„Życzenie może sprawić, że marzenia staną się rzeczywistością.” – kompendium Tsubasy RC

Witam wszystkich. Kronika Skrzydeł to blog, który od jakiś dwóch lat żyje z notek urodzinowych. Co prawda, co jakiś czas znajdzie się tu jakaś notka, ale zazwyczaj nie dociera do żadnych szkiców światło dzienne. Przykładem może być chociażby to dziecko, ale jakie to ma znaczenie? Tak, jestem okropnym leniem, ale postanowiłam z tym walczyć. Tak, postanowiłam ;P Żadnych obietnic, których nie spełnię. Po prostu w przyszłym roku marzę o pisaniu tej notki z dumą w serduchu, że mimo wzlotów i upadków, udało mi się wszystko przetrzymać i w miarę doprowadzić go do stanu pełnej używalności.
KS powstał jako kompendium wiedzy o Tsubasie, a z czasem dostał łatkę „i CLAMPie”. Te ponad 4 lata temu powód wydawał mi się niezły, tylko ostatecznie trochę motywacji zabrakło… ^^;; Allleee! To ma być radosny dzień, pełen… no może nie wzruszeń, ale chociaż pozytywnej energii ;) A ta się przecież przyda w walce z tymi upałami <śmiech> ;P 30°C w domu nie jest normalne ^_____^;; (Notka pisana przy ślicznych piosenkach: „Fate” KOKII, opening anime Break Blade, oraz „Brand New Breeze” Kanon, opening anime La Corda d’Oro)

Nie-wiadomo-skąd-i-od-kiedy tradycja nakazuje, żeby napisać jakieś podsumowanie roku. W ubiegłych 365 dniach napisałam 8 notek, z czego 6 należało do uzupełnienia działu openingi i endingi. Plus jedna to notka świąteczna. Tutaj nic ciekawego. Komentarze to już wasza bajka… jeśli spam się liczy, to trochę tego było <lmao> A na serio, nie postaraliście się. Wiem, moja wina. Trzeba było pisać, a nie lenić się haha :D Muszę chyba przekopiować wszystkie komentarze z onetu, bo niektóre, chociażby wywody Shouri  były zbyt kochane i zawsze dodawały mi energii do pisania… No i lepiej się statystyki przedstawiają lol XD Najbardziej zatłoczony dzień w historii bloga to ubiegłoroczne urodziny, ciekawe jak to teraz będzie? <myśli> Ogólnie doczekałam się 1851 wejść, co za całe 4 lata działalności daje 32882. Całkiem nieźle…

Pod względem fraz wyszukiwarek, niestety, ale najczęściej trafialiście tu szukając czegoś o Kuroshitsuji. Porażka blogera <wzdycha> Z CLAMPowych fraz najchętniej szukaliście Kobato., a stricte Tsubasowych – Fai D. Fluorite. Jest to jednocześnie najpopularniejsza fraza ogólnie, odkąd się przeniosłam na wordpressa ;) Z bardziej rozbrajających fraz – „обои на рабочий стол темный дворецкий” (cokolwiek to znaczy, bo wg translatora: „tapeta na stół do pracy ciemny dworieckij” XDDD), „sakura ze skrzydłami”, „. co oznacza ta minka”, „ja w świecie kuroshitsuji” (ludzie mają pomysły ;P), „język angielski project klasa 6 zad 7. will people go to mars” (lol) i kilka innych, mniej wartych wymienienia.

Bez wątpienia, najpopularniejszą notką była recenzja… Kuroshitsuji II! Kolejna blogowa porażka <śmiech> Kolejne, niestety 3 razy rzadziej odwiedzane notki to „Ty, czarny, mógłbyś się uciszyć?” oraz opis Faya, który na szczęście znowu ratuje honor KSa będąc najczęściej czytaną notką all-time ;D

Z odnośników… Tak, najwięcej kliknięć mają obrazki z recenzji Kuroshitsuji II. Przestało mnie już to dziwić xD Z normalnych stron – Dream Universe, (standardowo: Wszystkiego najlepszego, Dream Universe~!!!) podobnie jak w ubiegłym roku, oraz Gry otome ^^

Żeby nie pogrążać się dalej, to teraz kilka słów ode mnie. Pisanie tego bloga zawsze sprawiało mi niesamowitą przyjemność. To najdłużej prowadzona przeze mnie jakakolwiek strona, aż sama w to nie wierzę ^^ Co prawda kwestia „prowadzona” może być wątpliwa, ale zawsze przypominając sobie o blogu jest mi źle z powodu takiego nie pisania… Problem w tym, że nawet w małym Clampowym świecie nic się nie dzieje. Żadnych szokujących informacji, nic, po prostu zero! Wiem, miałam ambitny plan comiesięcznego opisywania Drug&Drop i pomimo dalszych chęci, trochę mi to skiełzło XD Ale wracając. Dzięki temu blogowi poznałam naprawdę ciekawych ludzi i z większością z nich dalej mam kontakt. A to prawdziwy wyczyn dla kogoś takiego, jak ja. Co jeszcze… No nic, może zadowolicie się informacją o edycji „About me” ^^;; W tej chwili jestem ogromnie szczęśliwa mogąc pisać taką notkę po raz czwarty~ Mam nadzieję, że w przyszłym roku uda mi się stworzyć coś naprawdę fajnego. Oczywiście nie sama, bez Drogich Czytelników tych wypocin, nie miałoby to zbyt dużego sensu ;))) Pozdrowionka ;*

Ten obrazek trochę nie pasuje na urodziny bloga, ale hej, urodziny Sakury czy urodziny bloga – wszystko jedno~!

Comments on: "I tak minęły już 4 lata ;)" (2)

  1. Wszystkiego Najlepszego Kroniko Skrzydeł~~! ^^
    Co roku wpadam tu na notki urodzinowe, więc „postanowienie” pisania więcej jest bardzo obiecujące – mam nadzieję, że się powiedzie, bo brakuje mi Twoich wywodów (i możliwości robienia swoich xD). Przecież Ty sama najlepiej wiesz, że nie chcesz nas tak zostawiać, prawda? :DDD [siła autosugestii ftw xD]
    Bardzo także dziękuję za życzenia oraz liczę, że te nasze wspólne urodziny (mimo 4 lat, ciągle nie mogę uwierzyć jakim cudem się tak zgrałyśmy!) będziemy obchodzić jeszcze nie jeden raz ^^

    • Dziękuję~
      Shouri… zabiję cię w końcu za dodawanie mi takiej ilości chęci haha :D Naprawdę się cieszę, że chcesz czytać moje wypociny, chociaż dalej ci się dziwię, heh ^^;;
      Też mam taką nadzieję! ;]

      (OMG. Mój własny komentarz oczekuje na moderację )

Skomentuj

