„Życzenie może sprawić, że marzenia staną się rzeczywistością.” – kompendium Tsubasy RC

5 lat na zakończenie :)

Niesamowicie ociągałam się z napisaniem tej notki. 5 lat… kiedy to zleciało? Pomyśleć, że kiedy założyłam bloga, byłam tylko małą dziewczynką, która ledwie 2 zdania sklecić umiała, a teraz? Jestem bliska dorosłości. No właśnie – dorosłości. I właśnie mam nadzieję, że dzisiejsza notka chociaż w małym stopniu będzie „dorosła”, z „dorosłą” decyzją przede wszystkim.

Nie chcę się za bardzo rozczulać, bo to przede wszystkim ciężka decyzja dla mnie. Ale jak na pewno każdy, kto tu może czasami jeszcze zerka, zauważył, że na blogu kompletnie nic się nie dzieje. Ja, owszem, miewam swoje mniejsze lub większe ambicje, ale zazwyczaj wypalam się po kilku chwilach. Zawsze znajdzie się coś lepszego do roboty, a nawet jeśli nie, to co? Wychodzę z założenia, że ponudzić się też można. Poza tym od lutego obecnego roku zajęłam się kompletowanie angielskiej Magi Wiki – czyli mniej więcej tym, co chciałam stworzyć tutaj od zera. Kto wie, może kiedyś, w dalszej lub bliższej przyszłości, spotkamy się kiedyś na wikii i wspólnie będziemy tworzyć fandom Tsubasy? A może xxxHolica bądź Drug & Drop?

Chociaż notka urodzinowa powinna być radosna, wyszła troszkę dołująca… Na koniec chcę tylko powiedzieć, że bardzo dziękuję wszystkim za to, że chociaż przez chwilę tu wchodzili, czytali moje referaty, komentowali, rozmawiali. Dzięki Kronice Skrzydeł poznałam wielu wartościowych ludzi, których zapewne nigdy nie zapomnę, dzięki którym byłam wstanie chociaż trochę się rozwinąć. Mam nadzieję, że Wy wszyscy, kochani czytelnicy, kiedyś też wspomnicie, że ktoś taki jak ja kiedyś istniał, że nie przestaniecie lubić Tsubasy ani CLAMPa w Waszej szarej codzienności, że zawsze będziecie uśmiechnięci i gotowi iść naprzód. Blog tego nie przetrwał, także i zostaje zamknięty. Nie wiem, czy na zawsze – może jeśli kiedyś najdzie mnie ochota, coś tutaj się znajdzie.  Może kiedyś uda mu się lepiej funkcjonować. Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś tu wrócę i spotkam chociaż jednego fana :) Jeszcze raz, nawet jeśli tego nie przeczytacie, dziękuję Wam za wszystko! ;*

5 lat

Comments on: "5 lat na zakończenie :)" (2)

  1. Pozwól przynajmniej temu blogowi „wisieć” w sieci. Kawał dobrej roboty z nim odwaliłaś, a gdyby kiedyś naszła cię choćby maleńka ochota na powrót do pisania to miałabyś to gdzie robić. Blogasek na pewno będzie na ciebie czekał, a jacyś cichutcy czytelnicy też się pewnie ucieszą z reaktywacji :)
    W międzyczasie nie zapomnij wpadać na twittera.

    • Nie zamierzam się go pozbywać, nie mam serca plus jest tak jak mówisz – miło mieć miejsce, do którego zawsze można wrócić ^^
      A opuszczenie twittera jest już totalnie niewybaczalne :D

Skomentuj

