„Życzenie może sprawić, że marzenia staną się rzeczywistością.” – kompendium Tsubasy RC

Wyjaśnienie

Witajcie! Harmonogram poszedł się paść – najpierw przez to, że zagrałam się w Final Fantasy VIII (chciałam skończyć wreszcie, no…), a potem… padł mi komp. I zostałam na malutkim netbooku, mającym zepsutą klawiaturę (nie działają klawisze c, b, x, przecinek, 1, printscreen, alt <- brak polskich znaków; zasługa tatusia ^^) + system angielski… Teraz sobie dokupiłam klawiaturę i wszystkie notki sukcesywnie napiszę, so stay tuned~ (chociaż nie jestem pewna czy będą akurat w takiej kolejności jak planowane, a nie np. „od końca”, zależy jak mi się wygodniej będzie pisało ^^)
Pozdrowionka ;*

PS. Nowy chapter Drug & Drop! KOHAKU Z WISHA!

Skomentuj

