„Życzenie może sprawić, że marzenia staną się rzeczywistością.” – kompendium Tsubasy RC

Drug&Drop 5-7

Zastanawiam się nad sensem pisania mega-długich notek, których mi się nie chce stworzyć, a ludziom czytać. Np… czy nie lepiej zrobić opis Drug & Drop w tej notce, w przyszłej machnąć kilku seiyuu, a jeszcze później Bóg-wie-co? I doszłam do wniosku, że jestem genialna~
Btw, jakimś cudem nigdy nie opisałam Gohou Drug w dziale „Inne mangi Clampa”. Nie rozumiem jak doszło do tego przeoczenia >_> W sumie można by było uzupełnić te rzeczy do końca, bo skoro opisałam już tyle tytułów, to aż głupio to tak zostawić ^^;;

Dzisiaj tylko D&D. Newsów zbyt ważnych nie ma, a inne rzeczy – innym razem. Ekhem. Zapraszam do lektury~

***


OKŁADKA: brak
LICZBA STRON: 20
OPIS: „Tsukiko jest w zasięgu twojej ręki”. Rikuo dowiaduje się, że w morzu krwi przyjdzie mu podjąć decyzję, a cokolwiek wybierze – straci coś niezastąpionego. Następne, co nasz bohater pamięta, to pobudka obok śpiącego Kazehayi u Watanukiego. Ten, dziękując za wykonanie zadania, wyjaśnia o co chodziło, co to stworzenie robiło oraz czym było.

***


OKŁADKA: brak
LICZBA STRON: 16
OPIS: Rikuou jest zszokowany, że to co usłyszał, było prawdą. W trakcie rozmowy chłopak jednak słabnie, stracił za wiele krwi… teoretycznie. Watanuki postanowił dodać mu do napoju środek, który uśpił go samym zapachem; inaczej cały czas chciałby się opiekować Kazehayą. Następnego dnia Kazehaya przychodzi normalnie do pracy… tylko trochę o złej porze. Na szczęście dla niego, za pozwoleniem Kakeia. Szef opowiada powody, dla których Watanuki nie może opuścić sklepu (too bad, not crossover with Tsubasa ;/). Później, Rikuou otrzymuję informację, co Tsukiko robiła na miesiąc przed zniknięciem. Tylko… czym jest sekta „The moon boat”?

***


OKŁADKA: Kazehaya
LICZBA STRON: 21
OPIS: Kazehaya widzi część wspomnień Rikuo, życie z Tsukiko. Sen, który widział nie był jednak zwyczajny, gdyż w pewnym sensie przewidywał przyszłość. Później rozmawia na ten temat z Kakeiem. Opowiada, że przed położeniem się do łóżka chwycił skorupkę od stworzenia u Watanukiego, a kiedy się obudził, mocno ją trzymał. Ta następnie… wchłania się do jego ciała! Jak to może pomóc Rikuo w jego poszukiwaniach?

***

W rozdziale 5, Rikuo martwiący się o Kazehayę był awww ;D Tu nie pozwolił Watanukiemu go dotknąć, tu się za nim oglądał~ <3 Watanuki też świetnie tutaj wyglądał… tajemniczo ^^ Krótka wymiana zdań między Watanukim a Saigą:

W: „To pewnie dlatego, że jestem raczej podejrzany.”
S: „Zastanawiam się, kto jest gorszy…”
W: „Kakei cię za to zbeszta.”
S: „Nigdy nie mówiłem, że miałem na myśli Kakeia.”
W: „Mylę się?”
S: „Nie, strzał w dziesiątkę!”

…po prostu rządziła :D Tylko czemu? <wzdycha> Wyjaśnienia też zaprezentowały się bardzo dobrze. Przechodząc do rozdziału 6, spodobał mi się cytat: „That being isn’t human, so it won’t lie. An answer given in exchange for blood is indisputable truth.” – dobrze oddaje jakimi ludzie są kłamliwymi istotami. Sprawa z dodatkiem środka usypiającego do herbatki Rikuou była pro :D Sam aromat!

W: „Kazehaya-kun jest dla niego naprawdę ważny, czyż nie?”
S: „Nie żeby to przyznał.”

<tsundere detected> (Btw, podobnie potem wyszło z Kazehayą ^^;)
Przywitanie Kazehaya(Kh)-Kakei(Kk) dnia następnego też miała swój urok (english is the best here, so I’m leaving as it was orignally):

Kh: „Good morning!”
Kk: „Good afternoon to you too.” smile~ (screen 3)

Mina Kazehayi – bezcenna <3
Kiedy Rikuou dołączył się do gawędzącej dwójki, natychmiast były awww~ sceny. Oni są <3 A gdy doszedł Saiga to miny Kazehayi ^_________^ Jeden z bardziej epickich momentów. To całe „Moon Boat” (Księżycowa łódka? btw, nie wiem jakimi znakami jest zapisane „Tsukiko”, ale jednym ze znaczeń „tsuki” jest właśnie księżyc, hint czy przypadek?) też mnie mocno zastanawia. Clampice ładnie z nami grają ;<
Drop no.7 miał za to świetną atmosferę. Może dlatego, że jedynymi bohaterami byli Kazehaya i Kakei, a może dlatego, że dalsza część w każdym razie, była utrzyma w jasnych barwach. Po prostu było fajne i tyle. A rozmowa o pudełeczku była pro xDDD

***

Do 8 rozdziału nie ma jeszcze skanlacji (chociaż już wyszedł), niestety T_T Opiszę… przy okazji.  O czym następna notka, to się dopiero okaże – tj. ile będę mieć weny. Tak, ja i moje problemy ^^

***

Tym razem towarzyszyły mi utworki z Sekaiichi Hatsukoi: oba openingi oraz 1 ending. Nawiasem, SiH bije na głowę chociażby Junjou Romantica. Ritsu jest jaki jest, ale w porównaniu z Misakim, zachowuje się  o wieeeele lepiej. Obu lubiłam, ale sorry, Onodera ftw! Poza tym pozostałe pary też były lepsze. Junjou Terrorist nawet bardzo lubiłam, ale Junjou Egoist… -.- W SiH jedyną zgrzytającą parą jest Tori/Chiaki. Z powodu jednej sceny z powieści, w anime wyciętej. Poza tym SiH ma lepszą atmosferę niż JR, nie wiem czemu. Ach, nieważne. Chociaż tęskni mi się tak odrobinkę za tym blogowym off-topem, haha :D
Pozdrowionka ;*

PS. Notki bez słowa o TRC są dziwne. Bo mojego marzenia nie liczę XD

Comments on: "Drug&Drop 5-7" (2)

  1. Przyznaje się – czytałam tylko wstęp, bo nie chciałam sobie ewentualnych spoilerów robić ;) Moje oko jednak nie mogło nie wyhaczyć Watanukiego na obrazkach i my question is – ta manga znów cross-overuje z innymi tytułami CLAMPa? O___o

    Pozdrawiam ^^

    PS: Miło widzieć, że się tak wzięłaś do pracy po notce urodzinowej :DDD

    • Tak, crossoveruje z xxxHoliciem od samego początku, chociaż ten wątek prawdopodobnie się już skończył ^^ A poza tym oryginalne Legal Drug też crossoverowało, z Suki. Dakara Suki na przykład ;D A tak przy okazji, to naprawdę sympatyczna i ciekawa manga, polecam z całego serca ;)

      Natchnęło mnie… XDDD Ale że wyjdą dwie notki w ciągu dwóch dni (nawet jeśli pisane z przerwą dzienną), to sama się nie spodziewałam ;P Chociaż… to chyba dobrze, nie? ;P

Skomentuj

