„Życzenie może sprawić, że marzenia staną się rzeczywistością.” – kompendium Tsubasy RC

Archive for the ‘OAV’ Category

„Zyskali drugie życie, spotkali się raz jeszcze… z przeznaczonymi sobie partnerami.”

Witam <3
Zaczynamy długi majowy weekend… Eto, czerwcowy w zasadzie ^_^ I wraz z 14:35 w mojej szkole rozpoczęła się konferencja… Hurra~
Konferencja = praktycznie koniec szkoły.
A potem tylko 4 dni nudawy (bo kto by się tam uczył?) i rozdanie świadectw! Nie mogę się już doczekać przyszłego piątku ^.^
A w ogóle jak Wam rok poszedł? Mnie, jak na Gimnazjum to świetnie ^^; Mogło być lepiej (zawsze może), ale jak na taką męczarnie jaką w tym roku przeżyłam to jest ok ;] A poza tym mam już dość tego dziadostwa jakim jest szkoła i poranne wstawanie :)

Dzisiejsza notka powinna być dosyć obszerna. A przynajmniej chcę trochę spraw pouzupełniać.

Jestem także w trakcie robienia nowego laya ;D Mam skończone jakieś 20%, ale nie jest tak źle. Na początku.

(więcej…)

Reklamy

„Życzenie może sprawić, że marzenia staną się rzeczywistością.”

Yahoo~
No i troszkę przeholowałam ;) Ech, jakoś to nadrobię ^_^
Ale wycieczka była świetna. Nadal nogi mnie bolą na samą myśl o wyprawie np. do Gąsek (tam jest latarnia morska), ale i tak było fantastycznie~ E, o ile pominąć moje współlokatorki w pokoju. Na początku byłam absolutnie przekonana, że – tak jak jeszcze przed wyjazdem – nie chce być z prawie całą pozostałą 3 (odliczając mnie i moją przyjaciółkę). Ale potem nawet jakoś bardziej się polubiłyśmy (ja je?). Mogłam z nimi wytrzymać (sama się sobie dziwie, wierzcie ^^;) i nawet dało się normalnie pogadać (raz nawet troszkę przesadziłyśmy w nocy…, a następnego dnia uznałyśmy się największymi ściemniarami, bo udało nam się „udać, że śpimy” :]). Ough! Było ogólnie fajnie, nawet pogoda nam się nawet udała. I się opaliłam! Tylko tęskniło się trochę do rodzinki czy mang/anime… :] Mimo to, Sianożęty 17-24 maja 2009r. uznaje za świetne!
(więcej…)

„Niezależnie, która stronę wybierzesz, decyzja należy tylko do Ciebie. Jeśli tylko nie żałujesz rezultatów swojego wyboru, to wszystko jest w porządku.”

Yahoo!
Dzisiaj troszeczkę skrótowo… I nie wiem kiedy up ;/
Powód:
– moje lenistwo
– zawał nauki:
konkurs z historii, konkurs z angielskiego, kartkówka z geografii, kartkówka z fizyki, sprawdzian z historii, sprawdzian z angielskiego, masa zadań z geografii, MASA zadań z historii, rzeźba z plastyki (w szarym mydle, zresztą i tak już ją zepsułam…), Mały Katechizm z religii ORAZ nauka na bieżąco lekcji.
Nic takiego, prawda?
LUDZIE JA MAM JUŻ DOŚĆ TEJ SZKOŁY, A TO TYLKO 4 DNI!!!!!!
A co z tzw. `czasem dla siebie`? HĘĘĘĘ?
Nauczyciele = brak litości!!!
(więcej…)

Magiczne słowa Sakury…

Ohayooooooooooo!
Tym razem trzeba po nadrabiać, no nie?
Więc dzisiaj notencję piszę ^__^
Miała być jutro, ale kit. Urodzinki świętować możemy nawet dzień wcześniej, neeee?
A jako, że RAWy ostatnio są szybko, to i ang. też ;-)
Więc czytam wcześniej i piszę wcześniej <333
Mam dobry humor, więc wybaczcie, bo mi odbija xD
Hm, pewnie dlatego, że WRESZCIE obejrzałam TO!! <333
Co? A czytajcie dalej.
Uwaga tylko na spoilery. To będzie taka mini-recenzja!
Ale nie ma co!
Poza tym jutro new lay!
Taaaak!! ^_^
Z kim? A no z Sakurcią, Syaoranem(x2) i Watanukim. Przecież trzeba jakoś uczcić naszych solenizantów, prawda?
Mam już dość tego różu. Na chwilę można od niego odpocząć!
Ale tradycyjnie zacznę od mangi. Taki… smutny rozdział. Ale nareszcie!!! Wreszcie coś powiedzieli… No bo w poprzednim chapie byli tylko na średnio 2 stronach, więc wiecie jak to jest… Ale minka Syao była lepsza… Ach! „To… nie Sakura. Mama i… tata…?”
KYAAAAAAAAAA!!!!

No, wiem, mówiłam, odbija mi! Ale przejdźmy do notki, dzisiaj tak 5-częściowej. Mniej więcej :)
(więcej…)

Tragedia kochanków, pare Clampowych newsów, OAD!

„Każdy z nich,
w swoich oddzielnych lokacjach,
ze swoimi oddzielnymi uczuciami,
czekał na ten moment.
Ukrywając to w niezliczonej ilości rzeczy w tym sklepie przez cały czas,
Chroniłam świat, w którym tych dwoje się znajduje.”
~Yuuko

(więcej…)

214: Wraz z tym wyborem… ostatni łańcuch został przerwany.

Zaczynamy!
Po dwutygodniowej przerwie panie z CLAMPa uraczyły nas już 214 rozdziałem z kolei. Swoją drogą, ja mam już dość tego piekielnego milczenia Syaorana ;/ Niby występuje na większości stron na I planie, a w rzeczywistości… ;/ ech, nie wiem ;/
(więcej…)

Chapter 212, screenshoty z OAV

Konnichiwa!
Ah, wiem, że miała być notka wcześniej, ale tak wyszło, że „coś” robiłam, jeździłam do babci i tak jakoś czasu brakło.
A wczoraj miałam lenia i notka przeciągnęła się do dzisiaj :P

Ale do rzeczy…
(więcej…)