„Życzenie może sprawić, że marzenia staną się rzeczywistością.” – kompendium Tsubasy RC

Wszyscy czytelnicy, których wiem, że nie mam! Ta notka została zaczęta końcem października ubiegłego roku. Jak zauważyliście, od pół rok unie napisałam nic… ekhem, no napisałam, ale nic, co chciałabym dać tutaj na bloga. Dlatego postanowiłam się zrewanżować i napisać notkę godną tego bloga. Długą jak cholera, więc oficjalnie podzieloną na części. Jeśli ktoś by to przeczytał (hahaha), to miłej zabawy.

Spis treści:
Część 1 – Offtop Nati
Część 2 – Tsubasa -RESERVoir CHRoNiCLE-
Część 3 – Newsy
Część 4 – Ending #1, Maaya Sakamoto i „Loop”
Część 5 – Inna manga, „RG Veda”
Część 6 – Seiyuu
Część 7 – Kobato. się kończy w dniu 3 urodzin bloga!… czyli krótkie podsumowanie tej mangi
Część 8 – Koniec xxxHOLiCa i wyjaśnienie Tsubasy?
Część 9 – Kronika Skrzydeł

Część 1 – Offtop Nati

„I am used to being alone for such a long time
And I face it with a smile.”
(Jackie Chan & Kim Hee Sun, „Endless Love”)

Znudziły mi się te rankingi/OPy/EDy/wszystko nie związane z TRC! Dlatego dzisiaj postanowiłam stworzyć notkę na tyle Tsubasową, na ile się da ;> Dla wszystkich fanów przygotowałam kilka niespodzianek…  Tak, ta notka jest w 70% tym, do czego ten blog został stworzony, jaki sobie wymyśliłam schemat prawie 2 lata temu. Reszta to inne CLAMPowe brednie… to w końcu ja ;P

Przez te pół roku bardzo wiele się wydarzyło… Może zacznijmy od tego, że przez 3 miesiące byłam bez neta, więc brak notki w tym czasie należy mi wybaczyć (nieważne, że właśnie wtedy mogłam spokojnie pisać… naprawdę nieważne…).
Pisałam w tym roku egzaminy. Były beznadziejne. Co do licha robiło tyle historii w tej humance?! (wynik: 43/50) I matmy w matmie to prawie w ogóle nie było… a już na pewno nie 50%, jak wskazuje tytuł. (wynik: 37/50) A anglik? Do d*** przedostatnie zadanie, ale ostatnie… NAPISALI BREDNIE O GREEN DAYU <333 I Nat miała ekstra fazę XD Chociaż ciężko było się skupić nucąc jednocześnie Jesus of Suberbia, nie było źle XD (wynik: 50/50) A teraz… zapomnieć o tym.
Jestem oficjalnym absolwentem gimnazjum, chociaż wciąż nie mogą się przyzwyczaić do myśli, że ‚oni’ nie są już w mojej klasie. Po 9 latach będzie mi się trudno przestawić, ech. Ale przeżyję! I cieszę się, że wreszcie się oderwę od tej bandy debilów!
Ostatnimi czasy wróciła mi absolutna faza na mangę Loveless. W sumie przez przypadek, bo… czytając po tej 3 miesięcznej przerwie nowe rozdziały bardzo się zdenerwowałam, że ja z tego już nic nie pamiętam. Uznałam, że MUSZĘ zrobić re-reada, bo inaczej to się mija z celem. I wraz z tym pomysłem skazałam się już na ponad miesiąc bardzo częstych myśli o tym, chętnych powrotach i przeglądaniu mangi, czytanie ff, a nawet re-watcha anime (doszłam gdzieś do 3 czy 4 epa, yeah~ to naprawdę jest gorsze, niż sądziłam). Przeczytałam także inną mangę Kougi Yun (wreszcie! chęć miałam już 2 lata temu, gdy po raz pierwszy czytałam Lovelessa) – Earthian. Może dlatego, że co chwilę trafiałam na złe opinie i jakoś obniżyłam poprzeczkę… ale ta manga była świetna. Początek może i nie najlepszy (wszyscy myślą odwrotnie do mnie… albo ja odwrotnie do nich), ale gdy się człowiek wciągnął, to czytanie było samą przyjemnością. Naprawdę polecam fanom romantycznych historii, którym względnie trudne tematy sprawiają samą przyjemność. Piękna manga <3 Ale anime za to jest jednym z większych gniotów, jakie widziałam. Zero romantyzmu, sensu i fajności. Po prostu naciąganie 2/10 za niezły dobór seiyuu (i ładny 1 ending).
Z innych „ważnych” produkcji…
Toradora!
– geniusz ;3 Myślałam, że to będzie typowa komedia (!) romantyczna, nigdy nie spodziewałabym się tego, że to opowieść bardzo życiowa i zawierająca sporo wzruszających scen. Żałuję, że aż tyle zwlekałam z oglądaniem…
Puella Magi Madoka Magica – czyli dziecko z muzyczką Kajiuriny i endingiem Kalafiny, który z czegoś a’la CardCaptor Sakura (jak myślałam pierwotnie) zrobił się Tsubasą i X’em z prawdziwego zdarzenia. Odwrócone schematy? No i co z tego? Ryczałam jak głupia na 4 i dwóch ostatnich, epach!
Suzumiya Haruhi no Shoushitsu – jako raczej marna fanka przygód Haruhi, muszę przyznać, że ten film był genialny.
FMA: Brotherhood – puszczany obecnie na HYPERze, nie mogłam więc sobie odpuścić… i kurcze, FMA naprawdę jest niesamowite. Nie doceniłam tego. Mocno się wciągnęłam ;]
Tales of Symhponia: Tethe’alla-hen – awww ^________^ Pierwsza seria była shitem w porównaniu z tym cudeńkiem! No i Zelos – czy jest ktokolwiek, kto powie, że ten słodki drań nie jest kochany?
Pandora Hearts – #%$^%@&$!!! ach, ***** R.I.P. Dalej w to nie wierzę!
No cóż, tyle starczy. Ogólnie ostatnio jestem w fazie namiętnego czytania 1-tomowych yaoiców. Nie wiem co się ze mną dzieje. Ale cóż, gdy widok kolejnej laski, która chce byś chłopakiem (ach, After School Nightmare), jest już odrażający, to się nie dziwcie. Poza tym yaoi zawsze jest dobre na relaks xD Gorzej, że mam tyle nadrabiania, a ja sobie tylko dowalam… o, wiem, początkowo-wakacyjne postanowienie! Nie zabiorę się za żadną nową mangę, póki nie zajmę się starymi!… o kurde, będzie ciężko ;<
KALAFINA WYDA NOWY ALBUM W SIERPNIU!!! Każdy ich fan powinien rozumieć moje uczucia~! Mam tylko nadzieję, że nie przekonam się do niego pół roku później, jak było z „Red Moonem” ^^;; No i ciekawa jestem czy uwzględnią w nim „symphonię” full vera? Bo skoro rzekomy TV size ma ~4 minuty… to ile będzie trwał full?!

Zapraszam wszystkich na mojego innego bloga, prowadzonego z przyjaciółką – Reversed Views. Wakacje się zaczęły, naprawdę będziemy pisać regularnie!…

A, byłabym zapomniała. Hasła do poprzednich notek:
Top20 Girls – uninstall
Top60 Boys – kizuna

***

Część 2 – Tsubasa -RESERVoir CHRoNiCLE-

„It doesn’t matter if we were abandoned or abused or both. As long as we’re together, then it doesn’t matter. But if it’s one person alone… then it’s just too hard.” (Loveless, vol.05, chp. 31)

*GŁÓWNE DANE*

Imię, nazwisko:
Mokona Modoki (biała)

Prawdziwe imię:
Soel

Wiek:
? (data urodzenia: 14 lutego xD’)

Debiut:
Rozdział 2 (manga Tsubasa RESERvoir CHRoNiCLE)
Rozdział 12 (manga xxxHOLiC)
Odcinek 2 (anime Tsubasa Chronicle)

Rodzina:
Larg (czarna Mokona)

Pochodzenie:
Stworzona przez Yuuko i Clow Reeda

Moc i umiejętności:
108 sekretnych technik

Imię oznacza…:
Właściwie to „nazwisko”… „Modoki” oznaczy „pseudo”, czyli mamy „fałszywą Mokonę”, „kopię Mokony”. Jest tak ponieważ te Mokony pochodzę od tych z Magic Knight Rayearth. (źródło: Soel to Larg: Mokona=Modoki no Bouken)

*OPIS*
Mokona jest bohater…em/ką (Mokona to Mokona! no…), które (ok, będę używać formy nijakiej, śmiejcie się dowoli! chociaż forma żeńska też chyba byłaby poprawna) ma kluczową rolę w podróży bohaterów – przenosi ich ono między światami i jest łącznikiem z Yuuko. Ponadto tylko dzięki… (o kurde, brak rodzaju nijakiego!?) temu czemuś, bohaterowie są wstanie się porozumieć, pomimo pochodzenia z innych światów. Jest ono również odpowiedzialne za znajdowanie piór Sakury. Biała Mokona posiada czerwony klejnot.
Wraz z Czarną Mokoną, są tworem Yuuko i Clow Reeda, będąc jednocześnie kopią Mokony z Magic Knight Rayearth. Różnią się jednak one od oryginału. Mokony zostały stworzone by zatrzymać plany Fei Wong Reeda oraz po to, aby pomóc Syaoranowi w jego wyprawie, o której Yuuko wiedziała o wiele wcześniej. Zostało ukazane, że wiedziały o historii Sakury Kinomoto (CardCaptor Sakura) i wydarzeniach z jej świata.

***

A teraz coś, co sprawiło, że dostałam nagłej ochoty na napisanie notki i w dodatku Tsubaso-centrycznej… ^_^

***

»Przygoda chłopca, który szuka „skrzydeł”, się rozpoczyna!!«
Numer tomiku: 1
Cover tomiku: Sakura/Syaoran
Rozdziałów: 5 (1-5)
Opis: Syaoran, młody archeolog, żyje sobie spokojnie, pracując na wykopaliskach czy spotykając się ze swoją najlepszą przyjaciółką, księżniczką Sakurą. Do czasu pewnego wydarzenia, w wyniki którego Sakura traci „duszę” – wszystkie swoje wspomnienia od narodzin po ‚dzień dzisiejszy’. Rozpadła się ona na miliony piórek i porozrzucała między różnymi światami. Taki stan rzeczy grozi jej śmiercią, więc Syaoran zostaje wysłany do Wiedźmy Wymiarów, gdzie spotyka Faia i Kurogane. Po zapłaceniu ceny czwórka bohaterów, z towarzystwem Mokony Modoki rusza do pierwszego świata w poszukiwaniu wspomnień dziewczyny. Trafiają do Republiki Hanshin, dowiadując się o tym miejscu oraz o kudanach, istotach z tego świata. I zanim się spostrzegli trafili w poważne tarapaty…

***

»?«
Numer tomiku: 2
Cover tomiku: Syaoran
Rozdziałów: 8 (6-13)
Opis: Syaoran ratuje Masayoshiego przy pomocy swojego kudana, zaskrabiając sobie sympatię Shougo. Podróżnicy odkrywają, że jedno z piór księżniczki jest w… kudanie! Problemem jest, w którym. Przy okazji dowiadują się o gangu walczącym z Shougo i spotykają Touyę i Yukito w tym świecie. Następnie Mokona z Masayoshim zostają porwani przez Primerę, przez co drużyna nie może się porozumieć. W międzyczasie poznają kudany Kurogane oraz Faia. A później Syaoran doznaje poważnego szoku, kiedy… dowiedzcie/domyślcie się sami ^^

***

I o to ta największa niespodzianka… Nati postanowiła zrobić Tsubasowy re-reading i to skutkuje tym, że przez jakiś czas na blogu będą się pojawiać opisy danego tomiku ;] Nie będę streszczać każdego rozdziału z osobna, bo to by zajęło wieki… ale przynajmniej będziecie mieli w najbliższym czasie wszystko z TRC ^^ (to w końcu blog o tym, prawda? xD). Zbyt detaliczne to to jednak nie będzie, ale liczy się inicjatywa, lol XD Znaczy się, celowo pozbywam się szczegółów, zwłaszcza tych kluczowych, żeby nie popsuć komuś przyjemności z czytania ^^ Nie wiem czy zaliczę przy tym wszystkie tomy, czy tylko do 25 (gdzieś w jego środku jest 195 chapter, od którego zaczęłam „cotygodniowe” streszczonka), zobaczymy jak się rozpędzę. Postaram się jednocześnie nie sypać spoilerami, jak to ja mam w zwyczaju… ^^;; W razie jakiś pytań piszcie w komentarzach ;]

***

Część 3 – Newsy

„I have lived for a long time, but this is my first time meeting a SPACE ALIEN. What kind of counterattack is that sparlky smiley face expecting from me?” (Kuroshitsuji, vol.02, chp. 5)

CLAMPice zilustrowały covery blu-rayowych wydań filmów CCSa.
    
To może tylko wrażenie, ale jak dla mnie, to od razu widać, że obrazki są nowe. A niby CCS nie był rysowany aż tak dawno… Btw, zauważyliście jak się Kero-chan opalił na pierwszej ilustracji? Hahaha ;D

***

Jeśli ktoś jeszcze nie wie, w tym sezonie (czyli letnim) będzie emitowana seria BLOOD-C, której autorami historii i chara designu jest CLAMP! Dotychczas ukazane nam PV*:



*link do PV4 też już jest, jak pojawi się na yt, to dodam

Czytając komentarze… chyba będzie trzeba obejrzeć coś z BLOOD+.

***

Manga Kobato. kończy się w lipcu. Tak jak „przewidziały” włoskie wydania kilka miesięcy temu. Z podobnego źródła wyszły informacje na temat tego, jak owoż manga X miałaby być reaktywowana… CLAMPice aktualnie pracują tylko nad GATE7, czy więc jest szansa na to? Miejmy nadzieję!

(…nie, nie wierzę w to)

***

Część 4 – Ending #1, Maaya Sakamoto i „Loop”

Wokal: Maaya Sakamoto
Tłumaczenie: polskie/angielskie
Download: ściągnij tu

nee kono machi ga yuuyami ni somaru toki wa
sekai no dokoka de asahi ga sasu
kimi no te no naka sono hana ga kareru toki wa
chiisana tane o otosu darou
fumikatamerareta tsuchi o michi da to yobu no naraba
me o tojiru koto de mo ai kanaa

kono hoshi ga tairanara futari deaete nakatta
otagai o toozakeru you ni hashitteita
supiido o yurumezu ni ima wa donna ni hanarete mo
meguru kiseki no tochuu ni mata mukaiau no darou

nee kono machi no yuuyami ga sari iku toki ni
kono namida tsuretette

katarikakete kuru moji o shousetsu to yobu no nara
todokanai kotoba wa yume kanaa

yodomi naku nagareteku kawa ni ukabeta konohade
umi o mezashite kumo ni natte ame de furou
tooi kimi no chikaku de ochita tane o sodate you
chigau basho de kimi ga kizuitekureru to ii n dakedo

kono hoshi ga taemanaku mawaritsuzukete iru kara
chiisaku aketa mado no soto keshiki o kae
watashi no aishita hana sotto mebaeru kisetsu de
meguru kiseki no sono hate mata mukaiau no darou
mukaiau no darou
kururu mawaru kuru kuru to
kuru kuru kimi no mawari o

***

Część 5 – Inna manga, RG Veda


300 lat temu potężny wojownik zbuntował się przeciw Cesarzowi Niebios, zabił go, koronował się na nowego władcę i rozpoczął okres tyranii. Ale istnieje przepowiednia, która mówi, że zbierze się Sześć Gwiazd i obali jego rządy. Tymczasem władca klanu Yasha znalazł Ashurę, ostatniego z rodu Ashura i razem wyruszyli na poszukiwania Sześciu Gwiazd. Kto do nich należy? I czy „nieomylna” przepowiednia naprawdę się spełni? Przeczytaj!

-> Anime: – (nie oglądałam)
-> Manga: 10

PS. Wiem, że użyłam innej czcionki niż zawsze to tego, ale gdzieś mi się tamta zapodziała ToT A pech chciał… że RG Veda to jedyna manga (którą chce w ten sposób opisać), której nie zrobiłam „obrazka tytułowego”… ech.

Część 6 – Seiyuu

Nazwisko/imię: Nazuka Kaori [名塚 佳織]
Data urodzenia: 24 IV 1985
Miasto: Tokio, Japonia
Nick/i: ?
Grupa krwi: B
Hobby: skrzypce (*______*), snowboard, stepowanie
Umiejętności: ?
Strona: Klik

07-Ghost (TV) as Sister Libelle
30-sai no Hoken Taiiku (TV) as Natsu Andō
Amagami SS (TV) as Tsukasa Ayatsuji
Bottle Fairy (TV) as Chiriri
Canvas 2 – Niji Iro no Sketch (TV) as Elise Housen
(Le) Chevalier D’Eon (TV) as Lorentzia
Code Geass: Lelouch of the Rebellion (TV) as Nunnally Lamperouge
CODE-E (TV) as Sonomi Kujo
Daa! Daa! Daa! (TV) as Miyu Kouzuki
Darker than BLACK (TV) as Pai
Di Gi Charat Nyo (TV) as Usuzu-chan
Eureka Seven (TV) as Eureka
Fruits Basket (TV) as Kisa Soma
Fullmetal Alchemist: Brotherhood (TV) as Maria Ross
GA: Geijutsuka Art Design Class (TV) as Miyabi „Kyoju” Ohmichi
Gag Manga Biyori 2 (TV) as Usami
.hack//Unison (OAV) as Subaru
Hametsu No Mars (OAV) as Isono Shizuka
Inukami! (TV) as Nadeshiko
Kämpfer (TV) as Shizuku Sangō
Kämpfer für die Liebe (TV) as Shizuku Sangō
Keitai Shoujo (ONA) as Momoka Fujimiya
Kishin Taisen Gigantic Formula (TV) as Sylvie Mirabeau
Kono Aozora ni Yakusoku o – Yōkoso Tsugumi Ryōhe (TV) as Akane Itamura
Madlax (TV) as Annu
Master of Martial Hearts (OAV) as Aya Iseshima
Memories Off #5 Togireta Film (OAV) as Yoshiumi Sawarabi
(Les) Misérables – Shoujo Cosette (TV) as Cosette
Mission-E (TV) as Sonomi Kujo
Moetan (TV) as Arisu Shiratori
Motto To Love-Ru -Trouble- (TV) as Yui Kotegawa
Naisho no Tsubomi (OAV) as Tsubomi Tachibana
Nanaka 6/17 (TV) as Satsuki Arashiyama
Natsu no Arashi! (TV) as Kaja
Noein – to your other self (TV) as Miho Mukai
Now and Then, Here and There (TV) as Lala-Ru
One Piece (TV) as Soran
Over Drive (TV) as Yuki Fukazawa
Seven of Seven (TV) as Nanapon
Shina Dark – Kuroki Tsuki no Ō to Sōheki no Tsuki no Himegimi (OAV) as Christina
Shugo Chara! (TV) as Misaki Watarai
Skelter+Heaven (OAV) as Konomi Tamura
Sket Dance (TV) as Kaoru Yagi
Soul Eater (TV) as Tsubaki Nakatsukasa
Spice and Wolf (TV) as Chloe
Strike Witches (OAV) as Lynette Bishop
Strike Witches (TV) as Lynette Bishop
Strike Witches 2 (TV) as Lynette Bishop
Sumomomo Momomo (TV) as Tenten Koganei
Sweet Valerian (TV) as Kate
Tears to Tiara (TV) as Conal; Llyr
Tensai? Dr. Hamax (TV) as Kaori
To Love-Ru (TV) as Yui Kotegawa
Towa no Quon (movie) as Tei Ryūmonji
True tears (TV) as Hiromi Yuasa
Tytania (TV) as Lydia
Windy Tales (TV) as Nao Ueshima
Zenmai Zamurai (TV) as Wataame-hime

PS. Wystąpiła też jako Chii w pierwszym odcinku anime, ale… nie chciało mi się już tego edytować x_X I wybaczcie za brak zamiany „(xx) as” na „-„. Leń zwyciężył.

PS.2. Uch, jak mi brakowało robienia tego ^_________^

Część 7 – Kobato. się kończy w dniu 3 urodzin bloga!… czyli krótkie podsumowanie tej mangi


„If I had any wishes, he would grant just one. I answered that I wanted to live.” (Kobato, vol.06, chp.23f?)

Kobato. zawsze kojarzyło mi się ze słodką, naiwną historią, jednocześnie bardzo ciepłą – idealną na zimowe wieczory. Kiedy pojawiły się informacje, że anime będzie crossoverem z Wishem, w mandze również pojawiły się pierwsze tego oznaki. I to był punkt zwrotny. W tym momencie manga zaczynała nabierać ciemniejszych kolorów, stawała się typową CLAMPową gmatwaniną (całej akcji z ekhem dalej chyba nie kapuje w 100%, no ale to CLAMPice xD). Aż doszła do swego końca. Gdy czytałam ostatnie rozdziały, zdałam sobie sprawę, że ta historia nie jest ani słodka, ani naiwna. Całość była od początku przemyślana i, chociaż tego na pierwszy rzut oka nie widać, dosyć poważna i dojrzała. Nie chce za dużo zdradzić, ale powiem tylko tyle, że wyjaśnienie kim jest Kobato i czego szuka w naszym świecie, nawet mnie zaskoczyło. Dlaczego? Ponieważ nie spodziewałabym się tego, zwłaszcza po tym.

„I want to go to the place where the people I love are.” (Kobato, vol.06, chp.23f?)

Wydawać by się mogło, że to w sumie nie jest życzenie jakieś bardzo ważne albo wyjątkowo trudne do spełnienia. W końcu ludzi można kochać wszędzie… A jednak było coś, co sprawiło, że to nie było takie hop-siup dla Kobato-chan. Serio, ta bohaterka zyskała u mnie naprawdę sporo.

Póki co historia doszła do dosyć krytycznego momentu i ostatni rozdział ma być oficjalnym zamknięciem. Czy Kobato. doczeka się happy endu? Czy może skończy w bittersweetowym stylu (tak częstym u CLAMPa ostatnio) bądź nawet stanie się 100% tragedią? Zobaczymy za kilkanaście dni!
No ale serio, ja w to nie wierzę. Domyślam się jaki będzie end i to mnie bardzo wkurza, że jak CLAMP, to jest możliwy… Ludzie, błagam was! Zakończcie Kobato. z godnością i nie dajcie fanom zakończenia zerżniętego z Wisha bądź anime!

***

Część 8 – Koniec xxxHOLiCa = wyjaśnienie Tsubasy?


No właśnie… xxxHOLiC miał ponoć wyjaśnić całą resztą niewiadomych z TRC… tylko… coś mu skiełzło. Wszystkie rozdziały po pewnym wydarzeniu, znanym z obu mang, dotyczącym Yuuko, bardzo straciły na poziomie. A zakończenie? Bez urazy CLAMPice, ale dałyście plamę. Bo w zasadzie dostaliśmy open endinga (niezupełnie… znaczy… przeczytajcie, a zobaczycie co mam na myśli), całkiem smutnego btw. I pokręconego. O co chodzi zrozumiałam dopiero za którymś tam re-readingiem. Boli tylko to, że zrozumiałam, że tam jest jeszcze połowa rzeczy do zrozumienia. A co gorsza, ending TRC jak był bittersweetowy i otwarty, taki pozostał. Może kiedyś jakiś sequel? Nie cała seria; 1 tomik, a nawet oneshot, wystarczy. Cokolwiek, serio!

***

Część 9 – Kronika Skrzydeł

Co nowego na blogu?
Wprowadziłam subskrypcję  – nie żebym się łudziła, że ktoś się zapisze czy coś, no ale gdyby jednak…
Stworzyłam również ANKIETĘ. Bardzo prosiłabym o jej wypełnienie!


(link dostępny również z prawej strony bloga)
I to w zasadzie tyle dzisiaj… do następnego razu ;*

***

Muzyka:
1. This is War – 30 Seconds to Mars
2. Radio – {utwory niezapamiętane, za dużo ich}
3. Last Infermo – Ceui
4. Energy – Ceui
5. Truth of My Destiny – Ceui
6. SIROSUNA* – Ceui
7. Cały album Design Your Universe – Epica
8. Endless Love – Jackie Chan & Kim Hee Sun
9. Symphonia – Kalafina
10. Ongaku – Kalafina
11. Kimi ga Hikari ni Kaete Yuku ~acoustic ver. – Kalafina

*czy to miała być oficjalna romanizacja ‚shiro suna’?

Reklamy

Comments on: "„Ty, czarny, mógłbyś się uciszyć?”" (7)

  1. Shiroiku said:

    Przeczytałam O.o
    Dobra… teraz przemyślenia.
    Powiem szczerze, że się zgubiłam. Z anime i mangą nie miałam dobrego styku z pół roku (o jezu…) więc nawet nie wiedziałam, że Kobato i xxxholic się skończyły. Jestem totalnie do tyłu jeśli chodzi o zwariowany świat otaku… kojarzę tylko, że Natsume Yuujinchou ma mieć nową serię w lipcu i na to czekam z utęsknienie. Będę musiała sporo przerobić pod patronatem Clampic, ale jak o tym pomyślę to wyjątkowo mi się nie chce.
    Poza tym ostatnio ja też przerabiam jednotomowe yaoi, i to nie tylko mangowe, ale również opowiadania o j-rockowcach xD

    • Rozumiem cię trochę. Ja już przez 3-miesięczne odcięcie totalnie straciłam kontakt ze światem anime, do tego stopnia, że o końcu La Cordy dowiedziałam się przypadkiem, to, że Natsume i Higurashi doczekają się nowych serii (no, Higu OAVki), a także to, że Hotarubi no Mori e (czytałaś? jeśli nie, to manga od autorki NY, ciepła i genialna, zupełnie jak Natsume ^^) będzie miało film… tak samo np. z muzą – pojęcia nie miałam, że Kalafina wydała nową piosenkę! Cóż, bywa… Ja też czekam na nowe Natsume z totalnym utęsknieniem, w zasadzie to jedyne anime z sezonu, o które się w ogóle nie boję xD Z takim mangowym materiałem i tymi twórcami śmiem twierdzić, że seria może znowu siebie samą pobić. Cieszę się, że nie jestem jedyna, co też czyta ff, tylko ja już tylko ze znanych serii.
      A tak, powinnaś zaległości nadrobić! xxxHOLiC jak xxxHOLiC, ale Kobato. serio warto. Chociaż tu chyba lepiej już poczekać na ten ostatni rozdział ^^;;

  2. Kagami said:

    wow! To rzeczywiście długa notka! xD

    Dawno nie komentowałam, więc zabieram się do pracy. ;)

    Egzaminy. Tak się składa, że też pisałam w tym roku i ciekawym zbiegiem okoliczności mam DOKŁADNIE tyle samo punktów co Ty.xD Serio. I zgadzam się: były beznadziejne! Na mat-biol zawaliłam praktycznie całą biologie i chemie (to nic, ze idę na biol-chem do liceum xD), a hista w humanie też mnie nie ucieszyła.
    Banda debilów? O.o nie lubiłaś swojej klasy?
    Dalej się nie wypowiem, bo mam za duże zaległości w M&A.^^’

    Co do Kobato… Zaciekawiłaś mnie i muszę teraz jak najszybciej skończyć czytać. (jestem gdzieś na początku). :D

    Ach, CLAMPice lubią mieszać.xD

  3. Kagami said:

    A! Jeszcze jedno. Wiesz, że masz zły adres podany na Twitterze? :)

    • Waaah, fajnie że! Świetnie się złożyło! ^^ Ja idę na mat-geo, ale biochem jest ok ;D Tylko ja nienawidzę biologii ^^;;; (a z chemii olimpiadę pisałam, heh)
      Nie cierpiałam! Tak to jest w przypadku klasy zazdrośników, którzy cię lubią i tolerują, jak jest im to wygodne. Zresztą, z większością chodziłam do klasy przez 9 lat, a to jest bardzo męczące. Dlatego się naprawdę cieszę, że to koniec~!
      To nadrabiaj ;3
      Warto ^^

      Nie o_________O Dzięki wielkie, już poprawiłam! ;)

  4. […] II! Kolejna blogowa porażka <śmiech> Kolejne, niestety 3 razy rzadziej odwiedzane notki to “Ty, czarny, mógłbyś się uciszyć?” oraz opis Faya, który na szczęście znowu ratuje honor KSa będąc najczęściej czytaną notką […]

  5. […] nowa!”). Następnie nie miałam neta i cały plan poszedł do kosza (normalka). Ostatecznie opisałam ledwo 2 tomy i na więcej nie miałam sił/ochoty. […] Teraz doszłam do wniosku, że przy okazji re-readingu […]

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: