„Życzenie może sprawić, że marzenia staną się rzeczywistością.” – kompendium Tsubasy RC


Ach, mam napisane już 6 notek z piosenkami od dość dawna (jak na mnie), a jednak wciąż ich nie opublikowałam… cóż, chyba w najbliższym czasie będę Was zapraszała na wspólne śpiewanko ^^;; Ale zaraz! To chyba nie czas na marudzenie, więc pozwólcie mi się przywitać porządnie od nowa ^^

Witam Was tego kolejnego 10 lipca, kiedy Kronika Skrzydeł obchodzi swoje 3 urodziny! Kiedy ten czas zleciał?
Nie, tym razem nie mam zamiaru pisać długiej notki (takie bajery to jak KS będzie miała już 5 lat ;D). Fakt, chciałam trochę powspominać, ale ten dzień to nie czas na smutne sentymenty (wszyscy wiemy jak wyglądała sprawa z notkami w tym roku…), a na świętowanie! Więc, kto się dołączy? ^^

Ach, nie wierzę, że to już tyle zleciało! To pierwszy raz, kiedy jakikolwiek mój blog tyle przetrwał ^^ Wszystko to zawdzięczam Wam, Kochani Czytelnicy. Jest Was mało (i boli mnie trochę, że kilku starych czytelników się gdzieś rozpłynęło – naprawdę tęsknię za waszymi blogami!), ale sam fakt, że ktoś czyta to, co piszę, sprawia, że jestem chyba najszczęśliwszą osobą na świecie ^^ Dlatego w przyszłym roku postaram się wykrzesać z siebie wszystko i pisać dużo, często i porządnie! ;)
Nudnego wspominania nie będzie, ale podsumujmy co się wydarzyło. Na pewno odrobinkę rozwinęłam dział „kompendium wiedzy Tsubasy”, jako że tym ten blog miał być. Dla ułatwienia Wam czytania i wyszukiwania informacji powstało Menu. Zbiór linków do notek z tego działu ^^ Byłabym bardzo wdzięczna, gdybyście napisali, co o tym sądzicie i jak bardzo jest dla Was użyteczna taka podstrona.

Ten rok przyniósł kolejną wielką zmianę – kiedy KS wylądowała na WordPressie miała zupełnie inny szablon. Powód przestawienia się na Spectrum? Nowy początek no i właśnie świętowanie! Obecny layout ma w sobie o wiele więcej „przepychu”, nie jest już taki uporządkowany i zgrabny. Jest takim odświeżeniem ^_^ Tło to oczywiście jeden z coloringów scen z Tsubasy (niestety nie mam pojęcia, kto jest autorem). Za to ten Syaoran miał dodawać całości uroku komponować się z napisem „Kronika Skrzydeł”, którego usunąć nie mogłam. Szkoda, że trochę nie wyszło i dobrym wrażeniem mogą poszczycić się tylko użytkownicy WP mający pasek u góry <śmiech> Reszta… no cóż, myślę, że jakoś ten malutki odchył przeżyje ;D

Hm, no to temat statystyk może pominiemy… <ucieka> Ekhem, no dobrze. Wszystkich wejść było 3 626 + 27405 z onetu. Najwięcej wejść miałam w październiku 2010. Komentarzy? 66 + 559. Przez całe 3 lata napisałam tylko aż 74 notki i użyłam 18 kategorii.
W ostatnim roku najpopularniejszą notką była ta z opisem Faya D. Flourite ^^ Popularności ‚home page’ jednak chyba nigdy nie pobije <śmiech> Żeby było śmieszniej, równie dużą popularnością cieszą się rankingowe notki top boys i top girls.
W całym roku najczęściej korzystaliście z mojego bloga, żeby dostać się na mojego twittera, Fail Mangę oraz Dream Universe, któremu również życzymy wszystkiego najlepszego! Żyj długo i nie trać swojej świetności~! Ach, no i żeby było ciekawiej – najwięcej osób dostawało się na KSa właśnie od Shouri, za co jej bardzo dziękuję ;*
Z fraz używanych, by trafić na bloga dominuje „fai d flourite” (i jego wariacje). Śmiałam się widząc też takie frazy jak np. „prawdziwe imię syaorana i sakury? tsubasa.”, „wolfram von bielefeld yaoi doujinshi”, „zabili króla i jego rodzine” czy „zabrac shakugan no shana”. Zresztą, takich mam w statystykach mnóstwo i chociaż z jednej strony fajnie, że ludzie znajdują tu informacje związane z masą moich faz, to trochę martwi, że tych stricte Tsubasowo-Clampowych aż tak dużo nie ma (chociaż sporo jest z Kobato. – czyżby ta manga zbierała na popularności?). Ach, no i widząc tam „kronika skrzydeł” naprawdę zrobiło mi się przyjemnie <rumieniec> Dziękuję Wam ^___^

Jeśli chodzi o mnie, to jestem bardzo szczęśliwa, że wytrwaliśmy aż tak długo – ale to już pisałam na początku. Kronika Skrzydeł stała się dla mnie czymś bardzo bliskim, niezapomnianym. Czuję do tego miejsca takie przywiązanie, że nawet w najgorszym przypadku (czyli podczas półrocznej przerwy) nie byłam wstanie go opuścić. Przykro mi strasznie z tego powodu <wzdycha> Niby to nie była aż tak do końca moja wina – brak neta, potem egzaminy gimnazjalne i bierzmowanie, zakończenie roku… a wszystko to naraz tak dobijało, że o jakimkolwiek pisaniu nie mogło być mowy. Strasznie mi teraz wstyd z tego powodu i zrobię wszystko, by się taka sytuacja się nie powtórzyła.
Z tego miejsca pragnę także podziękować wszystkim tym, którzy tutaj gościli stale, ale również i zatrzymali się tylko na chwilę. Na szczególne wyróżnienie zasługują Kawashima i obsada z twittera za wspieranie mnie cały ten czas, a le słowa prawdziwego uznania wędrują do Shiroiku – za odwiedziny, komentowanie i miłe pogawędki oraz do Kagami – za podtrzymywanie mnie na duchu, motywowanie do pracy, miłe komentarze, wytrzymywanie tyle czasu, za wszystko, chociaż prawdopodobnie robiłaś to nieświadomie. Po prostu dziękuję ;*

Sama sobie życzę wytrwałości i ponownego spotkania za rok w tym samym bądź większym gronie. Z drugiej strony, po co czekać rok? Spotkajmy się za parę dni z podobnym nastawieniem! A ja tymczasem zabieram się do pracy nad nową notką. Pozdrowionka~! ;*

***

Jako że ten dzień jest teoretycznie zwyczajny, to standardowo:
1. Daybreak’s Bell – L’Arc~en~Ciel
2. silky heart – Yui Horie
3. Prototype (Album Version) – Chiaki Ishikawa
4. Wana – The Back Horn
5. Trust you – Yuna Ito
6. Friends – Stephianie
7. TOMORROW – Ayumi Tsunematsu
8. Mou Nanimo Kowakunai, Kowaku wa Nai – Chiaki Ishikawa
9. Love Today – Taja
10. Namida no Mukou – stereopony
11. Hakanaku mo Towa no Kanashi – UVERworld
Tak, mam fazę na Gundama 00 i muzyka z tej serii temu towarzyszy ^^

Comments on: "Trzeci rok minął, a niech minie i więcej ^^" (4)

  1. Po prostu wow ^^
    Takiej dawki pozytywnej energii, już dawno nie widziałam!
    Naprawdę nie masz się z czego tłumaczyć – co jak co, ale ja też zawaliłam sporo w tym roku lecz najważniejsze, że jednak coś tam w środku nam podpowiada, że nie można tak zwyczajnie bloga opuścić :)
    Przywiązaliśmy się na wordpressie do Ciebie i mam nadzieję, że tak jak przez minione lata, tak i w przyszłym roku będziemy wspólnie i równie wesoło obchodzić urodziny naszych „bliźniaków” xD (tyle już minęło, a ja dalej nie mogę się nadziwić, że założyłyśmy je tego samego dnia ;D)
    Życzę wielu sukcesów i, to chyba najważniejsze, dobrej zabawy przy prowadzeniu Kroniki Skrzydeł przez jeszcze wiele następnych dni, miesięcy i lat! ^^

    Pozdrawiam ^^

  2. Wchodzę, a tu takie zaskoczenie! Rocznica i nowy wystrój!^^
    Sto lat, sto lat!
    Wow, trzy lata prowadzenia bloga – gratuluje wytrwałości!^^ Oby tak dalej! Mam nadzieję, że przez kolejne lata przybędzie czytelników, bo ludzie nie wiedzą co tracą, nie zaglądając na tak fajny blog. :)
    ah! Słowa uznania dla mnie? ale ja przecież nic nie zrobiłam! Napisałam ledwie kilka komentarzy! no, ale miło mi, że mogłam podnieść Cię na duchu choć trochę.:)

  3. Wszystkiego naj, naj najlepszego!^^ Stooo lat, stooo lat, niech żyje Nati nam! :)

    p.s. Nie porzuciłaś chyba bloga, no nie?

    • Dziękuję bardzo ;*** <3

      Ależ oczywiście, że nie xD Notkę mam napisaną… tak… od… lipca, ale coś mi się nie udało jej opublikować, nie wiem dlaczego ^^;;; W najbliższym czasie na pewno się pojawi, chociaż mam tyle do napisania, że z całą pewnością w dwóch częściach ;D

Skomentuj

