kimi no koe wo shinjite

Hatenaki yume motomeru shirube naki mirai de
Boku ga hikari nakushitemo itsuka
kimi ga tomoshite kureta kirameku mune no honoo
Tsubasa ni kawaru kibou no kakera

Yamanai ame to yasashiku nureru tsuki
Kizutsuitemo ii kaze ni yure yuku bojou
Kurayami mo tsuranuku shisen aoku sunda hitomi no oku
Zetsubou mo kodoku mo koete kizamareta shirushi

Yugandeku toki no hazama
Kawashita kizuna ni kimi wo kanjita

Hakanaki michi wo tadoru kotae naki sekai de
Fui ni mayoi tachidomatteru kimi yo
Mune kiramekasu kibou no asu e

Hakanaki yume motomeru kotae naki sekai de
Boku no negai todokeru kagayaku mune no honoo

Hatenaki yume motomeru shirube naki sekai de
Boku ga hikari nakushitemo itsuka
Kimi ga tomoshite kureta kirameku mune no honoo
Tsubasa ni kawaru kibou no kakera

Polskie tłumaczenie wykonała Shouri. Zapraszam do niej! (właśnie zdałam sobie sprawę, że ona właściwie też udostępnia download i ta notka po części jest bezcelowa, ale mniejsza o to)

Download: mediafire

***

Music time~! Erm, nie chce mi się sprawdzać czyj seiyuu jest czyj, więc po prostu wpiszę imię postaci XD
1-8. Various (czyt. Shounen Onmouji IM songi XD)
9. Oretachi no JOY! – Gokudera, Yamamoto – Kateikyoushi Hitman Reborn! IM Song (wrrr… nie znoszę 8059 Gokudera ma być z Tsuną! Jak już coś, bo i tak wspieram TsunaKyouko, a nawet TsunaUni jest lepsze od tych yaoistycznych wybryków, ale duety mają fajne~)
10. Ore Kara no Message – Reborn-arcobelono, Reborn-dorosły j/w (jak ja mogłam nigdy tego nie przesłuchać w całości?! Ta piosenka jest genialna <3 I trochę smutnawa, jakby spojrzeć na to z drugiej strony. „Omae wa BOSU… nanda…” Zdecydowanie najlepszy chara song tej postaci ^^ I najdłuższy… ale to już inna historia.)
11. …loop – Gokudera – j/w (tekst mnie zabija, naprawdę. I jak tu nie lubić GokuTsuna? Ech… IMO najgorszy utwór tego bohatera, Hashire! i YELL o wiele lepiej przypadły mi do gustu~! Są energiczniejsze, a to tylko do emowania się nadaje, haha)

***

No to tyle na dzisiaj (cieszcie się, że tak krótko XD). Paaa~! Do jutra >D

PS. Przyznać się szczerze (chociaż… “Being honest is instant death”, jak śpiewa Fran w „Special Illusion”), kto przeczytał wszystkie 3 notki i jeszcze żyje (wooh, prawie pasuje xD)?

Comments on: "„Blaze”, Tsubasa Chronicle OP1" (4)

  1. Doujiny… ja właśnie doujinów nie czytuję, bo mam przeświadczenie, że nic w tym nie ma oprócz wiadomych treści (no i może czasami nawet całkiem ładnej grafiki). Temu też smutów za bardzo nie lubię – jakoś to nie moja bajka. Cóż nieważne ;]

    Blaze to szczerze mówiąc przez długi czas był jeden z moich ulubionych japońskich utworów – szczególnie mi się podoba muzyka, która jest ciekawa, a brzmienia te nie przewijają się w co drugiej j-popowej piosence ^^ Do tego wokal jest bardzo przyjemny :)

    Tłumaczenie… Rany Boskie! Moje tłumaczenie! Co prawda nie jest tak złe jak wersja pierwotna (drugiej tłumaczenie w życiu!), ale i tak patrzę na nie z ciarkami na plecach, że teraz przez Ciebie przeczyta je więcej osób ;D

    Pozdrawiam ^^

  2. Doujinów niestety nie czytuję, bo (nie bij mnie, nie bij mnie)… nie lubię yaoi xD No po prostu nie trawię. Yuri też nie. Nie żebym jakimś homofobem była, po prostu mi to nie podchodzi, choćbym na uszach stawała. No chyba, że się trafi jakiś hentai z bishem ładnym, wtedy sobie obejrzę, ale to rzadkość niesłychana zauważyłam.

    Co do Blaze, lubię ten utwór, ale szału nie ma, nadal wolę ten z OAV’ek xD

    W każdym razie… Ja przeczytałam wszystkie 3 notki i żyję, jeszcze, jak widać xD

    Czekam na newsa :*

  3. Jeśli nie łączysz kolegów ze szkoły w yaoi pairingi to znak, że na razie jest okej =_= Wierz mi w tych sprawach jeszcze coś mam do powiedzenia.
    Ha! Ja ostatnio zostałam okrzyknięta pedofilem, po tym jak widząc dwóch, super, cudnych i słodkich chłopaków-shoty z mojej budy, sugestywnie powiedziałam ”Mmmmmniam” i zrobiłam coś w stylu ”rape face” XD

    • @Shouri:
      E tam, niektóre doujiny naprawdę są genialne. ^^; Tylko przy takiej ilości shitu znalezienie czegoś dobrego bez szwanku na zdrowiu trochę równa się z cudem. Też nie czytałam. Do czasu fazy na Hikaru no Go, gdzie szukałam czego się tylko dało z tą serią xD

      Nie bój się, nikt cię za to nie zje~! Z mojej perspektywy to właśnie sprawi, że ludzie cię pokochają jeszcze bardziej XDDD Bo popatrz, przecież większość nie patrzy na jego poprawność, a fakt, że jest xD Smutna (???) prawda.

      Pozdrowionka ;*

      @Alyn:
      Nie robię tego O_O Mówiłam, że nawet do crack pairingów czasami (często -___-) podchodzę z duuużą rezerwą, więc wiesz ^^
      Pedofilem? No wiesz, w takim razie większa część mojej klasy to pedofile, bo jesteśmy z tego dosyć znani (tzn. „podziwiania” małych chłopczyków, którzy w 70% są tacy słodziutcy, że aż milutko człowiekowi XD).

Skomentuj

